quote:Veel vrouwen zullen nog met jaloezie kijken naar het welgevormde lijf van Jennie Runk, maar zij is wat men noemt een zogenaamd plus-size model en schittert in bikini’s en badpakken van H&M.
Extra leuk is dat de modegigant geen toelichting geeft, geen nadruk legt en de 24-jarige presenteert zoals ze ook hun size zero modellen aanbieden…….
Jennie Runk was een jong tienermeisje toen ze haar carrière als model startte. Vanaf het begin waren er twijfels over haar curves. Diëten om af te vallen zag ze niet zitten, dus at ze er 10 kilo bij om als plussize model haar brood te verdienen.
“Hopelijk denken vrouwen: als haar het lukt om succesvol te zijn, moet ik het ook kunnen. Plussize modellen zijn geen plussize vrouwen, we zijn alleen gezetter dan een gemiddeld model”, aldus Jennie.
Binnen een jaar na haar eetactie sleepte ze een opdracht voor notabene VOGUE binnen en werkte ze voor onder andere MARIE CLAIRE en COSMO. En nu is daar de campagne voor H&M.
maar dat is omdat er een minimum maat is om als plus size model aan de slag te mogenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:05 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat ze die tien kilo er niet aan had hoeven eten hoor.Maar ieder zo z'n voorkeur.
Doet me een beetje hier aan denkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Beardy het volgende:
Dat is Cody Young; een graatmager model - net 18. Welke MAN vindt zo iets aantrekkelijk? Maar voor vrouwen is het kennelijk een vorm om naar te streven![]()
Nouja. Het spijt me hoor, maar ik vind dit niet redelijk gemiddeld voor iemand van haar leeftijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
ik zou zeggen een redelijk gemiddelde vrouw
niet mega plus size
maar goed
Ik vind dat ze rare ogen heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Beardy het volgende:
Dat is Cody Young; een graatmager model - net 18. Welke MAN vindt zo iets aantrekkelijk? Maar voor vrouwen is het kennelijk een vorm om naar te streven
Ja!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Mierenneuker. het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij toch maar zoiets.
dat is het welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja. Het spijt me hoor, maar ik vind dit niet redelijk gemiddeld voor iemand van haar leeftijd.
Waar haal je die getallen vandaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het wel
in 2008 had 48% van de nederlandse vrouwen overgewicht
dat was een stijgende lijn dus we zullen nu ruim over de 50% zitten (met de snelste en hoogste stijging onder jongeren)
de gemiddelde nederlandse vrouw is dus eerder dik dan dun
uit Nieuwe ronde, nieuwe kansen; Sociale stijging en daling in perspectief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waar haal je die getallen vandaan?
CBS zegt namelijk wat anders (let ook op mijn opmerking over leeftijd):
[ afbeelding ]
(gegevens van 2011)
maar het feit dat overgewicht per definitie ongezond is is ook al lang achterhaaldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik word hier eigenlijk helemaal niet blij van.
Niet omdat het niet mooi is.
Maar ik vind het zorgelijk deze trend die overgewicht verheerlijkt.
Aan de ene kant moeten we allemaal afvallen, vliegen de obesitas tv programma's en voorlichtingen over eten om ons de oren, maar slanke mensen mogen we niet meer aantrekkelijk vinden.
Er komen steeds meer plus-size modellen en veel sterren (christina aguilera, jessica simpson, lady gaga) stappen vanwege deze rage over naar de volle kant.
Ik vind volle vrouwen niet lelijk, maar ik zou liever zien dat een gezonde levensstijl en bijbehorend figuur ons voorbeeld zou zijn in de media.
Nou is het natuurlijk wel zo dat met het klimmen der jaren bij de meesten er nog wel wat kilo's bij komen, dus op je 25e, of hoe oud zal deze dame zijn, een licht overgewicht is op haar 45e mogelijk geen "licht overgewicht" meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar het feit dat overgewicht per definitie ongezond is is ook al lang achterhaald
ja ernstig overgewicht en een luie levenstijl is niet gezond
maar iemand met een bmi van 26 (wat deze dame waarschijnlijk heeft want dat is al overgewicht) met een gezonde levensstijl is niet ongezond
Ja, net als dat die dunne modellen ook niet ongezond hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het feit dat overgewicht per definitie ongezond is is ook al lang achterhaald
ja ernstig overgewicht en een luie levenstijl is niet gezond
maar iemand met een bmi van 26 (wat deze dame waarschijnlijk heeft want dat is al overgewicht) met een gezonde levensstijl is niet ongezond
ik ben er vrij zeker van dat dit model gezond eet en sport hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja, net als dat die dunne modellen ook niet ongezond hoeven te zijn.
Maar ik heb liever iets er tussen in.
Het gaat mij er meer om, dat mensen dat als voorbeeld gaan zien. Dat we straks allerhande nieuwe ziektes krijgen omdat meiden zichzelf dik willen maken.
Als we nu modellen op de cover zetten die goed eten en overduidelijk sporten, dan is het niet zo'n kwalijke zaak als half pubermeisjesland dit gaat proberen te evenaren.
Is toch hun probleem dat ze zo labiel zijn dat ze met alle winden mee waaien. Wees jezelf, beweeg voldoende, eet gezond. Lekker belangrijk wat dan je BMI is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja, net als dat die dunne modellen ook niet ongezond hoeven te zijn.
Maar ik heb liever iets er tussen in.
Het gaat mij er meer om, dat mensen dat als voorbeeld gaan zien. Dat we straks allerhande nieuwe ziektes krijgen omdat meiden zichzelf dik willen maken.
Als we nu modellen op de cover zetten die goed eten en overduidelijk sporten, dan is het niet zo'n kwalijke zaak als half pubermeisjesland dit gaat proberen te evenaren.
ja dit dus!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is toch hun probleem dat ze zo labiel zijn dat ze met alle winden mee waaien. Wees jezelf, beweeg voldoende, eet gezond. Lekker belangrijk wat dan je BMI is.
Aan haar lichaam te zien is er een onbalans in het gezond eten en sporten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat dit model gezond eet en sport hoor
anders blijf je niet stabiel in je gewicht wat toch haar core business is
en als haar gewicht niet ongezond is (wat al bewezen is, een bmi van 26 is niet ongezond) dan is er toch niks mis met haar als model gebruiken?
Natuurlijk, jôh. Jij bent 18, schat ik zo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Trini-Kwan het volgende:
Aan haar lichaam te zien is er een onbalans in het gezond eten en sporten.
Elke vrouw, ja elke, ziet er met een gezond dieet en voldoende sport doorgaans zo uit.
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen. En met af en toe patat eten is helemaal niks mis, als je maar op de rem gaat staan als je merkt dat je dikker wordt.quote:Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
Wat is er zo belangrijk dat het boven je gezondheid moet gaan dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen.
Eh, ik sport ook 3 keer per week... en eet gezond. En heb een fysiek waar je u tegen zegt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Natuurlijk, jôh. Jij bent 18, schat ik zo?
truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ho wacht even, bij deze dame is dit figuur dus juist niet het gevolg van "gewoon normaal eten en bewegen" hè. Volgens de OP lag haar gewone gewicht, toen ze haar gewone levensstijl had en weigerde te dieten, tien kilo lager.
Ik sport ook drie keer per week, lunchwandel elke dag een half uur en eet gezond met af en toe (en da's dus niet 1 keer per week, maar 1 keer per maand) een frietje of lasagne o.i.d. en ik heb een bmi van 27.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Automatique het volgende:
[..]
Eh, ik sport ook 3 keer per week... en eet gezond. En heb een fysiek waar je u tegen zegt.
Kwestie van discipline.
Alsof je perse naar de sportschool moet om aan voldoende beweging te kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef erikkll het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat het boven je gezondheid moet gaan dan?
Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen. En met af en toe patat eten is helemaal niks mis, als je maar op de rem gaat staan als je merkt dat je dikker wordt.
Nee, maar wel voldoende bewegen en dat kost hoe dan ook tijd. Of je het nu doet door fietsend naar de supermarkt te gaan ipv met de auto of door naar de sportschool te gaan, het kost altijd tijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alsof je perse naar de sportschool moet om aan voldoende beweging te kunnen komen.
Je bent dan diëtiste ofzo? Leuk dat je visie op je cliënten "eigen schuld" is, zullen ze blij mee zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.
Deze kennis deel ik als professional aan mijn cliënten.
Jouw denkwijze is precies de reden waarom ik zoveel cliënten heb.
Fietsen naar je werk, trap in plaats van de lift, gedurende de dag voldoende mogelijkheden tot matig-intensief bewegen hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar wel voldoende bewegen en dat kost hoe dan ook tijd. Of je het nu doet door fietsend naar de supermarkt te gaan ipv met de auto of door naar de sportschool te gaan, het kost altijd tijd.
in 99% van de gevallen IS het toch ook eigen schuld. Kijk naar een programma als obese. Die mensen laten het zelf zo ver komen, bewegen véél te weinig en eten véél teveel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent dan diëtiste ofzo? Leuk dat je visie op je cliënten "eigen schuld" is, zullen ze blij mee zijn.
Dat is het ook. Wie anders? God? Je moeder? De illumnati?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent dan diëtiste ofzo? Leuk dat je visie op je cliënten "eigen schuld" is, zullen ze blij mee zijn.
Duurt langer dan met de auto naar je werk. Er zijn genoeg mogelijkheden tot bewegen maar ze kosten bijna allemaal wel iets meer tijd. (behalve je voorbeeld met de lift want liften zijn tergend langzaam).quote:
Dat is het ja. In het verre verleden liepen we de godganse dag te jagen-verzamelen, dat was de normale werkdag. Nu moeten velen het bewegen grotendeels om de werkdag heen plannen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef erikkll het volgende:
Nee, maar wel voldoende bewegen en dat kost hoe dan ook tijd. Of je het nu doet door fietsend naar de supermarkt te gaan ipv met de auto of door naar de sportschool te gaan, het kost altijd tijd.
Ja maar je krijgt er weer meer tijd bij in de vorm van hele levensjaren hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Duurt langer dan met de auto naar je werk. Er zijn genoeg mogelijkheden tot bewegen maar ze kosten bijna allemaal wel iets meer tijd. (behalve je voorbeeld met de lift want liften zijn tergend langzaam).
Ja, maar als HetKlusKonijn vervolgens weer beweert dat ze (of iig een boel vrouwen) wel wat beters te doen heeft dan naar de sportschool gaan, vind ik dat ze het niet helemaal goed inschat. Je gezondheid is het belangrijkste dat je hebt; daar kun je best wat tijd in investeren. En dat hoeft niet in de sportschool.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat is het ja. In het verre verleden liepen we de godganse dag te jagen-verzamelen, dat was de normale werkdag. Nu moeten velen het bewegen grotendeels om de werkdag heen plannen.
Je hoeft toch niet perse naar de sportschoolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen. En met af en toe patat eten is helemaal niks mis, als je maar op de rem gaat staan als je merkt dat je dikker wordt.
En een veel betere kwaliteit van leven gedurende die jaren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er weer meer tijd bij in de vorm van hele levensjaren he
Discipline een afknapper vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind dit een goede ontwikkeling, want een superstrak figuurtje ziet er voor het oog leuk uit, ik vind het een afknapper als je gaat bedenken wat z'n persoon er dwangmatig voor moet gaan doen om z'n figuur te krijgen/behouden. moet je voorstellen dat je met zo iemand moet leven waarbij alles draait om sporten en uiterlijk
beetje kort door de bocht natuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse naar de sportschool
En als je wel dik bent, dan heb je in mijn ogen idd niks beters te doen aangezien je dus weinig beweegt en veel eet.
Minder eten kost minder tijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht natuurlijk
een moeder van 2 met een hoge functie die overgewicht heeft, heeft dat eerder door tijd te kort dan door tijd te veel gok ik
Overgewicht komt door te veel eten, sporten is helemaal niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een moeder van 2 met een hoge functie die overgewicht heeft, heeft dat eerder door tijd te kort dan door tijd te veel gok ik
Tegenwoordig hebben ze zelfs een kinderopvang @ the gym.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee. Kan me wel voorstellen wat ze deed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil niet weten aan wie ik vannacht dacht.
Een moeder van 2 met een hoge functie heeft een nanny.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wtf een afknapper dat iemand voor zijn of haar uiterlijk zorgt? Wat een kromme wereld. Dagelijks sporten is voor heel veel meer dingen goed dan alleen je figuurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind dit een goede ontwikkeling, want een superstrak figuurtje ziet er voor het oog leuk uit, ik vind het een afknapper als je gaat bedenken wat z'n persoon er dwangmatig voor moet gaan doen om z'n figuur te krijgen/behouden. moet je voorstellen dat je met zo iemand moet leven waarbij alles draait om sporten en uiterlijk
Ik zie het nog steeds voor mequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Kan me wel voorstellen wat ze deed.
BMI houdt geen rekening met je spiermassa.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik sport ook drie keer per week, lunchwandel elke dag een half uur en eet gezond met af en toe (en da's dus niet 1 keer per week, maar 1 keer per maand) een frietje of lasagne o.i.d. en ik heb een bmi van 27.
Nou heb je het bij obese wel over extreme eetverslaafden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
in 99% van de gevallen IS het toch ook eigen schuld. Kijk naar een programma als obese. Die mensen laten het zelf zo ver komen, bewegen véél te weinig en eten véél teveel.
Je hebt sporten zonder resultaat en je hebt sporten met resultaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik sport ook drie keer per week, lunchwandel elke dag een half uur en eet gezond met af en toe (en da's dus niet 1 keer per week, maar 1 keer per maand) een frietje of lasagne o.i.d. en ik heb een bmi van 27.
Eens. Gebeurt gelukkig ook al in veel campagnes, het is echt niet allemaal OF broodmager OF plussize wat de klok slaat. Gewoon slank komt ook voor en lijkt mij commercieel ook het slimst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom altijd plus size? Waarom niet gewoon slank? Dat vind ik een betere tegenhanger van die stokmagere modellen dan een model wat overgewicht heeft
Dat is het ook. Een te kort door de bocht berekening voor zo'n verscheidenheid aan mensen.quote:
Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van... Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je hebt sporten zonder resultaat en je hebt sporten met resultaat.
Jij beoefent duidelijk de eerste soort.
Lunchwandelen.
Jawel. Want het vet adem je niet in met de lucht. Ongeacht 'aanleg' of niet, het vet moet eerst naar binnen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van... Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Trini-Kwan het volgende:
Wie weet batst hij 50 keer per week zijn vriendin.
Grappig dat alle dikke mensen of mensen die dik zijn geweest meestal diegene zijn die zeggen: het ligt niet aan mij, maar ik heb gewoon aanleg ervoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van... Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Ik snapte het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van...
Jawel dat is het wel. Je moet je sport- en voedingspatroon aanpassen op hoe jouw lichaam ermee omgaat. Of niet natuurlijk.quote:Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Nee, bullshit, niet elke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Elke vrouw, ja elke, ziet er met een gezond dieet en voldoende sport doorgaans zo uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
Leuke kop heeft ze op, alleen die vetrollenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen.
[ afbeelding ]
Bah bah, het product ziet er ook gewoon minder fraai uit.
Het wachten is op de eerste onderbroeken reclame met remsporen.
Daar ging het niet om, het gaat om de dikte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bullshit, niet elke.
Iedere plaat die je ziet is gemanipuleerd of dacht je echt dat dat 18-jarige model er zo achterlijk uitziet?
Het leuke zijn altijd de ongemanipuleerde versies:
http://www.weblyest.com/articles/view/734/
Je hebt mij niet horen zeggen dat het niet aan mij ligt. Ik heb gezegd dat ik het deels zelf schuld was, maar dat het - als je niet dik wordt van een keer per week friet- wel erg makkelijk is om te roepen dat alle dikke mensen luie vetzakken zijn. Zo eenvoudig zit de wereld niet in elkaar. Mijn schoonmoeder is graatmager, maar kan geen kwartier mee wandelen, want dan is ze buiten adem. Ik ben ervan overtuigd dat ik, met mijn 10 kilo te veel, gezonder ben dan zij...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grappig dat alle dikke mensen of mensen die dik zijn geweest meestal diegene zijn die zeggen: het ligt niet aan mij, maar ik heb gewoon aanleg ervoor.
Deels klopt het ook wel, maar als je weet dat je de aanleg hebt om dik te worden, dan moet je dus juist op jouw voeding letten en misschien vaker sporten. Wereld is niet eerlijk, wen er maar aan.
Er zijn gewoon mensen die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, en er zijn mensen die met 1500 kcal per dag nog niet afvallen. Hangt gewoon af van de snelheid van je stofwisseling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Jawel. Want het vet adem je niet in met de lucht. Ongeacht 'aanleg' of niet, het vet moet eerst naar binnen...
Het is niet jouw schuld dat je je broer niet bent, maar wel jouw schuld dat je dik bent.
En die aanleg valt ook te verwaarlozen. Daarnaast heb je vast niet de exacte levensstijl als je broer. Wie weet batst hij 50 keer per week zijn vriendin.
Ja, en hoe oud is jouw schoonmoeder en hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat het niet aan mij ligt. Ik heb gezegd dat ik het deels zelf schuld was, maar dat het - als je niet dik wordt van een keer per week friet- wel erg makkelijk is om te roepen dat alle dikke mensen luie vetzakken zijn. Zo eenvoudig zit de wereld niet in elkaar. Mijn schoonmoeder is graatmager, maar kan geen kwartier mee wandelen, want dan is ze buiten adem. Ik ben ervan overtuigd dat ik, met mijn 10 kilo te veel, gezonder ben dan zij...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezelf vergelijken met iemand anders is sowieso
Ik heb een betere conditie dan iemand die 150 kg weegt, joehoeeeee ik ga nu een taart kopen en het vieren en me volvreten.
Ja maar... dat is wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond stopt en hoe vaak je sport.
Nee, alles zelf op vreten ftw, moet mijn verdriet weg etenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]wat voor taart ga je halen? En mag ik een stukje?
Zo lang jij er maar in gelooft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond sport en hoe vaak je sport.
Ik moet op de een of andere manier denken aan van die vlotte huisvrouwen die 3x per week op zaaddodend tempo een nietszeggende cardio-oefening doen en zichzelf fit vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond sport en hoe vaak je sport.
In mijn optiek is dit toch gewoon dik/vet te noemen. En in welke leeftijdsrange is dit een gemiddelde vrouw of is het algemeen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
Eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef ShadyLane het volgende:
Al lijkt me de schoonheid van deze dame ver het alledaagse ontstijgen, maar dat staat dan weer los van haar maten.
Brazilian?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef RkoF het volgende:
Beyoncé voor H&M - Het nieuwe gezicht van H&M-badmode
[ afbeelding ]
Dit vat alles samen, slotje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef Agentperry het volgende:
http://www.returnofkings.com/10209/open-letter-to-fat-girls
Dit is nou plus sizequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef RkoF het volgende:
Beyoncé voor H&M - Het nieuwe gezicht van H&M-badmode
[ afbeelding ]
zo, nu klopt het welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Discipline OCD een afknapper vinden.
Je kunt er idd hele verhalen omheen verzinnen, maar de realiteit zit toch in een zin: Stop eating so fucking much.quote:
Je vergeet alleen de toevoeging dat dit voornamelijk gezegd wordt door dikzakken.quote:
Nou, met het lichaam van Beyonce is niets mis. Als dat plus size is, dan is plus size mooi. Van mij mag het zelfs nog wel wat dikkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus iedereen met heupen en een kont is plus size
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, met het lichaam van Beyonce is niets mis. Als dat plus size is, dan is plus size mooi. Van mij mag het zelfs nog wel wat dikker
In de mode wereld wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus iedereen met heupen en een kont is plus size
De modewereld is verkankerd als de pest. Die zogenaamde modellen mogen dromen van een lichaam als die van Beyoncé.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De modewereld is verkankerd als de pest. Die zogenaamde modellen mogen dromen van een lichaam als die van Beyoncé.
En wie zegt dat? Jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef RkoF het volgende:
[..]
[..]
Beyonce wordt in de modewereld niet gezien als een plus size model
In de mode wereld wordt dat ook gezien als plus size.quote:
En wie zegt dat? Jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de mode wereld wordt dat ook gezien als plus size.
Ik vind haar ook een prachtige vrouw.
Moeilijk hoor, begrijpend lezen.
Gaat toch weg man, dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, de mensen van de mode industrie, tering.
Onderbouw het dan ipv het te beweren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, de mensen van de mode industrie, tering.
Ja, ik lieg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef RkoF het volgende:
[..]
Gaat toch weg man, dat is helemaal niet waar
Eerst zeg je dat de modewereld dat zegt, iemand anders beweert iets anders, en dan kan jij vervolgens niet onderbouwen hoe je weet dat je modewereld dat zegtquote:
Ja, want ik neem aan dat jullie ook google hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat de modewereld dat zegt, iemand anders beweert iets anders, en dan kan jij vervolgens niet onderbouwen hoe je weet dat je modewereld dat zegt
Je zegt iets zonder het te kunnen onderbouwen, triest figuurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik neem aan dat jullie ook google hebben.
Mijn google zegt daar niets over. Dus...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf gewoon een mager scharminkel en ziet ze iedere vrouw die wel mooie rondingen hebben als een plus sizequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn google zegt daar niets over. Dus...Beetje jammer dit. Nja je bent 16 ik vergeef het je wel hoor
In de OP staat dat de dame in kwestie moest aankomen om binnen de modewereld onder plus size te vallen. Beyonce komt daar dus niet in de buurt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek: plus size model measurements.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn google zegt daar niets over. Dus...Beetje jammer dit. Nja je bent 16 ik vergeef het je wel hoor
Ja ben zo jaloers gewoon. Dat is het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef RkoF het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf gewoon een mager scharminkel en ziet ze iedere vrouw die wel mooie rondingen hebben als een plus size
Wtf heeft dat met Beyonce te maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek: plus size model measurements.
Of gewoon google afbeeldingen, dan kom je vanzelf wel dingen tegen. Tijdschriften zoals vogue en eighteen magazine kan je ook ff opzoeken.
En mijn leeftijd heeft er wel veel mee te maken dat ik mobiel FOK! en niet zo makkelijk dingen kan opzoeken.
Snap ik, Beyonce heeft van zelf gewoon super mooie vormen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de OP staat dat de dame in kwestie moest aankomen om binnen de modewereld onder plus size te vallen. Beyonce komt daar dus niet in de buurt he.
Iemand anders begon over beyonce, en ik mag posten wat ik wil, simpel of niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef RkoF het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met Beyonce te maken?
Jezus zeg, je bent echt simpel!
Je lult gewoon, er is nergens een artikel te vinden dat Beyonce als een plus size gezien wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik, Beyonce heeft van zelf gewoon super mooie vormen.
Maar als ze de modellenwereld ingaat, is zij opeens "plus size" volgens sommige modellenbureau, en dat is wat ik wou zeggen.
De vormen van beyonce wordt in de mode wereld gezien als plus size, hoeft toch niet perse beyonce zelf te zijn aangezien ze geen eens model is maar een zangeresquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:11 schreef RkoF het volgende:
[..]
Je lult gewoon, er is nergens een artikel te vinden dat Beyonce als een plus size gezien wordt
Oh nee, voor H&M poseren en dan ben je geen model?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De vormen van beyonce wordt in de mode wereld gezien als plus size, hoeft toch niet perse beyonce zelf te zijn aangezien ze geen eens model is maar een zangeres
alsof je gigantisch op moet letten als je "gewoon" maat 36/38 wil hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf een afknapper dat iemand voor zijn of haar uiterlijk zorgt? Wat een kromme wereld. Dagelijks sporten is voor heel veel meer dingen goed dan alleen je figuur
Niet echt nee. Of je verbranding moet super traag zijn, maar ook daar kan je wat aan doen met krachttraining.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alsof je gigantisch op moet letten als je "gewoon" maat 36/38 wil hebben.
Toch vreemd dan dat ik in een maatje 36 pas.... op bijna 50-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.
Deze kennis deel ik als professional aan mijn cliënten.
Jouw denkwijze is precies de reden waarom ik zoveel cliënten heb.
Is inderdaad niet zo maar de kans dat een slank iemand gezonder is dan iemand met zwaar overgewicht schat ik wel redelijk hoog in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
wel lief dat mensen denken dat als je op gewicht bent dat je dan ook gezond bent...
ja koekoek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo maar de kans dat een slank iemand gezonder is dan iemand met zwaar overgewicht schat ik wel redelijk hoog in.
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, en er zijn mensen die met 1500 kcal per dag nog niet afvallen. Hangt gewoon af van de snelheid van je stofwisseling.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef Agentperry het volgende:
http://www.returnofkings.com/10209/open-letter-to-fat-girls
US maat 12 is EU maat 44.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik snap de ophef uberhaupt niet zo. Ze gebruiken een plus size model om de kleding van de H&M+ collectie te showen, die bedoeld is voor maat 44 t/m 54. Enige verschil is dat zij dit keer blijkbaar wel op de hoofdpagina is beland, terwijl dat bij de + collectie meestal niet gebeurt (hier zie ik overigens Beyonce nu..)
[ afbeelding ]
Misschien dat sommige mensen niet goed kijken/lezen of zo, maar er staat toch wel bij H&M+.
Na wat googlen blijkt dat idd veel mensen denken dat zij juist de normale collectie laat zien, maar dat is dus niet zo.
Schijnt dat ze zelf US maat 12 heeft, wat hier volgens mij maat 42 is.
vind je ja?quote:
Ja, lijkt me inderdaad heel erg gezondquote:her body is possible because she simply forgets to eat some days. Everything else takes priority – work, friends, tv, me, hanging out, etc. If she’s not hungry, she doesn’t eat. She doesn’t eat because it’s “lunch time” or because she just woke up and has to have breakfast. Yesterday I went to help her jump start her car, and she expressed that she was hungry to me, probably because she “forgot” to eat the day before. As a guy this makes no sense to me, but it works for her. And yes fatties, she’s perfectly healthy
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je ja?
[..]
Ja, lijkt me inderdaad heel erg gezond
Halve muffin voor lunch. Godverdomme manquote:I’ll never forget her walking into the kitchen at lunch time, cutting half a muffin, and going “it’s time for lunch!” Again, it didn’t matter what she ate, just how much she ate. It’s not magic or genetics that she is thin.
En al die ouderen maar klagen dat kinderen van tegenwoordig zo dik zijn!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waar haal je die getallen vandaan?
CBS zegt namelijk wat anders (let ook op mijn opmerking over leeftijd):
(gegevens van 2011)
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef thabit het volgende:
[..]
En al die ouderen maar klagen dat kinderen van tegenwoordig zo dik zijn!
Mooie vrouw, mooi lichaam. Maar dat is mijn smaak, niets mis mee als je dit niks vindt hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik snap de ophef uberhaupt niet zo. Ze gebruiken een plus size model om de kleding van de H&M+ collectie te showen, die bedoeld is voor maat 44 t/m 54. Enige verschil is dat zij dit keer blijkbaar wel op de hoofdpagina is beland, terwijl dat bij de + collectie meestal niet gebeurt (hier zie ik overigens Beyonce nu..)
[ afbeelding ]
Misschien dat sommige mensen niet goed kijken/lezen of zo, maar er staat toch wel bij H&M+.
Na wat googlen blijkt dat idd veel mensen denken dat zij juist de normale collectie laat zien, maar dat is dus niet zo.
Schijnt dat ze zelf US maat 12 heeft, wat hier volgens mij maat 42 is.
Als je afvalt, dan krijg je dus minder kcals binnen dan je verbrandt. Simple as that. Als jij elke dag alleen McDonalds eet, maar alsnog meer calorieën verbrandt dan binnenkrijgt, dan val je gewoon af. Op een hele ongezonde manier that is, maar je valt wel gewoon af. Minder eten is dus wel de oplossing, en jij eet dus te weinig om aan te komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef Michielos het volgende:
Een geheelonthouding aan eten is overigens ook geen optie. Je MOET veel eten. Ook om af te vallen. Het moet echter wel echt gezond eten zijn (dus brood i.p.v. zakken chips enz.) en veel bewegen daarnaast. Ik vreet echt als een koe elke dag maar val gewoon af hoor. Waarschijnlijk omdat ik niet bij Ronald McDonald uit eten ga en als een bezetene chips ga vreten
![]()
. Waarschijnlijk ook omdat ik daarnaast 4/5x per week sport.
Ik denk zelf niet dat minder eten de oplossing is. Minder chips vreten en vettige shit tot je nemen is wel de oplossing. Gezonder en veel eten ook. Daarnaast ook gewoon eens moeite voor iets doen i.p.v. altijd maar weer de easy way out
In dat geval beweeg ik dus gewoon genoeg i.c.m. wat ik eetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je afvalt, dan krijg je dus minder kcals binnen dan je verbrandt. Simple as that. Als jij elke dag alleen McDonalds eet, maar alsnog meer calorieën verbrandt dan binnenkrijgt, dan val je gewoon af. Op een hele ongezonde manier that is, maar je valt wel gewoon af. Minder eten is dus wel de oplossing, en jij eet dus te weinig om aan te komen.
Redelijk gemiddeld?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kort pittig kapsel, zou niet raken.quote:Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
Het ligt iets gecompliceerder dan dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee.
http://examine.com/faq/do(...)ween-two-people.html
Kcals in = kcals uit. Niks meer, niks minder. Al die kutsmoesjes over trage stofwisseling
Dit ziet er niet uit, niet om te gebruiken als reclamemateriaal. Dat is geen mening, dat is een feit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
Verlicht me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het ligt iets gecompliceerder dan dat.
Bijvoorbeeld, als je meer spiermassa hebt zal je calorieverbruik in rust ook hoger zijn, spieren hebben continue energie nodig.quote:
Oftewel, met meer spiermassa verbrandt je meer kcals in rust, dus heb je meer kcals nodig voor onderhoud. Maar uiteindelijk is het nog altijd kcals in vs. kcals out.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, als je meer spiermassa hebt zal je calorieverbruik in rust ook hoger zijn, spieren hebben continue energie nodig.
Dit spreekt mijn stelling niet tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, als je meer spiermassa hebt zal je calorieverbruik in rust ook hoger zijn, spieren hebben continue energie nodig.
Ik zei toch ook gecompliceerder, niet anders?quote:
Waarom zit je zo op de nummertjes van bmi?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat dit model gezond eet en sport hoor
anders blijf je niet stabiel in je gewicht wat toch haar core business is
en als haar gewicht niet ongezond is (wat al bewezen is, een bmi van 26 is niet ongezond) dan is er toch niks mis met haar als model gebruiken?
En zijn pikkie verschrompeld van de anabolen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom zit je zo op de nummertjes van bmi?
[ afbeelding ]
Bmi van 42 !!!!!!! Zijn bloedvaten zijn vast allemaal al dichtgeslibt door dat overgewicht en zijn hoge bmi!!
Jezus spoiler die vetzak ff!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom zit je zo op de nummertjes van bmi?
[ afbeelding ]
Bmi van 42 !!!!!!! Zijn bloedvaten zijn vast allemaal al dichtgeslibt door dat overgewicht en zijn hoge bmi!!
Dat heeft inderdaad met mijn stelling te maken ja. Ga je ook nog reageren op zijn kroon of cape? Is namelijk net zo relevantquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En zijn pikkie verschrompeld van de anabolen.
Wel degelijk zijn die minder relevant, ik neem aan dat hij die afdoet met wegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad met mijn stelling te maken ja. Ga je ook nog reageren op zijn kroon of cape? Is namelijk net zo relevant
Sinds wanneer is dit de gemiddelde 24 jarige vrouw?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
Maar dit gaat toch gewoon over het verkopen van producten, ik zie daar geen verheerlijking in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik word hier eigenlijk helemaal niet blij van.
Niet omdat het niet mooi is.
Maar ik vind het zorgelijk deze trend die overgewicht verheerlijkt.
Aan de ene kant moeten we allemaal afvallen, vliegen de obesitas tv programma's en voorlichtingen over eten om ons de oren, maar slanke mensen mogen we niet meer aantrekkelijk vinden.
Er komen steeds meer plus-size modellen en veel sterren (christina aguilera, jessica simpson, lady gaga) stappen vanwege deze rage over naar de volle kant.
Ik vind volle vrouwen niet lelijk, maar ik zou liever zien dat een gezonde levensstijl en bijbehorend figuur ons voorbeeld zou zijn in de media.
Ach, dat zie je pas wanneer je het draagtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch gewoon over het verkopen van producten, ik zie daar geen verheerlijking in.
Sterker nog, mij lijkt het best handig als er verschillende maten getoont worden zodat iemand ook wat beter in kan schatten hoe dat hen zou staan.
Ik vind het er juist minder goed uit zien. Vooral die bikiniquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch gewoon over het verkopen van producten, ik zie daar geen verheerlijking in.
Sterker nog, mij lijkt het best handig als er verschillende maten getoont worden zodat iemand ook wat beter in kan schatten hoe dat hen zou staan.
Tja, maar met dat kleding bestellen kan het handig zijn als je dat wat beter kan inschatten. Nu zou ik dan echt niet alleen maar + modellen willen zien, maar wat variatie daarin, vooral op het internet, dat als je een grotere maat invoert je ook die grotere maat ziet. Of als je een kleinere maat invoert je die te zien krijgt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ach, dat zie je pas wanneer je het draagt
Point takenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, maar met dat kleding bestellen kan het handig zijn als je dat wat beter kan inschatten. Nu zou ik dan echt niet alleen maar + modellen willen zien, maar wat variatie daarin, vooral op het internet, dat als je een grotere maat invoert je ook die grotere maat ziet. Of als je een kleinere maat invoert je die te zien krijgt.
Sommige dingen staan echt heel anders op verschillende lichaamstypes.
Redelijk gemiddeld? In Amerika mischien, alhoewel Nederlandse vrouwen/meisjes ook als walvissen beginnen uit te dijen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
Ze heeft ook zeker overgewicht. Maar goed, gemiddeld staat niet gelijk aan gezond of wenselijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:36 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit de gemiddelde 24 jarige vrouw?
Niet lullig bedoeld, maar in mijn optiek is dit dik. Niet als waarde oordeel, maar als observatie.
Owkeejquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft ook zeker overgewicht. Maar goed, gemiddeld staat niet gelijk aan gezond of wenselijk natuurlijk.
En dat zou het wel moeten staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft ook zeker overgewicht. Maar goed, gemiddeld staat niet gelijk aan gezond of wenselijk natuurlijk.
Dat is, er mogen van mij best meer paspoppen en modellen met variëteit zijn. Ook gezonde vrouwen zijn niet allemaal even lang, hebben verschillende borsten, en verschillende heupen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind haar weldegelijk te dik. Maar goed, kennelijk is het commercieel interessant voor haar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
Dan eet je meer dan jouw lichaam nodig heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:
een halve muffin als lunchquote:
Gadverdamme, d'r is een zeezoogdier aangeslpoet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]
niet mega plus size
maar goed
quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
Gadverdamme, d'r is een zeezoogdier aangeslpoet.
BEMAN DE HARPOENEN!
Ik lunch nooit (ontbijt ook niet overigens), ligt er maar net aan wat je gewend bent. Je lichaam geeft je een honger gevoel wanneer het eten verwacht, dat betekend niet dat het ook eten nodig heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:04 schreef poemojn het volgende:
[..]
een halve muffin als lunchIk zou flauwvallen, eet nu meestal vier boterhammen als lunch. Dat kun je echt niet als voorbeeld stellen.
Nee, tuurlijk niet. Kcals zijn niet heilig hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je afvalt, dan krijg je dus minder kcals binnen dan je verbrandt. Simple as that. Als jij elke dag alleen McDonalds eet, maar alsnog meer calorieën verbrandt dan binnenkrijgt, dan val je gewoon af. Op een hele ongezonde manier that is, maar je valt wel gewoon af. Minder eten is dus wel de oplossing, en jij eet dus te weinig om aan te komen.
Hhaha dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
Gadverdamme, d'r is een zeezoogdier aangeslpoet.
BEMAN DE HARPOENEN!
Je laatste zin klopt inderdaad. Je kan zelfs wel 3 weken zonder etenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:11 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik lunch nooit (ontbijt ook niet overigens), ligt er maar net aan wat je gewend bent. Je lichaam geeft je een honger gevoel wanneer het eten verwacht, dat betekend niet dat het ook eten nodig heeft.
Het gaat om calorieën. Meer calorieën binnenkrijgen dan verbruiken => aankomen. Mensen denken vaak dat er meer achter zit, omdat vaak het aantal binnenkomende calorieën flink onderschat wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je laatste zin klopt inderdaad. Je kan zelfs wel 3 weken zonder eten![]()
Dit gaat je echter niet helpen om af te vallen. Het gaat hierbij niet om HOEVEEL je eet, maar om WAT je eet. Je kan best ontbijt, lunch en diner eten (gewoon veel), en hiermee toch afvallen. Dit vergeten heel veel mensen (vrouwen) en denken dat afvallen gelijk staat aan niks/weinig eten terwijl dit juist het aankomen stimuleert.
Dus volgens jou maakt het niet uit of je alleen maar vet eet i.p.v. goede bouwstoffen voor je lichaam, als je maar het zelfde aantal kcals eet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het gaat om calorieën. Meer calorieën binnenkrijgen dan verbruiken => aankomen. Mensen denken vaak dat er meer achter zit, omdat vaak het aantal binnenkomende calorieën flink onderschat wordt.
Als je van 9% naar 6% VP wil gaan kun je op de details letten, maar daar gaat het hier niet om.
Net zo achterhaald als "je moet 6x per dag eten".quote:
"Gezond" eten is belangrijk voor je algemene gezondheid (goede combinatie vitamines, mineralen, etc), het bepaald niet of je aan komt of af valt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dus volgens jou maakt het niet uit of je alleen maar vet eet i.p.v. goede bouwstoffen voor je lichaam, als je maar het zelfde aantal kcals eet?
100 kcals is 100 kcals. Of je kcals nou binnen krijgt door kilo's sla, of een hamburger, of pure olijfolie, kcals zijn kcals. Als jouw onderhoud 2500 kcals is, dan val je af als je er 2000 eet, en kom je aan als je er 3000 eet. Of die 2000 kcals nou enkel McDonalds is of bestaat uit gezonde en uitgebalanceerde voeding, je valt gewoon af, want je onderhoud is 2500.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Kcals zijn niet heilig hoor.
100 kcals vet is heel anders dan 100 kcals koolhydraten.
Qua kcal maakt het inderdaad geen reet uit. Voor je gezondheid natuurlijk wel, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
100 kcals is 100 kcals. Of je kcals nou binnen krijgt door kilo's sla, of een hamburger, of pure olijfolie, kcals zijn kcals. Als jouw onderhoud 2500 kcals is, dan val je af als je er 2000 eet, en kom je aan als je er 3000 eet. Of die 2000 kcals nou enkel McDonalds is of bestaat uit gezonde en uitgebalanceerde voeding, je valt gewoon af, want je onderhoud is 2500.
Dat een uitgebalanceerd "dieet" met een juiste verhouding macro's (vetten/koolhydraten/eiwitten) en micro's (vitamines etc) veel gezonder is staat natuurlijk buiten kijf, maar er is een groot verschil tussen gezond eten en te veel/weinig eten. Dat laatste bepaalt uiteindelijk of je afvalt of niet.
Ik zeg dat het zou moeten. Goed gelezen van je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |