Geloof me. Zelfs lelijke mensen neuken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef Chai het volgende:
Daar is hij te lelijk voor.
Kan ook zijn dat hij in 1 van die smsjes negatief is over het kapsel van zijn vriendin terwijl hij tegen haar positief was.
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahhaha ok. Hou al op met dat semi-wanhopig doen.
oh ja kon ook. sorry.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had DM van jou verwacht man. Soulmates enzo.
Ga jij ook Chai?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeeeeeeelp
Ik ga gewoon de hele avond aan Cris plakken
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ja kon ook. sorry.hou nog steeds van je hoor jwz.
Ja had gezegd misschien, want ik vergeet altijd heel veel en andere afspraken gaan toch echt voor een FOK!meet. Alleen die zijn nu nog niet opgedoken, dus die zullen er ook wel niet zijn.quote:
Kan hooguit fout gaan toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ook? Ga jij ook? Wie gaat er nog meer? Zal ik wel/niet. Twijfels man.
Regelrechte ramp dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef Panzermaus het volgende:
Die meet is volgende week zaterdag toch?
As ik dan in Amsterdam zou zijn dan zou ik die avond wel even naar Utrecht gaan. Gewoon, om jullie bragging rights te geven en te zien hoe stoer al die internethelden echt zijn.
Maar helaas, zoals het er nu uitziet is de Muis dan niet eens in Nederland. Dus jullie moeten maar met iemand anders zoenen.
Link van het topic van die meet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 20.
Maar wel heel onvolwassen voor mijn leeftijd
Woman. Ik ben 30. Mentaal wel 13, maar toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 20.
Maar wel heel onvolwassen voor mijn leeftijd
Sinds wanneer ben ik klein dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor jou niet, want jij past toch niet bij mij. Zat eerder te denken aan Zosk of Chai.
Haha rot op, ben langer dan jij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie me al naast je staan met dezelfde lengte.
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha rot op, ben langer dan jij.Weet niet wie dikkere armen heeft though.
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik klein dan?
Denk je dat soms doordat ik Chai heet?![]()
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.
[..]
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.
Smooth hoor Panjawaus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.
[..]
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.
BANG, ANIMAL. Wastafel-lobi is trouwens beter dan je staande praktijken, just saying.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 en dat weet hij ook heel goed, anders zou ik te klein zijn voor hem om staand mee te kunnen seksen.
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 en dat weet hij ook heel goed, anders zou ik te klein zijn voor hem om staand mee te kunnen seksen.
Oh heb hier geen wastafels in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BANG, ANIMAL. Wastafel-lobi is trouwens beter dan je staande praktijken, just saying.
[..]
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.Ik verwacht alleen dat ik last-minute nog een DM krijg van 'neem je eigen wiet mee'.
Hardop om dat neem je eigen wiet meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.Ik verwacht alleen dat ik last-minute nog een DM krijg van 'neem je eigen wiet mee'.
Jij ook toch? Jij staat bij aanwezigen. Niet bij Misschien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ook? Ga jij ook? Wie gaat er nog meer? Zal ik wel/niet. Twijfels man.
Ga jij ook nog heel misschien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook toch? Jij staat bij aanwezigen. Niet bij Misschien.
Dan doen we het op de hooizolder terwijl Tom, Pieter en al hun probleemvrienden bevend toekijken. Mij om het even, Chai. Mij om het even.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb hier geen wastafels in de buitenlucht.
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.quote:
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.quote:
Ah zo ja. Ja heb slaapplek in Utrecht, dus dat is makkelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.
Zoals bij Deesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.Ben benieuwd wat je allemaal in huis hebt, hehe.
Ga bij Mozyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.
Ja, jij welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ja heb slaapplek in Utrecht, dus dat is makkelijk.
Een vriend van me had dat altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.Ben benieuwd wat je allemaal in huis hebt, hehe.
zoals bij pineapple expressquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat altijd.
Luxe kistje, 20 soorten, overal een korte beschrijving.
Classy.
Je wilde mij toch zien?!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zou alleen voor jou komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |