Ja, want ik neem aan dat jullie ook google hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat de modewereld dat zegt, iemand anders beweert iets anders, en dan kan jij vervolgens niet onderbouwen hoe je weet dat je modewereld dat zegt
Je zegt iets zonder het te kunnen onderbouwen, triest figuurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik neem aan dat jullie ook google hebben.
Mijn google zegt daar niets over. Dus...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf gewoon een mager scharminkel en ziet ze iedere vrouw die wel mooie rondingen hebben als een plus sizequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn google zegt daar niets over. Dus...Beetje jammer dit. Nja je bent 16 ik vergeef het je wel hoor
In de OP staat dat de dame in kwestie moest aankomen om binnen de modewereld onder plus size te vallen. Beyonce komt daar dus niet in de buurt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek: plus size model measurements.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn google zegt daar niets over. Dus...Beetje jammer dit. Nja je bent 16 ik vergeef het je wel hoor
Ja ben zo jaloers gewoon. Dat is het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef RkoF het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf gewoon een mager scharminkel en ziet ze iedere vrouw die wel mooie rondingen hebben als een plus size
Wtf heeft dat met Beyonce te maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek: plus size model measurements.
Of gewoon google afbeeldingen, dan kom je vanzelf wel dingen tegen. Tijdschriften zoals vogue en eighteen magazine kan je ook ff opzoeken.
En mijn leeftijd heeft er wel veel mee te maken dat ik mobiel FOK! en niet zo makkelijk dingen kan opzoeken.
Snap ik, Beyonce heeft van zelf gewoon super mooie vormen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de OP staat dat de dame in kwestie moest aankomen om binnen de modewereld onder plus size te vallen. Beyonce komt daar dus niet in de buurt he.
Iemand anders begon over beyonce, en ik mag posten wat ik wil, simpel of niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef RkoF het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met Beyonce te maken?
Jezus zeg, je bent echt simpel!
Je lult gewoon, er is nergens een artikel te vinden dat Beyonce als een plus size gezien wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik, Beyonce heeft van zelf gewoon super mooie vormen.
Maar als ze de modellenwereld ingaat, is zij opeens "plus size" volgens sommige modellenbureau, en dat is wat ik wou zeggen.
De vormen van beyonce wordt in de mode wereld gezien als plus size, hoeft toch niet perse beyonce zelf te zijn aangezien ze geen eens model is maar een zangeresquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:11 schreef RkoF het volgende:
[..]
Je lult gewoon, er is nergens een artikel te vinden dat Beyonce als een plus size gezien wordt
Oh nee, voor H&M poseren en dan ben je geen model?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De vormen van beyonce wordt in de mode wereld gezien als plus size, hoeft toch niet perse beyonce zelf te zijn aangezien ze geen eens model is maar een zangeres
alsof je gigantisch op moet letten als je "gewoon" maat 36/38 wil hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf een afknapper dat iemand voor zijn of haar uiterlijk zorgt? Wat een kromme wereld. Dagelijks sporten is voor heel veel meer dingen goed dan alleen je figuur
Niet echt nee. Of je verbranding moet super traag zijn, maar ook daar kan je wat aan doen met krachttraining.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alsof je gigantisch op moet letten als je "gewoon" maat 36/38 wil hebben.
Toch vreemd dan dat ik in een maatje 36 pas.... op bijna 50-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Nope. Ik ben 27, en heb een prima gezond gewicht omdat je daarvoor niet voor in de sportschool hoeft te hangen, en dit ook echt geen moeite hoeft te kosten.
Deze kennis deel ik als professional aan mijn cliënten.
Jouw denkwijze is precies de reden waarom ik zoveel cliënten heb.
Is inderdaad niet zo maar de kans dat een slank iemand gezonder is dan iemand met zwaar overgewicht schat ik wel redelijk hoog in.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
wel lief dat mensen denken dat als je op gewicht bent dat je dan ook gezond bent...
ja koekoek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo maar de kans dat een slank iemand gezonder is dan iemand met zwaar overgewicht schat ik wel redelijk hoog in.
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, en er zijn mensen die met 1500 kcal per dag nog niet afvallen. Hangt gewoon af van de snelheid van je stofwisseling.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef Agentperry het volgende:
http://www.returnofkings.com/10209/open-letter-to-fat-girls
US maat 12 is EU maat 44.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik snap de ophef uberhaupt niet zo. Ze gebruiken een plus size model om de kleding van de H&M+ collectie te showen, die bedoeld is voor maat 44 t/m 54. Enige verschil is dat zij dit keer blijkbaar wel op de hoofdpagina is beland, terwijl dat bij de + collectie meestal niet gebeurt (hier zie ik overigens Beyonce nu..)
[ afbeelding ]
Misschien dat sommige mensen niet goed kijken/lezen of zo, maar er staat toch wel bij H&M+.
Na wat googlen blijkt dat idd veel mensen denken dat zij juist de normale collectie laat zien, maar dat is dus niet zo.
Schijnt dat ze zelf US maat 12 heeft, wat hier volgens mij maat 42 is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |