Wie, Roos?quote:
Inderdaad, dus geen gedicht.quote:
ik zag haar het eerstquote:
Roosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
Iemand voor- en achternaam van dat meisje van 16 die net dat gedicht voorlas?
Roos nog iets.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
ga je haar stalken...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Paar dingen vallen me op:
- Waar is Ali B?
Die zit weer gewoon ergens in een productiekast van DWDD, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Paar dingen vallen me op:
- Waar is Ali B?
Ja, wallen enzo. Arme man. Gun hem een vakantie van onze belastingcenten.quote:
Ik vind jou een irritant kereltje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef MensenToch het volgende:
Als je met pensioen bent hoef je geen snipperdagen meer te nemen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Bea heeft blijkbaar een snipperdag genomen.
Dat had hij dinsdag moeten doen...vandaag is het wat ongepast.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Toch vind ik dat een Koning een militair kostuum moet dragen.
Dat deed Van Uhm goed ja.
Als kroonprins deed hij het toch ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had hij dinsdag moeten doen...vandaag is het wat ongepast.
Toen was hij nog actief dienend militair.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als kroonprins deed hij het toch ook?
terecht, kinderen zijn leukquote:
Weet ik. Maar toch, voor de uitstraling van een koning vind ik een militair kostuum wel passend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toen was hij nog actief dienend militair.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef MensenToch het volgende:
[..]
Zelfs toen ze bij Friso op bezoek ging..Dit is de niet de gezichtsuitdrukking die ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook wat, ongeveer 12/13 jaar geleden leerde ze een leuke gast kennen, nu staat ze, als koningin in een land, dat ze toen alleen van naam kende wrs, bij De Dodenherdenking ivm WO2 van de natie van die gast, naast die gast... Toch wonderlijk, denk ik...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Grappig hoe Maxima haar lach probeert in te houden
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Grappig hoe Maxima haar lach probeert in te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |