SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach we kunnen net zo goed meteen doorgaan naar 4/5 mei in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:53 schreef Jellereppe het volgende:
TS weet niet van ophouden. Laat haar in d'r waarde, mensen.
Haha, dat is een mooie oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach we kunnen net zo goed meteen doorgaan naar 4/5 mei in dit topic.
Maar dat live topic kan inmidddels wel uit de TT toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan zo lang door als mensen gek genoeg zijn om nieuwe live-topics aan te maken
quote:
Royalties zijn ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Smakeloos. Om uit te kijken naar de dodenherdenking om maar royalties te kunnen gluren.
Zucht.. goed, aangepast dan maar weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Smakeloos. Om uit te kijken naar de dodenherdenking om maar royalties te kunnen gluren.
Je kijkt er op de verkeerde manier naar....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
Oh absoluut, net als elk jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar wel lekker Maximaatje kijken he 4 mei!
Een lekker kort rokkie of zo zal er wel niet in zitten op 4 mei.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar wel lekker Maximaatje kijken he 4 mei!
Nee maar je kan alvast fantaseren over wat ze op 5 mei aanheeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een lekker kort rokkie of zo zal er wel niet in zitten op 4 mei.
Mooiste koningin van Nederland sowiesoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel mooi de mooiste koningin van dit moment denk ik
Zo! Ja! Echt wel!quote:
Mee eens, tot de Spaanse Letizia en de Engelse Kate koningin worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel mooi de mooiste koningin van dit moment denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik ken er verder niet zoveel, dus ik vind van wel jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo! Ja! Echt wel!
Nee maar ook wel van Europa of van de heeeeeeeeeele wereld nu denk ik?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens, tot de Spaanse Letizia en de Engelse Kate koningin worden.Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Letizia niet idd...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeker gezien het feit dat Maxima een fix aantal jaartjes ouder is. Kate heeft een saai gezicht, Maxima is lekker expressief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ik![]()
Van Letizia niet idd...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel ja. 3 kinderen en uit 1971, Kate uit 1982.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ik![]()
Van Letizia niet idd...
Ook hier ben ik het mee eens. Letizia is een beetje kil en koud, het tegenovergestelde van Maxima , die je eigenlijk meteen als leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel ik Maxima een zachtere (en daarom denk ik mooiere, vind ik persoonlijk) uitstraling vind hebben dan Letizia:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wie vindt dat ook al weer?quote:
niet alleen mannenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef najazeg het volgende:
Volgens mij geilt echt tweederde mannelijk nederland op maxima
wat een gratenpakhuis, daar is toch niets moois aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef Samson het volgende:
Ik vind Maxima zeker niet knapper geworden. Ze ziet er intussen helaas veel Nederlandser uit dan in het begin. Zal wel door de voeding komen? Ze moet ns wat meer opletten wat Wimlex en Amalia te eten krijgen want die kunnen wel een paar kilo's kwijt.....
Ze zag er dinsdag echt stunning uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |