Dit vat alles samen, slotje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef Agentperry het volgende:
http://www.returnofkings.com/10209/open-letter-to-fat-girls
Dit is nou plus sizequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef RkoF het volgende:
Beyoncé voor H&M - Het nieuwe gezicht van H&M-badmode
[ afbeelding ]
zo, nu klopt het welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Discipline OCD een afknapper vinden.
Je kunt er idd hele verhalen omheen verzinnen, maar de realiteit zit toch in een zin: Stop eating so fucking much.quote:
Je vergeet alleen de toevoeging dat dit voornamelijk gezegd wordt door dikzakken.quote:
Nou, met het lichaam van Beyonce is niets mis. Als dat plus size is, dan is plus size mooi. Van mij mag het zelfs nog wel wat dikkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus iedereen met heupen en een kont is plus size
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, met het lichaam van Beyonce is niets mis. Als dat plus size is, dan is plus size mooi. Van mij mag het zelfs nog wel wat dikker
In de mode wereld wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus iedereen met heupen en een kont is plus size
De modewereld is verkankerd als de pest. Die zogenaamde modellen mogen dromen van een lichaam als die van Beyoncé.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De modewereld is verkankerd als de pest. Die zogenaamde modellen mogen dromen van een lichaam als die van Beyoncé.
En wie zegt dat? Jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef RkoF het volgende:
[..]
[..]
Beyonce wordt in de modewereld niet gezien als een plus size model
In de mode wereld wordt dat ook gezien als plus size.quote:
En wie zegt dat? Jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de mode wereld wordt dat ook gezien als plus size.
Ik vind haar ook een prachtige vrouw.
Moeilijk hoor, begrijpend lezen.
Gaat toch weg man, dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, de mensen van de mode industrie, tering.
Onderbouw het dan ipv het te beweren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, de mensen van de mode industrie, tering.
Ja, ik lieg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef RkoF het volgende:
[..]
Gaat toch weg man, dat is helemaal niet waar
Eerst zeg je dat de modewereld dat zegt, iemand anders beweert iets anders, en dan kan jij vervolgens niet onderbouwen hoe je weet dat je modewereld dat zegtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |