Touchee trutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof je dan opeens wel luisterd. Was wel erg makkelijk he
Kom mij bijles gevenquote:
Verheug mij echt zwaar op vanavondquote:
Nee dan ga ik keihard aan mijn piemel zitten en dat filmpje kijken.quote:
Heb je alle voorbereidingen getroffen?quote:
Nee, doe ik gelijk na werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je alle voorbereidingen getroffen?
uiteraard link even posten he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dan ga ik keihard aan mijn piemel zitten en dat filmpje kijken.
Ik record mijzelf niet hoor hehequote:
Hoeveel?quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
Die reacties van haar, zo heerlijk over de top dom!
Zodra je het linkje van de sex tape hebt, stuur mij ff pleasequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
Die reacties van haar, zo heerlijk over de top dom!
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra je het linkje van de sex tape hebt, stuur mij ff please
Zou je haar moeder ook gevenquote:
Wat ben je toch ook seksbelust.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heerlijk he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je haar moeder ook geven?
[..]
Wat ben je toch ook seksbelust.
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je haar moeder ook geven?
[..]
Wat ben je toch ook seksbelust.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb heel veel teen mom afleveringen met haar gezien, dan ben ik wel nieuwsgierig naar zo'n filmpje ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]eerst haar een geit noemen maar het dan wel persee willen zien
Bewijs dat JIJ iets hebt met dierenseks
We weten allemaal dat ook jij er op gaat fappen dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb heel veel teen mom afleveringen met haar gezien, dan ben ik wel nieuwsgierig naar zo'n filmpje ja.
Fappen nog wel :S ik ga aan iemands piemel trekken die dat filmpje kijkt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ook jij er op gaat fappen dus
Moest lachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
Vieze mensen. Naast jullie ben ik gewoon braaf. Leve de normen en waarden die ik bezit.
Normen en waardenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
Vieze mensen. Naast jullie ben ik gewoon braaf. Leve de normen en waarden die ik bezit.
Zemel niet zo zemmel. We zijn allemaal net maar ook allemaal een grote bek net als jijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Fappen nog wel :S ik ga aan iemands piemel trekken die dat filmpje kijkt?
Nee heb liever Carli van ftv.
Ik wil jouw wilde kant wel naar boven halen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Ambipur het volgende:
Ik wou dat ik zulke dingen kon....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Normen en waardenmaar wel gwn vrolijk in de popcornbak grabbelen
Sure thing bro. Give it a try.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil jouw wilde kant wel naar boven halen.
Hedde druks op?quote:
Pics van je ladder?quote:
I can'tquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn allemaal net maar ook allemaal een grote bek net als jij
Nog nooit een boyki getrokken buiten de deur?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke dingen kon....Ben gewoon zo verdomde netjes man. Bevrijd me.
Die ladder heb ik vast nodig om jou een bitchslap te gevenquote:
Gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ladder heb ik vast nodig om jou een bitchslap te geven
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog nooit een boyki getrokken buiten de deur?
Ik dacht dat je daar van hield :$quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd
Je bent wel een happyslapper de laatste tijd zeg
Met van die kleine vrouwenhandjes wel, jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar van hield :$
Ik heb kolenschoppen als handenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met van die kleine vrouwenhandjes wel, ja
Wat saai zegquote:
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.quote:
Trekkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog nooit een boyki getrokken buiten de deur?
Nu ben ik ook benieuwd geworden, hoe groot/klein is 4EBE nu?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.
Jij geilt daar echt op he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd geworden, hoe groot/klein is 4EBE nu?
Beetje sabbelen en rijden ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Zo saai ben ik niet.. Heb ik weleens gefixt.
je kan niet altijd je lipjes er omheen vouwen toch?quote:
Boh, hard gewordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Zo saai ben ik niet.. Heb ik weleens gefixt.
Nee, ik lees het de hele tijd.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.
Kan niet bestaat nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je kan niet altijd je lipjes er omheen vouwen toch?
Geef het maar toe, jij hoopt dat ze 1,40 is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik lees het de hele tijd.Volgens mij is 4EBE al ouder dan Ambipur, dus dan houd ik me wel koest.
Niet, suikerlepeltjesquote:
Door de kipfiletsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net zoals een piercing door je armvel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net zoals een piercing door je armvel.
Verdoriequote:
quote:
Jawel, dan kun je voortaan zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit zei een collega tegen me: "Het gevoel wanneer een kleine vrouw tegen je aan komt staan is onbeschrijfelijk.."
Eh.. oke, dat hoef ik niet te weten.
Goedkeurend tikje op d'r bips krijgt ze danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Okay fuck it, wie probeer ik ook voor de gek te houden. Ja, wanneer een enigszins klein meisje hakken aandoet en dan met zo'n attitude aan komt zetten en eigenwijs en smartass gaat lopen doen, dan kun je mij niet meer in bedwang houden. Zeker niet wanneer ze een mooi figuur heeft en normaal een schattig gezicht.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Okay fuck it, wie probeer ik ook voor de gek te houden. Ja, wanneer een enigszins klein meisje hakken aandoet en dan met zo'n attitude aan komt zetten en eigenwijs en smartass gaat lopen doen, dan kun je mij niet meer in bedwang houden. Zeker niet wanneer ze een mooi figuur heeft en normaal een schattig gezicht.
Lekker onderscheidendquote:
nee gewoon bovenkant van de pols enzoquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, dan kun je voortaan zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven.
gimme some sugarquote:
Fantastischquote:
Ben jezelfquote:
Alsof het heel normaal isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds toen ik naar het concert van tokio hotel ging
Ik zag ook laatst iemand met een piercing in zijn neusbrug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee gewoon bovenkant van de pols enzoDestijds toen ik naar het concert van tokio hotel ging hadden echt veel van die emo's dat. Fucking vies zag het eruit ook
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijktquote:
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit zei een collega tegen me: "Het gevoel wanneer een kleine vrouw tegen je aan komt staan is onbeschrijfelijk.."
Eh.. oke, dat hoef ik niet te weten.
quote:
Juist niet, op die met dreads.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijkt
Echt nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijkt
Snuivenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.Dan vouw ik mijn schouders+rug uit en bal ik mijn vuisten, opdat de aderen in mijn onderarmen vollopen en ze spontaan roekeloos wil paren nog voor de conducteur gefloten heeft.
Wist het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet, op die met dreads.
Figures.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.Dan vouw ik mijn schouders+rug uit en bal ik mijn vuisten, opdat de aderen in mijn onderarmen vollopen en ze spontaan roekeloos wil paren nog voor de conducteur gefloten heeft.
Gelukkig is het geen tweelingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet, op die met dreads.
Figures.
Het is niet echt snuiven door je neus, maar meer door je keel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SnuivenWtf.. ben je een Arabische hengst of zo?
Wil je mijn hormoonspiegel hebben?quote:
He?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is het wel. Anders snap ik je grap niet.
lolquote:
Dat heet hijgenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is niet echt snuiven door je neus, maar meer door je keel.Klinkt een beetje fucked up nu maar het is iets heel goeds.
Jij zegt GEEN tweeling bonfakka. Je maakt mij in de warquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He?grap? ik meldt gewoon dat het een tweeling is. Dus indirect geilde je ook op Bill
Hardopquote:
Nah, mond is gesloten. Er verdwijnt wel lucht uit je neus maar, hmm, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:
Vouw je zo dubbel hoorquote:
Sarcasm, recognize itquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zegt GEEN tweeling bonfakka. Je maakt mij in de war
Kan niet handelen. Kortsluiting in m'n bovenkamer alles.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sjonge jonge... gebruikt nootjes een keer sarcasme.. snapt niemand het.
Echt hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil je mijn hormoonspiegel hebben?Dit is killing soms.
Niemand? Alleen Vas niet, niet gelijk zo arrogant doen 4ebetje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Filmpjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, mond is gesloten. Er verdwijnt wel lucht uit je neus maar, hmm, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.Ik doe het wel een keer voor.
Briezen? Briesen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, mond is gesloten. Er verdwijnt wel lucht uit je neus maar, hmm, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.Ik doe het wel een keer voor.
Goed, ben je nu in Agga?quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet handelen. Kortsluiting in m'n bovenkamer alles.
Nee, Uutjequote:
Snorken.quote:
Je zegt het zelf alquote:
Scheelt zeker 3 kwartierquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand? Alleen Vas niet, niet gelijk zo arrogant doen 4ebetje.
In jouw tempo een uur en tien minutenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
[..]
Scheelt zeker 3 kwartier
Panzer is hung like a horsequote:
Racen als 4ebequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jouw tempo een uur en tien minuten![]()
![]()
Hij durft nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ambi en Panzer samen, dat zou echte en global meltdown veroorzakendie hormonen lol
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hung like a falabella ja, en ter informatie, dit is een falabella:
[ afbeelding ]
Jij ook nietquote:
quote:
Ooooooooooooh! lief!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot nu toe zijn mijn bijrijders nog in levenquote:
Mijn hormonen eruit rammen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat durf ik niet.Zeg me iets wat ik nu niet durf. Ben benieuwd.
Dwergenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen smaak deze jongenquote:
Hoezo? Zo freaky ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen een beetje bang voor je zijn.
Voor je broers XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks lief, bijtende krengen zijn het vaak, net zoals shetlanders.
Jezusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn mijn bijrijders nog in leven
Zou in haar kapsel boomhut maken en fappen op Farrah haar filmpjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen een beetje bang voor je zijn.
En voor zo'n 1persoonskarretje spannen, nou ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap ook nooit wat volwassen mensen met die mini-paardjes doen.
Wat kan je er nou helemaal mee?
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
En makkelijk aftuigen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
Double Monk jealousyquote:
Als ik er op zit kan ik gewoon zelf lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je broers XDHoe verhoudt jouw kont zich tot de hare?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je broers XDDie zijn lief, hoor. Vroeger niet. Was kickboksmattie, ongewild. Hebben goed geoefend op me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heupen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, meer vanuit schouders of meer vanuit voetenwerk?
Lieve jongen, ik volg je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, meer vanuit schouders of meer vanuit voetenwerk?
Kom we gaan naar het bosquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zijn lief, hoor. Vroeger niet. Was kickboksmattie, ongewild. Hebben goed geoefend op me.
Goedzo, verbrijzel mijn bekken maarquote:
Geen reet aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor zo'n 1persoonskarretje spannen, nou ge-wel-dig.
Of dubbelvouwen.quote:
Ik wil jou zien op een falabellaquote:
Jij hoort thuis op een wilde Arabische zwarte hengst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik er op zit kan ik gewoon zelf lopen
Grote praatjes hebben de mannen hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goedzo, verbrijzel mijn bekken maar
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.quote:
Blaat blaat, je komt maar een keer op tinychat jij. Dan is het snel afgelopen met die dappere praatjes van je.quote:
Nee.quote:
En ik jou op mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen reet aan.
[..]
Of dubbelvouwen.
[..]
Ik wil jou zien op een falabella
[..]
Jij hoort thuis op een wilde Arabische zwarte hengst.
Wit mag ook.. wat jij wil.
Wit is voor hommos.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
u wot m8quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
Blaat blaat, je komt maar een keer op tinychat jij. Dan is het snel afgelopen met die dappere praatjes van je.
langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Chat... Wat Chat nerd. Real Life meetingen. Met je chat.
Schouders om en om naar voren stoten en keiharde steps zetten bij DnB, that's how CB does.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.
Ik ga niet 2x een halfuur in de trein zitten voor niets.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Chat... Wat Chat nerd. Real Life meetingen. Met je chat.
Deze man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schouders om en om naar voren stoten en keiharde steps zetten bij DnB, that's how CB does.
Zie je die gast van over de 1.90 al op een paard van 1.65 zitten ja? Hilarisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooowquote:
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.
Hoor je dat nootjes.. je iphonna is homoquote:
Dat, ja. Hij doet het goed thoquote:
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x een halfuur in de trein zitten voor niets.Wil zien wat me te wachten staat.
[..]
Deze man.Vind DnB zelf niet echt tof om op te dansen, geef mij maar house of R&B. Beetje Chris Brown enzo.
Als het een trekpaard is, kan dat bestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die gast van over de 1.90 al op een paard van 1.65 zitten ja? Hilarisch.
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man.Vind DnB zelf niet echt tof om op te dansen, geef mij maar house of R&B. Beetje Chris Brown enzo.
Ja, hoor ik wel vaker. Sta boven die dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je dat nootjes.. je iphonna is homo
Kom naar de bios dan, met je grote waffelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.
Volwassen van jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hoor ik wel vaker. Sta boven die dingen
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.
Jij bent te dunquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom naar de bios dan, met je grote waffel
watquote:
Niets hoor :$quote:
Panzie krijgt nooit actie in de club, tegenvallerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.
Makes sense. Maar ik schuur al twee jaar niet meer, man. Altijd face2face, na een poosje optillen en airborne voor de kill gaan terwijl haar vriendinnen fuckthisimgoinghome-mode gaan en boos weglopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.
Hmm. Schouders is ook boss man, ik heb geen heupen maar wel schouders. Je moet die aandacht op je V-shape leggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.
Oh ik dacht even dat je mij hekelde... dan is het goedquote:
Wat, ga je kaboela doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestMissed that shit.
Nee hoor.. mag ik je wel pekelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je mij hekelde... dan is het goed
Even zoenen met een lekkere neger, misschien meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestMissed that shit.
Gelukkig is mijn penis erg breed.quote:
Ze strijken louter over zijn schouders.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Panzie krijgt nooit actie in de club, tegenvaller.
Ik leg de aandacht op m'n dollo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Schouders is ook boss man, ik heb geen heupen maar wel schouders. Je moet die aandacht op je V-shape leggen.
Alleen als je mij naderhand in bad doet!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor.. mag ik je wel pekelen?
Nee. Dank u.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Even zoenen met een lekkere neger, misschien meer?
Hahahaha. Jaloerse vriendinnen, tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd face2face, na een poosje optillen en airborne voor de kill gaan terwijl haar vriendinnen fuckthisimgoinghome-mode gaan en boos weglopen.
Vind ik zieligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaloerse vriendinnen, tranen in mijn ogen.
Dyna wie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga naar een kinderfeestje!![]()
Gezellig skuren op Dyna.
quote:
op du foksquote:
Ja, dan kan jij die bevaren en samen met mij in badquote:
Deze wingman from heavenquote:
Snap het ook niet.quote:
Zo ben ik gewoonquote:
Megabadeend danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan kan jij die bevaren en samen met mij in bad
quote:
Onder welke steen leven jullie samen?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaloerse vriendinnen, tranen in mijn ogen.
sexed up feestjes zijn altijd matigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ach.. Tis ook meer Hindoestaantjes daarow.
Nou, nou.. je moet je lengte niet overdrijven, lieverdquote:
Sexedupworld, nou pas jij wel tussen iigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ach.. Tis ook meer Hindoestaantjes daarow.
Mooi. Weet je 't. Maar muziek is zo niceeeeee. Ik ga altijd alleen in een hoekje staan mensen negeren en relaxt dansen.quote:
HINDABUILDINGquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Onder welke steen leven jullie samen?
Aldus Jan Paparazzi.quote:
Breedtequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, nou.. je moet je lengte niet overdrijven, lieverd
moet ik me schamen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sexedupworld, nou pas jij wel tussen iig
Deze manquote:
HINDABUILDINGquote:
Ja, diep.quote:
Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jouw breedte erg aantrekkelijkquote:
Het is dan ook erg... breed.quote:
true true muziek is wel super lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi. Weet je 't. Maar muziek is zo niceeeeee. Ik ga altijd alleen in een hoekje staan mensen negeren en relaxt dansen.
Niet liegenquote:
RIGHT UP YOUR ALLY HAHAquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
true true muziek is wel super lekker
in een hoekje is niet veiligik deed dat een keertje om gewoon lekker op drake te kunnen gaan, kwam er neger die me vast greep en me met mn heupen tegen zijn piemel aan duwde
ik mocht niet meer weg
:$ hihiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet liegenhet was sarcasme, herken het!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verlicht mij. Laat mij een blik werpen op de immense kennis die je bezit. Gun mij dit.
Hard geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kwam er neger die me vast greep en me met mn heupen tegen zijn piemel aan duwdeik mocht niet meer weg
Ik zou niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Allure_ het volgende:
kwam er neger die me vast greep en me met mn heupen tegen zijn piemel aan duwdeik mocht niet meer weg
quote:
Geweeeeeldigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Gorzalka het volgende:
Allure, hoe waren je koninginnedag en nacht?
quote:
The hellquote:
Heerlyk. Al mijn geld uitgegeven en zelfs een chickie geregeld :Squote:
Ja, vol adrenalinequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The hell![]()
Bezweet wakker geworden?
Heb jij ook rughaarquote:
Waar ging het over? :$quote:
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heerlyk. Al mijn geld uitgegeven en zelfs een chickie geregeld :S
3 verdwaaldequote:
priveeee lolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ging het over? :$
Of is dat priveee?
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Jij ging naar a$ap tok?quote:
xDquote:
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaquote:
Dit soort naaiaktiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.quote:
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort naaiaktiesen dat van een andere man
walgelijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaen ik vond het leuk.
quote:
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoor.
Kom, we regelen het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Er valt weinig anders op aan te merken iddquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Hardop gelachen vanwege het openrijten van een trauma bij jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
quote:
Na 2 weken? is hij homo?quote:
vooral blijven neuken dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lang verhaal, lang verhaalmaar ik kan die verliefdheid niet handelen man
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk al evil dat je zijn piemel twee weken berijdt terwijl je weet dat hij gevoelens voor je heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejankt. Ik kan hem niet aan het lijntje houden hoowr=$
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.
hey lkkrtjequote:
Mijn drang naar piemel weegt zwaarder dan zijn gevoelens jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eigenlijk al evil dat je zijn piemel twee weken berijdt terwijl je weet dat hij gevoelens voor je heeft.
Is sowieso whiteboy. De negers moeten Ally niet meer, daar ze allemaal weten dat ze elke nacht 10 negers in d'r heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dwc hommo had je mijn haute cuisine gecheckt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog echt ook ja?Zou eten, benieuwd naar mondsensatie
.
Interessante contradictie alhier, Beer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is sowieso whiteboy. De negers moeten Ally niet meer, daar ze allemaal weten dat ze elke nacht 10 negers in d'r heeft.
Vroeger wilden ze haar nog, maar tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessante contradictie alhier, Beer.
De staat van dienst van mijn penis heeft een voldoende representatieve steekproef gehouden onder de doelgroep waar jij ook onder valt.quote:
All good things come to an end, maar de slechte dingen moet je niet eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vroeger wilden ze haar nog, maar tegenwoordig niet meer.
Heb hier al een relatie terwijl ik over een 2 maanden naar Brazil ga.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Valt me tegen van je, Allure. A_F zal zich nu wel mooi ruk voelen. Gedeporteerd naar Spanje en zijn chick heeft hem ingeruild voor een grienende whiteboy.
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Valt me tegen van je, Allure. A_F zal zich nu wel mooi ruk voelen. Gedeporteerd naar Spanje en zijn chick heeft hem ingeruild voor een grienende whiteboy.
Ja, las het gister, wtfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Chocolatebear het volgende:
'Mac Daddy' van Kriss Kross overleden
RIP
Nevar forget
Denk je dat de interesse naar jouw liefdesleven oprecht is, of meer om het beeld van jou te bevestigen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelens. Nu word ik weer terug gejaagd naar mijn oude boy. Die heeft tenminste geen gevoel
Volgende week hele week met kleren achterstevoren rondlopen. Uit respect.quote:
Dat je van die pussies date. Serieus, je bent 25 ofzo man. Hoe oud is die grapjas? Zal vast wel een young ass boy zijn, of zijn er serieus mannen van 24-25 die gaan lopen schreien omdat hun neukertje de telefoon niet opneemt omdat ze bezopen in bed ligt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelens. Nu word ik weer terug gejaagd naar mijn oude boy. Die heeft tenminste geen gevoel
'T interesseart mah niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk je dat de interesse naar jouw liefdesleven oprecht is, of meer om het beeld van jou te bevestigen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende week hele week met kleren achterstevoren rondlopen. Uit respect.
Blijkbaar wel, ik heb betoverende invloed bbyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je van die pussies date. Serieus, je bent 25 ofzo man. Hoe oud is die grapjas? Zal vast wel een young ass boy zijn, of zijn er serieus mannen van 24-25 die gaan lopen schreien omdat hun neukertje de telefoon niet opneemt omdat ze bezopen in bed ligt?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn drang naar piemel weegt zwaarder dan zijn gevoelens ja
Als je mij aan het janken krijgt druk ik een lolly in je aars. Bullshit. Je date gewoon pussies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb betoverende invloed bby
Maar bedankt voor deze nuchtere kijk op het geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |