tweeenhalfquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drie uur ongeveer, als ik het goed begrijp?
Nog zo'n ding, mijn Frans is abonimabel (). Over m'n Spaans maar niet te spreken
Daarentegen zal elke fransoos je begrijpen als je woorden als "abominable" bezigt, bij voorkeur zo nasaal mogelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Drie uur ongeveer, als ik het goed begrijp?
Nog zo'n ding, mijn Frans is abonimabel (). Over m'n Spaans maar niet te spreken
Nog beterquote:
Hence thequote:Op zondag 5 mei 2013 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen zal elke fransoos je begrijpen als je woorden als "abominable" bezigt, bij voorkeur zo nasaal mogelijk.
Volgensmij gebruikt men eerder "affreux"quote:Op zondag 5 mei 2013 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen zal elke fransoos je begrijpen als je woorden als "abominable" bezigt, bij voorkeur zo nasaal mogelijk.
Graag gedaan!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]@ edit
Linkje van renfe heb ik bewaard. Altijd handig![]()
Dat is de iPad-versie van DB Navigator, één van de betere mobiele reisplanners. Er zijn ook versies voor iPhone en Android.quote:Wat is die app?
Maar dat is wel een "Leeglopende" nachttrein waarvoor je waarschijnlijk moet reserveren en meestal opstappen al niet meer toegestaan is...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef James1988 het volgende:
Als je wilt kun je eerder vertrekken uit Bordeaux (09:01), dan ben je eerder in Irun waardoor je eerder een aansluitende trein naar Madrid en/of Barcelona kunt pakken. Maar dan moet je wel vroeger je bed uit
Ohja, dat is ook weer zo...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dat is wel een "Leeglopende" nachttrein waarvoor je waarschijnlijk moet reserveren en meestal opstappen al niet meer toegestaan is...
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Dat is de iPad-versie van DB Navigator, één van de betere mobiele reisplanners. Er zijn ook versies voor iPhone en Android.
Ik ben nog even aan het kijken geweest, je zou bijvoorbeeld het volgende kunnen doen:
10:51 V Bordeaux -- TGV
13:21 A Irun
Naar Barcelona:
15:55 V Irun -- Alvia
22:09 A Barcelona-Sants
Naar Madrid:
14:50 V Irun -- Alvia
20:30 A Madrid Chamartin
Als je wilt kun je eerder vertrekken uit Bordeaux (09:01), dan ben je eerder in Irun waardoor je eerder een aansluitende trein naar Madrid en/of Barcelona kunt pakken. Maar dan moet je wel vroeger je bed uit
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dat is wel een "Leeglopende" nachttrein waarvoor je waarschijnlijk moet reserveren en meestal opstappen al niet meer toegestaan is...
Dan wordt het verplicht uitslapen voor de 'wekker'quote:
Ja, ik twijfel daar even over maar vorige keer werd op het stukje Cannes - Nice sochtends ook weer iedereen de trein uitgebonjourd (quote:
Mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder is geen probleem. De 'wekker' gaat meestal toch al vroeg
De app van DB is gebaseerd op het min-of-meer beroemde HAFAS (kom er maar in, Darkwing!), de apps van de meeste Europese spoorwegen (met uitzondering van NS en NS Hispeed) zijn hierop gebaseerd.quote:App > Van Deutsche Bahn, maar wel internationaal dus?
* MissMSX rent naar telefoon om te downloaden
Darkwing schudt ze voor jou uit zijn mouwquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Nogmaals merci mensen. Ik ga nu naar bed en selchte fransgrappen verzinnen voor de volgende keer
"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
nog iemand die geloof ik wat hulp nodig heeft: TRV / Interrailen Europa!! Spanje of oosteuropa
ik zeg: ze gaan goed voorbereid op padquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"
Ibiza per treinquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"
Ja, hier ben ik met de mededeling dat je toch gelijk had, je ma het met die nachtzug afleggen, wel reserveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik ga hem nog sterker maken JamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Darkwing_Duck op 05-05-2013 23:01:08 ]
Hardop lachen bij 'Hou je bek' tegen je TomTomquote:
ha, ha, tweede keer ja, in Londen ook al, ze hebben hier ook een anonieme ov en lijkt op die van ons met geld opladen, poortjes en in-uitchecken etc. Losse kaartjes zijn bijna 2 keer zo duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |