Nee, Teen Momsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij keek 16 and pregnant? lol hommo xD
Aldus 'Huilende jongen'.quote:
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Lekker wijfwel een dikke slet, maar wel lekker!!
Gelijk weer die jelly opmerkingen hier van de vrouwentypisch
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, Teen Moms
Toen had ik een vriendin, soms moet je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja, veel make up.. nog steeds niet heel lelijk hoor... in mijn opinie.. zie ze veel erger en zelfs met make up opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
beetje sarah jessica parker paardenhoofdquote:
Mag ik jou dan berijden¿quote:
zwart¿ laat maar dan..quote:
Vas is dus een tussenstation voor jouquote:
hjb bonfakka.quote:
Jaloersquote:
Omdat jij nooit vriendelijk vraagt gvdquote:
lol luisterd :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof je dan opeens wel luisterd. Was wel erg makkelijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |