quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Okay fuck it, wie probeer ik ook voor de gek te houden. Ja, wanneer een enigszins klein meisje hakken aandoet en dan met zo'n attitude aan komt zetten en eigenwijs en smartass gaat lopen doen, dan kun je mij niet meer in bedwang houden. Zeker niet wanneer ze een mooi figuur heeft en normaal een schattig gezicht.
Lekker onderscheidendquote:
nee gewoon bovenkant van de pols enzoquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, dan kun je voortaan zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven.
gimme some sugarquote:
Fantastischquote:
Ben jezelfquote:
Alsof het heel normaal isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds toen ik naar het concert van tokio hotel ging
Ik zag ook laatst iemand met een piercing in zijn neusbrug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee gewoon bovenkant van de pols enzoDestijds toen ik naar het concert van tokio hotel ging hadden echt veel van die emo's dat. Fucking vies zag het eruit ook
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijktquote:
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit zei een collega tegen me: "Het gevoel wanneer een kleine vrouw tegen je aan komt staan is onbeschrijfelijk.."
Eh.. oke, dat hoef ik niet te weten.
quote:
Juist niet, op die met dreads.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijkt
Echt nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erge is, dat ze geilde op die vent die op een emochick lijkt
Snuivenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.Dan vouw ik mijn schouders+rug uit en bal ik mijn vuisten, opdat de aderen in mijn onderarmen vollopen en ze spontaan roekeloos wil paren nog voor de conducteur gefloten heeft.
Wist het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet, op die met dreads.
Figures.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer ik in de trein wacht tot men de deuren uit kan lopen en er staat een mooi klein meisje voor me, dan ga ik er dicht tegenop staan en moet ik de drang onderdrukken om niet te gaan snuiven.Dan vouw ik mijn schouders+rug uit en bal ik mijn vuisten, opdat de aderen in mijn onderarmen vollopen en ze spontaan roekeloos wil paren nog voor de conducteur gefloten heeft.
Gelukkig is het geen tweelingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist niet, op die met dreads.
Figures.
Het is niet echt snuiven door je neus, maar meer door je keel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SnuivenWtf.. ben je een Arabische hengst of zo?
Wil je mijn hormoonspiegel hebben?quote:
He?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is het wel. Anders snap ik je grap niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |