abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126014271
quote:
Veel vrouwen zullen nog met jaloezie kijken naar het welgevormde lijf van Jennie Runk, maar zij is wat men noemt een zogenaamd plus-size model en schittert in bikini’s en badpakken van H&M.

Extra leuk is dat de modegigant geen toelichting geeft, geen nadruk legt en de 24-jarige presenteert zoals ze ook hun size zero modellen aanbieden…….

Jennie Runk was een jong tienermeisje toen ze haar carrière als model startte. Vanaf het begin waren er twijfels over haar curves. Diëten om af te vallen zag ze niet zitten, dus at ze er 10 kilo bij om als plussize model haar brood te verdienen.

“Hopelijk denken vrouwen: als haar het lukt om succesvol te zijn, moet ik het ook kunnen. Plussize modellen zijn geen plussize vrouwen, we zijn alleen gezetter dan een gemiddeld model”, aldus Jennie.

Binnen een jaar na haar eetactie sleepte ze een opdracht voor notabene VOGUE binnen en werkte ze voor onder andere MARIE CLAIRE en COSMO. En nu is daar de campagne voor H&M.

Als ze nou ook eens leuke plussize mode gingen maken....
Anders vind ik het alsnog allemaal maar loos
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126014340
Daar is niets mis mee. :9
Ура для россии
pi_126014353
Oh ik hou van dit soort vrouwen O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126014384
Ik vind dat ze die tien kilo er niet aan had hoeven eten hoor. :P Maar ieder zo z'n voorkeur.
pi_126014393
nog een fototje

ik zou zeggen een redelijk gemiddelde vrouw
niet mega plus size
maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126014417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:05 schreef erikkll het volgende:
Ik vind dat ze die tien kilo er niet aan had hoeven eten hoor. :P Maar ieder zo z'n voorkeur.
maar dat is omdat er een minimum maat is om als plus size model aan de slag te mogen :P
en als gewoon dik mens kun je geen model worden

rare wereld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126014439
Het valt nog mee idd. ze mag 1 maatje minder dik zijn van mij maar niet lelijk.

Sowieso, té dunne vrouwen.. nee dank je.
Gewoon normaal, 1 maatje meer of minder mag ook.
pi_126014494
Krijg meteen overal maatje meer dating te zien :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:10:08 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_126014523
Als dat plus-size is dan ben ik benieuwd hoe ze mij gaan noemen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:10:43 #10
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_126014543
Tja, in de modewereld zijn graatmagere en heel jonge modellen de standaard .... niet échte normale mensen.

Ook wel grappig dat in vrouwenglossy's meer bijna naakte foto's van dat soort modellen staan dan in mannenbladen. Voor mannenbladen zou dat soort foto's al snel tot gedoe over pedofiele neigingen leiden!

Dat is Cody Young; een graatmager model - net 18. Welke MAN vindt zo iets aantrekkelijk? Maar voor vrouwen is het kennelijk een vorm om naar te streven 8)7

En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat alle foto's gePhotoshopped zijn, natuurlijk; modeplaatjes hebben niets meer met de realiteit van doen.
pi_126014643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Beardy het volgende:
Dat is Cody Young; een graatmager model - net 18. Welke MAN vindt zo iets aantrekkelijk? Maar voor vrouwen is het kennelijk een vorm om naar te streven 8)7
Doet me een beetje hier aan denken :X En nee, dat vind ik echt niet aantrekkelijk nee.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:14:49 #12
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_126014690
Niets mis mee.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_126014750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]

ik zou zeggen een redelijk gemiddelde vrouw
niet mega plus size
maar goed
Nouja. Het spijt me hoor, maar ik vind dit niet redelijk gemiddeld voor iemand van haar leeftijd.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:18:25 #14
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_126014791
Het is een knappe vrouw en ik zou er niet mijn bed uitschoppen, maar ze mag wel 10-15 kilo afvallen :Y
Zonde dat ze geen mooie afgetrainde buik heeft :N
-XOXO-
pi_126014802
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Beardy het volgende:

Dat is Cody Young; een graatmager model - net 18. Welke MAN vindt zo iets aantrekkelijk? Maar voor vrouwen is het kennelijk een vorm om naar te streven
Ik vind dat ze rare ogen heeft :+
pi_126015062
Niks mis mee. :9
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:31:33 #17
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_126015270

Doe mij toch maar zoiets.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_126015336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Mierenneuker. het volgende:
[ afbeelding ]

Doe mij toch maar zoiets.
Ja!
pi_126016251
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nouja. Het spijt me hoor, maar ik vind dit niet redelijk gemiddeld voor iemand van haar leeftijd.
dat is het wel
in 2008 had 48% van de nederlandse vrouwen overgewicht
dat was een stijgende lijn dus we zullen nu ruim over de 50% zitten (met de snelste en hoogste stijging onder jongeren)
de gemiddelde nederlandse vrouw is dus eerder dik dan dun
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126016264
Een plussize model gebruiken blijkt goed te scoren als je het eenmalig doet, vanwege de publiciteit, maar onderzoek lijkt vooralsnog uit te wijzen dat vrouwen ongelukkiger worden van bladen met vollere vrouwen en deze bladen verkopen op de langere termijn ook slechter. Het idee is dat vrouwen het sprookje willen zien en niet de realiteit van alledag.

Al lijkt me de schoonheid van deze dame ver het alledaagse ontstijgen, maar dat staat dan weer los van haar maten.

Ik denk wel dat graatmager op z'n retour is. Waarschijnlijk gaat het ideaal meer naar gewoon slank, zoals in de hierboven al genoemde Playboy.
pi_126016315
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is het wel
in 2008 had 48% van de nederlandse vrouwen overgewicht
dat was een stijgende lijn dus we zullen nu ruim over de 50% zitten (met de snelste en hoogste stijging onder jongeren)
de gemiddelde nederlandse vrouw is dus eerder dik dan dun
Waar haal je die getallen vandaan?
CBS zegt namelijk wat anders (let ook op mijn opmerking over leeftijd):

(gegevens van 2011)
pi_126016475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waar haal je die getallen vandaan?
CBS zegt namelijk wat anders (let ook op mijn opmerking over leeftijd):
[ afbeelding ]
(gegevens van 2011)
uit Nieuwe ronde, nieuwe kansen; Sociale stijging en daling in perspectief.
van de Raad voor de maatschappelijke ontwikkeling (RMO)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126016506

Dit is nog wel te doen.

Bah bah, het product ziet er ook gewoon minder fraai uit.

Het wachten is op de eerste onderbroeken reclame met remsporen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:16:13 #24
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126016787
Ik word hier eigenlijk helemaal niet blij van.
Niet omdat het niet mooi is.

Maar ik vind het zorgelijk deze trend die overgewicht verheerlijkt.
Aan de ene kant moeten we allemaal afvallen, vliegen de obesitas tv programma's en voorlichtingen over eten om ons de oren, maar slanke mensen mogen we niet meer aantrekkelijk vinden.
Er komen steeds meer plus-size modellen en veel sterren (christina aguilera, jessica simpson, lady gaga) stappen vanwege deze rage over naar de volle kant.

Ik vind volle vrouwen niet lelijk, maar ik zou liever zien dat een gezonde levensstijl en bijbehorend figuur ons voorbeeld zou zijn in de media.
pi_126016879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik word hier eigenlijk helemaal niet blij van.
Niet omdat het niet mooi is.

Maar ik vind het zorgelijk deze trend die overgewicht verheerlijkt.
Aan de ene kant moeten we allemaal afvallen, vliegen de obesitas tv programma's en voorlichtingen over eten om ons de oren, maar slanke mensen mogen we niet meer aantrekkelijk vinden.
Er komen steeds meer plus-size modellen en veel sterren (christina aguilera, jessica simpson, lady gaga) stappen vanwege deze rage over naar de volle kant.

Ik vind volle vrouwen niet lelijk, maar ik zou liever zien dat een gezonde levensstijl en bijbehorend figuur ons voorbeeld zou zijn in de media.
maar het feit dat overgewicht per definitie ongezond is is ook al lang achterhaald
ja ernstig overgewicht en een luie levenstijl is niet gezond
maar iemand met een bmi van 26 (wat deze dame waarschijnlijk heeft want dat is al overgewicht) met een gezonde levensstijl is niet ongezond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126017108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar het feit dat overgewicht per definitie ongezond is is ook al lang achterhaald
maar iemand met een bmi van 26 (wat deze dame waarschijnlijk heeft want dat is al overgewicht) met een gezonde levensstijl is niet ongezond
Nou is het natuurlijk wel zo dat met het klimmen der jaren bij de meesten er nog wel wat kilo's bij komen, dus op je 25e, of hoe oud zal deze dame zijn, een licht overgewicht is op haar 45e mogelijk geen "licht overgewicht" meer.

Dat ze er op jonge leeftijd tien kilo bij zou hebben gegeten om model te kunnen worden vind ik dan ook net zo gestoord als wanneer dames zich uithongeren om maar model te kunnen worden. Er zijn heus ook andere leuke beroepen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:23:46 #27
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126017110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja, net als dat die dunne modellen ook niet ongezond hoeven te zijn.
Maar ik heb liever iets er tussen in.
Het gaat mij er meer om, dat mensen dat als voorbeeld gaan zien. Dat we straks allerhande nieuwe ziektes krijgen omdat meiden zichzelf dik willen maken.

Als we nu modellen op de cover zetten die goed eten en overduidelijk sporten, dan is het niet zo'n kwalijke zaak als half pubermeisjesland dit gaat proberen te evenaren.
pi_126017283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om, dat mensen dat als voorbeeld gaan zien. Dat we straks allerhande nieuwe ziektes krijgen omdat meiden zichzelf dik willen maken.

Als we nu modellen op de cover zetten die goed eten en overduidelijk sporten, dan is het niet zo'n kwalijke zaak als half pubermeisjesland dit gaat proberen te evenaren.
ik ben er vrij zeker van dat dit model gezond eet en sport hoor
anders blijf je niet stabiel in je gewicht wat toch haar core business is

en als haar gewicht niet ongezond is (wat al bewezen is, een bmi van 26 is niet ongezond) dan is er toch niks mis met haar als model gebruiken?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:31:55 #29
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126017443
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Is toch hun probleem dat ze zo labiel zijn dat ze met alle winden mee waaien. Wees jezelf, beweeg voldoende, eet gezond. Lekker belangrijk wat dan je BMI is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126017810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Is toch hun probleem dat ze zo labiel zijn dat ze met alle winden mee waaien. Wees jezelf, beweeg voldoende, eet gezond. Lekker belangrijk wat dan je BMI is.
ja dit dus! _O_
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:46:59 #31
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126017914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben er vrij zeker van dat dit model gezond eet en sport hoor
anders blijf je niet stabiel in je gewicht wat toch haar core business is

en als haar gewicht niet ongezond is (wat al bewezen is, een bmi van 26 is niet ongezond) dan is er toch niks mis met haar als model gebruiken?
Aan haar lichaam te zien is er een onbalans in het gezond eten en sporten.
Elke vrouw, ja elke, ziet er met een gezond dieet en voldoende sport doorgaans zo uit.

Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:48:38 #32
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126017972
Ik ben eigenlijk best wel aangenaam verrast om nu eindelijk eens een "plus-size" model te zien dat ook daadwerkelijk een stevige maat heeft! Ik heb ooit gelezen dat "plus-size" in de modewereld al begint bij maatje 40 - volgens mij een maatje waarvan het overgrote gedeelte van de Nederlandse vrouwen van boven de, zeg 25 jaar oud, alleen nog maar van kan dromen. ;)

Deze dame is overduidelijk nog wat ruimer bedeeld dan slechts maatje 40 en ze ziet er, zeker in dat (leuke!) badpak, prima uit. Die bikini is minder, maar om heel eerlijk te zijn, ik vind dat een bikini sowieso maar weinig vrouwen flatteert. Niet dat dat belangrijk is - mensen moeten gewoon lekker aantrekken waar ze zich goed in voelen. Veel vrouwen trekken zich al sowieso te veel aan van wat "anderen" van hun vinden. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:50:53 #33
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_126018054
vind dit een goede ontwikkeling, want een superstrak figuurtje ziet er voor het oog leuk uit, ik vind het een afknapper als je gaat bedenken wat z'n persoon er dwangmatig voor moet gaan doen om z'n figuur te krijgen/behouden. moet je voorstellen dat je met zo iemand moet leven waarbij alles draait om sporten en uiterlijk
<hr>
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:51:49 #34
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126018087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Trini-Kwan het volgende:
Aan haar lichaam te zien is er een onbalans in het gezond eten en sporten.
Elke vrouw, ja elke, ziet er met een gezond dieet en voldoende sport doorgaans zo uit.
Natuurlijk, jôh. Jij bent 18, schat ik zo?

quote:
Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen. En met af en toe patat eten is helemaal niks mis, als je maar op de rem gaat staan als je merkt dat je dikker wordt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_126018146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen.
Wat is er zo belangrijk dat het boven je gezondheid moet gaan dan?
pi_126018216
Ho wacht even, bij deze dame is dit figuur dus juist niet het gevolg van "gewoon normaal eten en bewegen" hè. Volgens de OP lag haar gewone gewicht, toen ze haar gewone levensstijl had en weigerde te dieten, tien kilo lager.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:56:04 #37
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_126018235
quote:

[..]

Eh, ik sport ook 3 keer per week... en eet gezond. En heb een fysiek waar je u tegen zegt.

Kwestie van discipline.
Neen.
pi_126018263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ho wacht even, bij deze dame is dit figuur dus juist niet het gevolg van "gewoon normaal eten en bewegen" hè. Volgens de OP lag haar gewone gewicht, toen ze haar gewone levensstijl had en weigerde te dieten, tien kilo lager.
true
dat is een slechte ontwikkeling, dat ze alleen aan een baan kon komen in haar gekozen beroep door extra te eten
en jammer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:57:58 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126018310
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Automatique het volgende:

[..]

Eh, ik sport ook 3 keer per week... en eet gezond. En heb een fysiek waar je u tegen zegt.

Kwestie van discipline.
Ik sport ook drie keer per week, lunchwandel elke dag een half uur en eet gezond met af en toe (en da's dus niet 1 keer per week, maar 1 keer per maand) een frietje of lasagne o.i.d. en ik heb een bmi van 27. :{w
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:00:53 #40
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126018403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef erikkll het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat het boven je gezondheid moet gaan dan?
Alsof je perse naar de sportschool moet om aan voldoende beweging te kunnen komen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:00:55 #41
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126018405
quote:

[..]

[..]

Er zijn een heleboel vrouwen die wel wat beters te doen hebben dan in de sportschool rondhangen. En met af en toe patat eten is helemaal niks mis, als je maar op de rem gaat staan als je merkt dat je dikker wordt.
Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.
Deze kennis deel ik als professional aan mijn cliënten.

Jouw denkwijze is precies de reden waarom ik zoveel cliënten heb.
pi_126018449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Alsof je perse naar de sportschool moet om aan voldoende beweging te kunnen komen.
Nee, maar wel voldoende bewegen en dat kost hoe dan ook tijd. Of je het nu doet door fietsend naar de supermarkt te gaan ipv met de auto of door naar de sportschool te gaan, het kost altijd tijd.
pi_126018455
Er mag wel 20 kilo af
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:02:07 #44
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126018466
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.
Deze kennis deel ik als professional aan mijn cliënten.

Jouw denkwijze is precies de reden waarom ik zoveel cliënten heb.
Je bent dan diëtiste ofzo? Leuk dat je visie op je cliënten "eigen schuld" is, zullen ze blij mee zijn.
pi_126018497
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Er mag wel 20 kilo af
_O_
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:02:53 #46
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126018499
Leuke kop, en meestal kan ik volslanke modellen wel waarderen maar het zit bij haar net allemaal op de verkeerde plekken.
BEASTMODE
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:03:03 #47
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126018502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nee, maar wel voldoende bewegen en dat kost hoe dan ook tijd. Of je het nu doet door fietsend naar de supermarkt te gaan ipv met de auto of door naar de sportschool te gaan, het kost altijd tijd.
Fietsen naar je werk, trap in plaats van de lift, gedurende de dag voldoende mogelijkheden tot matig-intensief bewegen hoor.
pi_126018520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bent dan diëtiste ofzo? Leuk dat je visie op je cliënten "eigen schuld" is, zullen ze blij mee zijn.
in 99% van de gevallen IS het toch ook eigen schuld. Kijk naar een programma als obese. Die mensen laten het zelf zo ver komen, bewegen véél te weinig en eten véél teveel.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:03:38 #49
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126018523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat is het ook. Wie anders? God? Je moeder? De illumnati?
pi_126018549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef DroogDok het volgende:
Fietsen naar je werk
Duurt langer dan met de auto naar je werk. Er zijn genoeg mogelijkheden tot bewegen maar ze kosten bijna allemaal wel iets meer tijd. (behalve je voorbeeld met de lift want liften zijn tergend langzaam).
pi_126018552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef erikkll het volgende:
Dat is het ja. In het verre verleden liepen we de godganse dag te jagen-verzamelen, dat was de normale werkdag. Nu moeten velen het bewegen grotendeels om de werkdag heen plannen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:06:01 #52
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126018586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

Duurt langer dan met de auto naar je werk. Er zijn genoeg mogelijkheden tot bewegen maar ze kosten bijna allemaal wel iets meer tijd. (behalve je voorbeeld met de lift want liften zijn tergend langzaam).
Ja maar je krijgt er weer meer tijd bij in de vorm van hele levensjaren he ;)
pi_126018606
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Dat is het ja. In het verre verleden liepen we de godganse dag te jagen-verzamelen, dat was de normale werkdag. Nu moeten velen het bewegen grotendeels om de werkdag heen plannen.
Ja, maar als HetKlusKonijn vervolgens weer beweert dat ze (of iig een boel vrouwen) wel wat beters te doen heeft dan naar de sportschool gaan, vind ik dat ze het niet helemaal goed inschat. Je gezondheid is het belangrijkste dat je hebt; daar kun je best wat tijd in investeren. En dat hoeft niet in de sportschool.
pi_126018607
quote:

[..]

[..]

Je hoeft toch niet perse naar de sportschool :')
En als je wel dik bent, dan heb je in mijn ogen idd niks beters te doen aangezien je dus weinig beweegt en veel eet.
pi_126018631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Ja maar je krijgt er weer meer tijd bij in de vorm van hele levensjaren he ;)
En een veel betere kwaliteit van leven gedurende die jaren!
pi_126018716
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind dit een goede ontwikkeling, want een superstrak figuurtje ziet er voor het oog leuk uit, ik vind het een afknapper als je gaat bedenken wat z'n persoon er dwangmatig voor moet gaan doen om z'n figuur te krijgen/behouden. moet je voorstellen dat je met zo iemand moet leven waarbij alles draait om sporten en uiterlijk
Discipline een afknapper vinden. :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:09:32 #57
386116 Ambipur
Is dood.
pi_126018727
Zij is dik.
pi_126018893
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet perse naar de sportschool :')
En als je wel dik bent, dan heb je in mijn ogen idd niks beters te doen aangezien je dus weinig beweegt en veel eet.
beetje kort door de bocht natuurlijk
een moeder van 2 met een hoge functie die overgewicht heeft, heeft dat eerder door tijd te kort dan door tijd te veel gok ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:15:56 #59
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126018995
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een moeder van 2 met een hoge functie die overgewicht heeft, heeft dat eerder door tijd te kort dan door tijd te veel gok ik
Minder eten kost minder tijd.
BEASTMODE
pi_126019024
quote:

[..]

Overgewicht komt door te veel eten, sporten is helemaal niet noodzakelijk.
pi_126019033
quote:

[..]

Tegenwoordig hebben ze zelfs een kinderopvang @ the gym.
Tijd moet je maken, hoe moeilijk het ook is, maar daarvoor heb je motivatie en discipline nodig, dat is iets wat de dikke mensen vaak niet hebben.
pi_126019045
FAP FAP FAP
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:17:54 #63
386116 Ambipur
Is dood.
pi_126019089
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Scorpie het volgende:
FAP FAP FAP
JIj fapt op alles. telt niet.
pi_126019110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

JIj fapt op alles. telt niet.
Je wil niet weten aan wie ik vannacht dacht.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:19:17 #65
386116 Ambipur
Is dood.
pi_126019165
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil niet weten aan wie ik vannacht dacht.
Nee. Kan me wel voorstellen wat ze deed.
pi_126019226
quote:

[..]

Een moeder van 2 met een hoge functie heeft een nanny.
pi_126019406
Waarom altijd plus size? Waarom niet gewoon slank? Dat vind ik een betere tegenhanger van die stokmagere modellen dan een model wat overgewicht heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 03-05-2013 13:38:17 ]
pi_126019499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wtf een afknapper dat iemand voor zijn of haar uiterlijk zorgt? Wat een kromme wereld. Dagelijks sporten is voor heel veel meer dingen goed dan alleen je figuur
pi_126019573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Kan me wel voorstellen wat ze deed.
Ik zie het nog steeds voor me :9~
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:29:49 #70
386116 Ambipur
Is dood.
pi_126019603
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds voor me :9~
:) Wat goed.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:32:46 #71
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_126019734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik sport ook drie keer per week, lunchwandel elke dag een half uur en eet gezond met af en toe (en da's dus niet 1 keer per week, maar 1 keer per maand) een frietje of lasagne o.i.d. en ik heb een bmi van 27. :{w
BMI houdt geen rekening met je spiermassa.
Neen.
pi_126019743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef erikkll het volgende:

[..]

in 99% van de gevallen IS het toch ook eigen schuld. Kijk naar een programma als obese. Die mensen laten het zelf zo ver komen, bewegen véél te weinig en eten véél teveel.
Nou heb je het bij obese wel over extreme eetverslaafden.
pi_126019838
BMI = bullshit

Vind ik.
pi_126019843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je hebt sporten zonder resultaat en je hebt sporten met resultaat.

Jij beoefent duidelijk de eerste soort.

Lunchwandelen. :')
pi_126020188
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom altijd plus size? Waarom niet gewoon slank? Dat vind ik een betere tegenhanger van die stokmagere modellen dan een model wat overgewicht heeft
Eens. Gebeurt gelukkig ook al in veel campagnes, het is echt niet allemaal OF broodmager OF plussize wat de klok slaat. Gewoon slank komt ook voor en lijkt mij commercieel ook het slimst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')