Wajooowquote:
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.
Hoor je dat nootjes.. je iphonna is homoquote:
Dat, ja. Hij doet het goed thoquote:
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga niet 2x een halfuur in de trein zitten voor niets.Wil zien wat me te wachten staat.
[..]
Deze man.Vind DnB zelf niet echt tof om op te dansen, geef mij maar house of R&B. Beetje Chris Brown enzo.
Als het een trekpaard is, kan dat bestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die gast van over de 1.90 al op een paard van 1.65 zitten ja? Hilarisch.
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man.Vind DnB zelf niet echt tof om op te dansen, geef mij maar house of R&B. Beetje Chris Brown enzo.
Ja, hoor ik wel vaker. Sta boven die dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je dat nootjes.. je iphonna is homo
Kom naar de bios dan, met je grote waffelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.
Volwassen van jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hoor ik wel vaker. Sta boven die dingen
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.
Jij bent te dunquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom naar de bios dan, met je grote waffel
watquote:
Niets hoor :$quote:
Panzie krijgt nooit actie in de club, tegenvallerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.
Makes sense. Maar ik schuur al twee jaar niet meer, man. Altijd face2face, na een poosje optillen en airborne voor de kill gaan terwijl haar vriendinnen fuckthisimgoinghome-mode gaan en boos weglopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als een chica je schuurt is heupenwerk het belangrijkste aspect.
Hmm. Schouders is ook boss man, ik heb geen heupen maar wel schouders. Je moet die aandacht op je V-shape leggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op R&B moet je juist vanuit je heupen dansen mang, zo lok je ze naar je penis toe.
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens willen zien. Ik vind jou niet interessant, dat weet je.
Oh ik dacht even dat je mij hekelde... dan is het goedquote:
Wat, ga je kaboela doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestMissed that shit.
Nee hoor.. mag ik je wel pekelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je mij hekelde... dan is het goed
Even zoenen met een lekkere neger, misschien meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken weer schuren op een donkere mensjes feestMissed that shit.
Gelukkig is mijn penis erg breed.quote:
Ze strijken louter over zijn schouders.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Panzie krijgt nooit actie in de club, tegenvaller.
Ik leg de aandacht op m'n dollo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Schouders is ook boss man, ik heb geen heupen maar wel schouders. Je moet die aandacht op je V-shape leggen.
Alleen als je mij naderhand in bad doet!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor.. mag ik je wel pekelen?
Nee. Dank u.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Even zoenen met een lekkere neger, misschien meer?
Hahahaha. Jaloerse vriendinnen, tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd face2face, na een poosje optillen en airborne voor de kill gaan terwijl haar vriendinnen fuckthisimgoinghome-mode gaan en boos weglopen.
Vind ik zieligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaloerse vriendinnen, tranen in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |