En voor zo'n 1persoonskarretje spannen, nou ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap ook nooit wat volwassen mensen met die mini-paardjes doen.
Wat kan je er nou helemaal mee?
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
En makkelijk aftuigen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
Double Monk jealousyquote:
Als ik er op zit kan ik gewoon zelf lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wacht, optuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je broers XDHoe verhoudt jouw kont zich tot de hare?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je broers XDDie zijn lief, hoor. Vroeger niet. Was kickboksmattie, ongewild. Hebben goed geoefend op me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heupen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, meer vanuit schouders of meer vanuit voetenwerk?
Lieve jongen, ik volg je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zeggen jullie, meer vanuit schouders of meer vanuit voetenwerk?
Kom we gaan naar het bosquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zijn lief, hoor. Vroeger niet. Was kickboksmattie, ongewild. Hebben goed geoefend op me.
Goedzo, verbrijzel mijn bekken maarquote:
Geen reet aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor zo'n 1persoonskarretje spannen, nou ge-wel-dig.
Of dubbelvouwen.quote:
Ik wil jou zien op een falabellaquote:
Jij hoort thuis op een wilde Arabische zwarte hengst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik er op zit kan ik gewoon zelf lopen
Grote praatjes hebben de mannen hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goedzo, verbrijzel mijn bekken maar
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.quote:
Blaat blaat, je komt maar een keer op tinychat jij. Dan is het snel afgelopen met die dappere praatjes van je.quote:
Nee.quote:
En ik jou op mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen reet aan.
[..]
Of dubbelvouwen.
[..]
Ik wil jou zien op een falabella
[..]
Jij hoort thuis op een wilde Arabische zwarte hengst.
Wit mag ook.. wat jij wil.
Wit is voor hommos.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
u wot m8quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
Blaat blaat, je komt maar een keer op tinychat jij. Dan is het snel afgelopen met die dappere praatjes van je.
langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Chat... Wat Chat nerd. Real Life meetingen. Met je chat.
Schouders om en om naar voren stoten en keiharde steps zetten bij DnB, that's how CB does.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ik dans nooit vanuit heupen. Altijd sterk vanuit schouders. Heupen lijkt verwijfd. Maar goed voetenwerk is ook onmisbaar. Loop ook altijd te dansen in de gym overigens.
Ik ga niet 2x een halfuur in de trein zitten voor niets.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Chat... Wat Chat nerd. Real Life meetingen. Met je chat.
Deze man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schouders om en om naar voren stoten en keiharde steps zetten bij DnB, that's how CB does.
Zie je die gast van over de 1.90 al op een paard van 1.65 zitten ja? Hilarisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |