Farrahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeik niet, in jouw dorp is de uitspraak "WAT DE BOER NIET KENT VREET IE NIET" uitgevonden
Also
http://www.tmz.com/photos(...)tape-photos-010-jpeg
Farrah
Haterquote:
Dus toen het uitgevonden was, was het nog een dorp... jouw opmerking gaat dus niet op, doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, grenzen iets verlegd. Buren woonden er al jaren.
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Koperdief steelt nooit meer
hahaha dwaasgebeurde iedereen dit maar bij het niet af kunnen blijven van andersmans spullen.
6.8/10quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeik niet, in jouw dorp is de uitspraak "WAT DE BOER NIET KENT VREET IE NIET" uitgevonden
Also
http://www.tmz.com/photos(...)tape-photos-010-jpeg
Farrah
ploertedooier voor der harsesquote:
Nope. Lekker wijfquote:
Bedankt voor dit prima feitje over steden in Nederlandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deventer is een van de vijf oudste steden van Nederland.
Oh hell no. Een mooie vrouw zal ik complimenteren. Doe ik vaak genoeg. This chick is plain ugly.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Lekker wijfwel een dikke slet, maar wel lekker!!
Gelijk weer die jelly opmerkingen hier van de vrouwentypisch
[..]
Bedankt voor dit prima feitje over steden in Nederland
De oneindige drang om FOK!kers te willen meeten vanwege het gebrek aan eigen vriendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kies je zo'n fotohoe zie jij er huilend uit?
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Lichaam is moooi. Maar dat hoofdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Net een geitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.
gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De oneindige drang om FOK!kers te willen meeten vanwege het gebrek aan eigen vrienden.
Daar keek ik altijd dwars doorheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.
Niets mis mee.quote:
Nee, Teen Momsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij keek 16 and pregnant? lol hommo xD
Aldus 'Huilende jongen'.quote:
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Lekker wijfwel een dikke slet, maar wel lekker!!
Gelijk weer die jelly opmerkingen hier van de vrouwentypisch
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, Teen Moms
Toen had ik een vriendin, soms moet je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja, veel make up.. nog steeds niet heel lelijk hoor... in mijn opinie.. zie ze veel erger en zelfs met make up opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
beetje sarah jessica parker paardenhoofdquote:
Mag ik jou dan berijden¿quote:
zwart¿ laat maar dan..quote:
Vas is dus een tussenstation voor jouquote:
hjb bonfakka.quote:
Jaloersquote:
Omdat jij nooit vriendelijk vraagt gvdquote:
lol luisterd :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof je dan opeens wel luisterd. Was wel erg makkelijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |