SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach we kunnen net zo goed meteen doorgaan naar 4/5 mei in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:53 schreef Jellereppe het volgende:
TS weet niet van ophouden. Laat haar in d'r waarde, mensen.
Haha, dat is een mooie oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach we kunnen net zo goed meteen doorgaan naar 4/5 mei in dit topic.
Maar dat live topic kan inmidddels wel uit de TT toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan zo lang door als mensen gek genoeg zijn om nieuwe live-topics aan te maken
quote:
Royalties zijn ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Smakeloos. Om uit te kijken naar de dodenherdenking om maar royalties te kunnen gluren.
Zucht.. goed, aangepast dan maar weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Smakeloos. Om uit te kijken naar de dodenherdenking om maar royalties te kunnen gluren.
Je kijkt er op de verkeerde manier naar....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Oh absoluut, net als elk jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar wel lekker Maximaatje kijken he 4 mei!
Een lekker kort rokkie of zo zal er wel niet in zitten op 4 mei.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar wel lekker Maximaatje kijken he 4 mei!
Nee maar je kan alvast fantaseren over wat ze op 5 mei aanheeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een lekker kort rokkie of zo zal er wel niet in zitten op 4 mei.
Mooiste koningin van Nederland sowiesoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel mooi de mooiste koningin van dit moment denk ik
Zo! Ja! Echt wel!quote:
Mee eens, tot de Spaanse Letizia en de Engelse Kate koningin worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel mooi de mooiste koningin van dit moment denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik ken er verder niet zoveel, dus ik vind van wel jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo! Ja! Echt wel!
Nee maar ook wel van Europa of van de heeeeeeeeeele wereld nu denk ik?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens, tot de Spaanse Letizia en de Engelse Kate koningin worden.Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Letizia niet idd...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeker gezien het feit dat Maxima een fix aantal jaartjes ouder is. Kate heeft een saai gezicht, Maxima is lekker expressief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ik![]()
Van Letizia niet idd...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel ja. 3 kinderen en uit 1971, Kate uit 1982.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Letizia niet idd...
Ook hier ben ik het mee eens. Letizia is een beetje kil en koud, het tegenovergestelde van Maxima , die je eigenlijk meteen als leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel ik Maxima een zachtere (en daarom denk ik mooiere, vind ik persoonlijk) uitstraling vind hebben dan Letizia:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wie vindt dat ook al weer?quote:
niet alleen mannenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef najazeg het volgende:
Volgens mij geilt echt tweederde mannelijk nederland op maxima
wat een gratenpakhuis, daar is toch niets moois aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef Samson het volgende:
Ik vind Maxima zeker niet knapper geworden. Ze ziet er intussen helaas veel Nederlandser uit dan in het begin. Zal wel door de voeding komen? Ze moet ns wat meer opletten wat Wimlex en Amalia te eten krijgen want die kunnen wel een paar kilo's kwijt.....
Ze zag er dinsdag echt stunning uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooit
Die ontwerper zei dat dat door de jurk kwam.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Letizia niet zo veel aan. Bovendien lijkt ze altijd zo ongelukkig. Veel minder uitstraling dan bijvoorbeeld Máxima.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Letizia niet idd...
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
Deze SC loopt een stuk beter dan het origineel
Dank voor de crosspost!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef Nibb-it het volgende:
C&H / Boeken over vroege geschiedenis Oranje-Nassau
Wie biedt?
Ik heb het bij haar ook niet over haar gewicht, enkel voor Wimlex en Amaliaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef whosvegas het volgende:
We hebben nu een koning
Moet nog best wennen aan het idee
Morgen zijn eerste openbare optreden, als koning?
Op de site van het Nationaal Comité 4 en 5 mei staat dat ZM de Koning en HM de Koningin een krans leggen. Zegt niks over de rest van de aanwezigen. http://www.4en5mei.nl/4_e(...)_op_de_dam/programmaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef artm het volgende:
Hoe zit het overigens met de groep die meegaat het plein op morgen?
Eerst was dat Koningin Beatrix (Staatshoofd), Prins W-A (troopopvolger) en Prinses Maxima (echtgenoot), maar ik neem aan dat Amalia er nog buiten gehouden zal worden. Opnieuw Beatrix mee?
quote:Nationale Herdenking en Viering van de Bevrijding 4 en 5 mei
4 mei 2013 - 5 mei 2013
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, Hare Majesteit Koningin Máxima en de minister-president, drs. M. Rutte, zijn zaterdagavond 4 mei aanwezig bij de Nationale Herdenking in Amsterdam. De minister-president is zondagochtend 5 mei aanwezig bij de Nationale Viering van de Bevrijding in Utrecht. De Koning en Koningin, Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden en de minister-president wonen die avond in Amsterdam de Afsluiting Nationale Viering van de Bevrijding bij.
Moet er ook steeds aan denken. En andersom werkt het ook. Hoewel ik tijdens Koninginnedag toch 'prins pils' niet volledig kon vergeten, zo verschijnt er nu ineens een koning in beeld als ik een filmpje kijk van een jaar gelee, waar Wimlex enthousiast vertelt over een nieuwe marineboot die een oorlogstrofee uit 1667 bij de Engelsen komt afleveren: http://nos.nl/video/35173(...)chiel-de-ruyter.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef whosvegas het volgende:
We hebben nu een koning
Moet nog best wennen aan het idee
Morgen zijn eerste openbare optreden, als koning?
C&H / Chatham 1667quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet er ook steeds aan denken. En andersom werkt het ook. Hoewel ik tijdens Koninginnedag toch 'prins pils' niet volledig kon vergeten, zo verschijnt er nu ineens een koning in beeld als ik een filmpje kijk van een jaar gelee, waar Wimlex enthousiast vertelt over een nieuwe marineboot die een oorlogstrofee uit 1667 bij de Engelsen komt afleveren: http://nos.nl/video/35173(...)chiel-de-ruyter.html
Letizia is echt een prachtige vrouw, jammer dat ze door de Spaanse pers constant de grond in wordt geboord, je kan echt aan haar zien dat ze het moeilijk heeft met al die druk. Ze staat tegenwoordig ook bekend al de ijsprinses omdat ze nooit meer lacht en altijd een krampachtige look heeft. Als de Latijnse pers haar nou eens een keer zou omarmen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel ik Maxima een zachtere (en daarom denk ik mooiere, vind ik persoonlijk) uitstraling vind hebben dan Letizia:
[ afbeelding ]
Die kille houding heeft ze ook al vanaf het begin, denk ik. Bovendien kenden mensen haar al als nieuwslezeres van TVE.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Letizia is echt een prachtige vrouw, jammer dat ze door de Spaanse pers constant de grond in wordt geboord, je kan echt aan haar zien dat ze het moeilijk heeft met al die druk. Ze staat tegenwoordig ook bekend al de ijsprinses omdat ze nooit meer lacht en altijd een krampachtige look heeft. Als de Latijnse pers haar nou eens een keer zou omarmen...
Ik kan me van een aantal jaar terug herinneren dat er op één kanaal 'Just shoot me' was direct na de herdenking, en op een ander 'Explosief!'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het altijd wel het triestigs hebben dat de commerciële omroepen direct om 20:02 beginnen met het uitzenden van allerhande uitgekauwde oorlogsfilms. De ceremonie duurt tot half negen, heb dan het fatsoen die in het geheel uit te zenden.
/rant
Als nieuwslezer en in de beginperiode had ze een vrolijke houding en oogde ze veel gezonder in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kille houding heeft ze ook al vanaf het begin, denk ik. Bovendien kenden mensen haar al als nieuwslezeres van TVE.
Alleen zij zelf zal er iets aan kunnen doen. Zodra ze zelf begint met glimlachen en zich proactiever en vrolijker opstelt, zal de pers ook wel ontdooien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als nieuwslezer en in de beginperiode had ze een vrolijke houding en oogde ze veel gezonder in mijn ogen.
Ik denk niet dat het zo gemakkelijk ligt eerlijk gezegd. Zie bijvoorbeeld ook wat er met de vrouw van de kroonprins van Japan is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen zij zelf zal er iets aan kunnen doen. Zodra ze zelf begint met glimlachen en zich proactiever en vrolijker opstelt, zal de pers ook wel ontdooien.
Of 'Leve de Koning en Maxima' gaan zingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze maar niet gaan juichen als de koning en koningin tevoorschijn komen
Je zult wel moeten, want tussen 20:00 en 20:02 is er een speciale pagina op FOK!.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
is dit het livetopic waar we straks allemaal stil zijn?
en terechtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, want tussen 20:00 en 20:02 is er een speciale pagina op FOK!.
ik vind dat hij het prima deed voor een eerste keerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Ericr het volgende:
Ging wat twijfelachtig bij Willy toen hij naar de krans moest lopen.
Ga ergens anders vervelend doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef MensenToch het volgende:
Dus we gaan onze vrijheid herdenken en daarom beperkt Danny ons in onze vrijheid om iets te plaatsen op FOK?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knap hoorquote:
Wie, Roos?quote:
Inderdaad, dus geen gedicht.quote:
ik zag haar het eerstquote:
Roosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
Iemand voor- en achternaam van dat meisje van 16 die net dat gedicht voorlas?
Roos nog iets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
ga je haar stalken...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Paar dingen vallen me op:
- Waar is Ali B?
Die zit weer gewoon ergens in een productiekast van DWDD, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Paar dingen vallen me op:
- Waar is Ali B?
Ja, wallen enzo. Arme man. Gun hem een vakantie van onze belastingcenten.quote:
Ik vind jou een irritant kereltje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
Als je met pensioen bent hoef je geen snipperdagen meer te nemen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Bea heeft blijkbaar een snipperdag genomen.
Dat had hij dinsdag moeten doen...vandaag is het wat ongepast.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Toch vind ik dat een Koning een militair kostuum moet dragen.
Dat deed Van Uhm goed ja.
Als kroonprins deed hij het toch ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had hij dinsdag moeten doen...vandaag is het wat ongepast.
Toen was hij nog actief dienend militair.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als kroonprins deed hij het toch ook?
terecht, kinderen zijn leukquote:
Weet ik. Maar toch, voor de uitstraling van een koning vind ik een militair kostuum wel passend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toen was hij nog actief dienend militair.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef MensenToch het volgende:
[..]
Zelfs toen ze bij Friso op bezoek ging..Dit is de niet de gezichtsuitdrukking die ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook wat, ongeveer 12/13 jaar geleden leerde ze een leuke gast kennen, nu staat ze, als koningin in een land, dat ze toen alleen van naam kende wrs, bij De Dodenherdenking ivm WO2 van de natie van die gast, naast die gast... Toch wonderlijk, denk ik...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Grappig hoe Maxima haar lach probeert in te houden
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Grappig hoe Maxima haar lach probeert in te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |