Ik heb kolenschoppen als handenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met van die kleine vrouwenhandjes wel, ja
Wat saai zegquote:
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.quote:
Trekkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog nooit een boyki getrokken buiten de deur?
Nu ben ik ook benieuwd geworden, hoe groot/klein is 4EBE nu?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.
Jij geilt daar echt op he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd geworden, hoe groot/klein is 4EBE nu?
Beetje sabbelen en rijden ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Zo saai ben ik niet.. Heb ik weleens gefixt.
je kan niet altijd je lipjes er omheen vouwen toch?quote:
Boh, hard gewordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Zo saai ben ik niet.. Heb ik weleens gefixt.
Nee, ik lees het de hele tijd.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw handen zijn net zo groot als je hoofd? Ervan uitgaande dat je hoofd in verhouding met je lichaam is.
Kan niet bestaat nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je kan niet altijd je lipjes er omheen vouwen toch?
Geef het maar toe, jij hoopt dat ze 1,40 is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik lees het de hele tijd.Volgens mij is 4EBE al ouder dan Ambipur, dus dan houd ik me wel koest.
Niet, suikerlepeltjesquote:
Door de kipfiletsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net zoals een piercing door je armvel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net zoals een piercing door je armvel.
Verdoriequote:
quote:
Jawel, dan kun je voortaan zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit zei een collega tegen me: "Het gevoel wanneer een kleine vrouw tegen je aan komt staan is onbeschrijfelijk.."
Eh.. oke, dat hoef ik niet te weten.
Goedkeurend tikje op d'r bips krijgt ze danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Okay fuck it, wie probeer ik ook voor de gek te houden. Ja, wanneer een enigszins klein meisje hakken aandoet en dan met zo'n attitude aan komt zetten en eigenwijs en smartass gaat lopen doen, dan kun je mij niet meer in bedwang houden. Zeker niet wanneer ze een mooi figuur heeft en normaal een schattig gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |