abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:44:59 #76
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126020211
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
BMI = bullshit

Vind ik.
Dat is het ook. Een te kort door de bocht berekening voor zo'n verscheidenheid aan mensen.
Ik zit er ook altijd onder, terwijl ik geen ondergewicht heb. Je hebt ook diëtisten en die hanteren er een stuk of 10, allemaal verschillend en op een lichaamsbouw afgestemd. Daar zit ik precies goed.
Zelf hanteer ik er geen. Ook geen weegschalen. De spiegel en je eigen tevredenheid zeggen genoeg.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:50:36 #77
386116 Ambipur
Is dood.
pi_126020423
Boeie. Als het maar lekker is.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:53:50 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126020523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je hebt sporten zonder resultaat en je hebt sporten met resultaat.

Jij beoefent duidelijk de eerste soort.

Lunchwandelen. :')
Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van... Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:56:23 #79
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126020603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van... Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Jawel. Want het vet adem je niet in met de lucht. Ongeacht 'aanleg' of niet, het vet moet eerst naar binnen...
Het is niet jouw schuld dat je je broer niet bent, maar wel jouw schuld dat je dik bent.
En die aanleg valt ook te verwaarlozen. Daarnaast heb je vast niet de exacte levensstijl als je broer. Wie weet batst hij 50 keer per week zijn vriendin.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:57:30 #80
392412 Trini-Kwan
The power is on!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:57:47 #81
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126020709
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Trini-Kwan het volgende:
Wie weet batst hij 50 keer per week zijn vriendin.
:D
pi_126020784
quote:

[..]

Grappig dat alle dikke mensen of mensen die dik zijn geweest meestal diegene zijn die zeggen: het ligt niet aan mij, maar ik heb gewoon aanleg ervoor.

Deels klopt het ook wel, maar als je weet dat je de aanleg hebt om dik te worden, dan moet je dus juist op jouw voeding letten en misschien vaker sporten. Wereld is niet eerlijk, wen er maar aan.
pi_126020808
quote:

[..]

Lunchwandelen én drie keer per week sporten he, niet in plaats van...
Ik snapte het wel.
Dat je 'lunchwandelen' ( _O- ) meetelt zegt wel een hoop natuurlijk.
quote:
Je moest eens weten hoeveel slanke collega's die ik heb hier drie keer per week patat, kibbeling of broodje saté eten. Natuurlijk hangt overgewicht samen met een bepaalde mate van discipline en motivatie, maar ook met een deel aanleg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben al bijna 40 kilo afgevallen en realiseer me ook dat ik het grootste deel van die kilo's zelf schuld was, maar mijn broer eet drie keer zoveel als ik en sport nooit en komt niet aan... Het is niet alleen maar 'eigen schuld, dikke bult'.
Jawel dat is het wel. Je moet je sport- en voedingspatroon aanpassen op hoe jouw lichaam ermee omgaat. Of niet natuurlijk.
  Admin vrijdag 3 mei 2013 @ 14:08:00 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126021024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Aan haar lichaam te zien is er een onbalans in het gezond eten en sporten.
Elke vrouw, ja elke, ziet er met een gezond dieet en voldoende sport doorgaans zo uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Echter vinden wij tegenwoordig maar 1 keer per week patat eten en 2 keer per week naar de zumba al voldoende sport en gezond eten.
Nee, bullshit, niet elke.
Iedere plaat die je ziet is gemanipuleerd of dacht je echt dat dat 18-jarige model er zo achterlijk uitziet?
Het leuke zijn altijd de ongemanipuleerde versies:
http://www.weblyest.com/articles/view/734/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_126021097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel te doen.

[ afbeelding ]
Bah bah, het product ziet er ook gewoon minder fraai uit.

Het wachten is op de eerste onderbroeken reclame met remsporen.
Leuke kop heeft ze op, alleen die vetrollen :').!!!!!! Die zit naast je op de bank te boeren en te schijten met een zak chips in de handen gniffelend om de grappen van Derksen & van der Gijp bij VI. BAH.
U MAD?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:15:00 #87
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126021270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, bullshit, niet elke.
Iedere plaat die je ziet is gemanipuleerd of dacht je echt dat dat 18-jarige model er zo achterlijk uitziet?
Het leuke zijn altijd de ongemanipuleerde versies:
http://www.weblyest.com/articles/view/734/
Daar ging het niet om, het gaat om de dikte.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:26:51 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126021672
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Grappig dat alle dikke mensen of mensen die dik zijn geweest meestal diegene zijn die zeggen: het ligt niet aan mij, maar ik heb gewoon aanleg ervoor.

Deels klopt het ook wel, maar als je weet dat je de aanleg hebt om dik te worden, dan moet je dus juist op jouw voeding letten en misschien vaker sporten. Wereld is niet eerlijk, wen er maar aan.
Je hebt mij niet horen zeggen dat het niet aan mij ligt. Ik heb gezegd dat ik het deels zelf schuld was, maar dat het - als je niet dik wordt van een keer per week friet- wel erg makkelijk is om te roepen dat alle dikke mensen luie vetzakken zijn. Zo eenvoudig zit de wereld niet in elkaar. Mijn schoonmoeder is graatmager, maar kan geen kwartier mee wandelen, want dan is ze buiten adem. Ik ben ervan overtuigd dat ik, met mijn 10 kilo te veel, gezonder ben dan zij...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:31:17 #89
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126021845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Jawel. Want het vet adem je niet in met de lucht. Ongeacht 'aanleg' of niet, het vet moet eerst naar binnen...
Het is niet jouw schuld dat je je broer niet bent, maar wel jouw schuld dat je dik bent.
En die aanleg valt ook te verwaarlozen. Daarnaast heb je vast niet de exacte levensstijl als je broer. Wie weet batst hij 50 keer per week zijn vriendin.
Er zijn gewoon mensen die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, en er zijn mensen die met 1500 kcal per dag nog niet afvallen. Hangt gewoon af van de snelheid van je stofwisseling.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126021959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je hebt mij niet horen zeggen dat het niet aan mij ligt. Ik heb gezegd dat ik het deels zelf schuld was, maar dat het - als je niet dik wordt van een keer per week friet- wel erg makkelijk is om te roepen dat alle dikke mensen luie vetzakken zijn. Zo eenvoudig zit de wereld niet in elkaar. Mijn schoonmoeder is graatmager, maar kan geen kwartier mee wandelen, want dan is ze buiten adem. Ik ben ervan overtuigd dat ik, met mijn 10 kilo te veel, gezonder ben dan zij...
Ja, en hoe oud is jouw schoonmoeder en hoe oud ben jij?

En conditie is weer een ander verhaal dan dik of dun zijn, zich volvreten zonder zelfbeheersing etc. Daar gaat de topic ook niet over.
pi_126022021
Jezelf vergelijken met iemand anders is sowieso :')

Ik heb een betere conditie dan iemand die 150 kg weegt, joehoeeeee ik ga nu een taart kopen en het vieren en me volvreten.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:43:43 #92
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126022299
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezelf vergelijken met iemand anders is sowieso :')

Ik heb een betere conditie dan iemand die 150 kg weegt, joehoeeeee ik ga nu een taart kopen en het vieren en me volvreten.
:9 wat voor taart ga je halen? En mag ik een stukje? :@
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:00:03 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126022919
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond sport en hoe vaak je sport.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:12:34 #95
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_126023436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Tink89 het volgende:
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond stopt en hoe vaak je sport.
Ja maar... dat is wel. ;( Wanneer realiseren mensen zich nou eens dat elk pondje toch echt door het mondje gaat. Je word wél enkel dik van eten. Dik of dun zijn heeft aan de basis altijd met eten te maken! Je word niet dik van sporten of lezen, uit het computerscherm komen ook geen calorieën je lichaam binnen, enkel door eten.
In hoeverre dit zichtbaar is aan je lichaam, ja dat heeft te maken met de hoeveelheid je sport, je aanleg, medicatiegebruik, luiheid, et cetera.
Maar wat er niet ingaat, kan er, ook niet met een onfortuinlijke aanleg en schildklierproblemen, niet aankomen.

Maar ik heb het idee dat veel mensen dit gewoon niet willén zien. Het is makkelijker om de schuld niet bij je zelf te leggen natuurlijk. Maar dat is wel de eerste stap wil je ooit een gezond lichaam hebben.
pi_126023529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

:9 wat voor taart ga je halen? En mag ik een stukje? :@
Nee, alles zelf op vreten ftw, moet mijn verdriet weg eten ;(
quote:
Laat maar, ik haak af. Ik weet dat gezond of ongezond weinig te maken heeft met dik of dun en dat dik of dun niet alleen maar afhangt van hoeveel eten je in je mond sport en hoe vaak je sport.
Zo lang jij er maar in gelooft.
pi_126023670
quote:
Ik moet op de een of andere manier denken aan van die vlotte huisvrouwen die 3x per week op zaaddodend tempo een nietszeggende cardio-oefening doen en zichzelf fit vinden.
pi_126023960
Beyoncé voor H&M - Het nieuwe gezicht van H&M-badmode :9~

vrijdag 3 mei 2013 @ 15:32:38 #99
350968 kedge
cicatrix manet
pi_126024243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
nog een fototje
[ afbeelding ]

ik zou zeggen een redelijk gemiddelde vrouw
niet mega plus size
maar goed
In mijn optiek is dit toch gewoon dik/vet te noemen. En in welke leeftijdsrange is dit een gemiddelde vrouw of is het algemeen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef ShadyLane het volgende:

Al lijkt me de schoonheid van deze dame ver het alledaagse ontstijgen, maar dat staat dan weer los van haar maten.
Eens.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_126024287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef RkoF het volgende:
Beyoncé voor H&M - Het nieuwe gezicht van H&M-badmode :9~

[ afbeelding ]
Brazilian?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')