GAST IK KOM NU PAS ACHTER DAT MN CAMERA VAN DIE EFFECTS HEEFT EN IK WIL NIET HERKEND WORDEN HIER DUS DAN MAAR ZO TSSSSSKKKquote:
heb je de ijskast opengezet ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
GAST IK KOM NU PAS ACHTER DAT MN CAMERA VAN DIE EFFECTS HEEFT EN IK WIL NIET HERKEND WORDEN HIER DUS DAN MAAR ZO TSSSSSKKK
dus bakkes houwe mien jung
als je t doet, maak ik je leven kapotquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb je de ijskast opengezet ofzo
ik post zometeen je facebook link wel
shit het is waarquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef icareaboutmyself het volgende:
Vet raar, alle YouTube video's hebben 0 dislikes.
ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
vieze verslaafde drugsgebruikers hier allemaal
Jij bent gewoon een mannenneuker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
vieze verslaafde mannenneukers hier allemaal
wauwquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
vieze verslaafde mannenneukers hier allemaal
Ik? Welnee joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mannenneuker.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik op jouw bruiloft bloemenmeisje zijn?
WAT LIEFFFFquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik op jouw bruiloft bloemenmeisje zijn?
Wel blijven opletten he, ik heb al toegegeven dat ik m'n kont hars.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij maar al te graag dat Rezania jouw harige arie onteert.
Als ik hem afhebquote:
Je spaarrekening is leeg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
ik durf voor al het geld wat op mn spaarrekening staat, te wedden dat jordy nu huilie zit te doen achter zn laptop dat hij niet zo'n prachtige sign heeft gekregen en dat hij geen bloemenmeisje op mn bruiloft mag zijn
Ben nu toch wel benieuws hoe je er uit zietquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
mooie bloemen hè
[..]
Ik ben nog liever zonder papier en zonnebril.
Had je gezien hoe het park heet trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Had je gezien hoe het park heet trouwensEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezien
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
wedden op 2 euroquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
ik durf voor al het geld wat op mn spaarrekening staat, te wedden dat jordy nu huilie zit te doen achter zn laptop dat hij niet zo'n prachtige sign heeft gekregen en dat hij geen bloemenmeisje op mn bruiloft mag zijn
gewoon normaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuws hoe je er uit ziet
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
Ezell is een lief, schattig, klein meisje (iets groter dan LB). En ze is heel knap.
Ik weet lekker wel hoe ze eruit zietttt. Boh. Fapfap.
Jij vind alle meisjes op dit moment knap.quote:
ik? gedist door jordy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 00:31:59 ]
Pics die ik nooit heb gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post genoeg pics op FOK!
Van jou heb ik nog nooit wat gezien.
Alsof ik jou op FB heb.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
gewoon naar mn facebook gaan en dan bij mn vrienden zoeken op 'ezellsnaam'
Heel gewoon idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
gewoon naar mn facebook gaan en dan bij mn vrienden zoeken op 'ezellsnaam'
We weten allebei dat Jordy ontvrienden heel logisch en natuurlijk is, maar mij ontvriendenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe ik niet zo moeilijk over. Vraag Jordy maar.
je kutje is best mooi, ik heb er een screenshot van gemaaktquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
omg, privé-TC met Etsu en z'n bril nu live @ tc.com/briletsulekkur![]()
![]()
naar bericht ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kutje is best mooi, ik heb er een screenshot van gemaakt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
O, blijkbaar zijn dat de afdrukken die je hebt overgehouden van je skivakantie.
quote:
uhmm, dat stel ik liever niet voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
omg ik voelde een grote bonk onder mn voeten, stel je voor dat mn buurvrouw beneden zojuist is neergeschoten
is periode van 3 maanden he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
overigens zijn die EXA-cijfers belachelijk hoog
Gast, is het nog niet duidelijk? Ezell is van mij en daar blijf jij met je vieze poten van af.quote:
we zoeken wel een nieuw bloemenmeisje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben het bloemenmeisje op je bruiloft.
hou je bek en ga slapenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, is het nog niet duidelijk? Ezell is van mij en daar blijf jij met je vieze poten van af.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bier, macdonalds, cocktails, kebab, frikandellen, kroketten, hamburgers.
Mn gewichtwat doe je
Je wordt straks nog een oudje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
omg over 26 dagen ben ik alweer 4 jaar lid op FOK!
Zet die cam dan aan.quote:
laat ik maar even erbij vertellen dat ik vandaag nog 2 frikandellen heb gefrituurd en 8 vissticks op hebquote:
jij eerstquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wordt straks nog een oudje.
[..]
Zet die cam dan aan.
Ik McDonalds na werktijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat ik maar even erbij vertellen dat ik vandaag nog 2 frikandellen heb gefrituurd en 8 vissticks op heb
kipnuggets en patatquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je besteld?
ik had gister een bigmac, 6 kipnuggets en een grote aardbeien milkshake
Er staat toch niks in bij mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij mij gelurkt. Maar ik kan niet teruglurken, want anoniem.
mcchickenquote:
je gebruikt toch fobo als je bij anderen gaat lurken, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ik dat fobo gebruik of wil gaan gebruiken
Oke, alleen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
je gebruikt toch fobo als je bij anderen gaat lurken, of ligt dat aan mij?![]()
![]()
bij mij ook nietquote:
nee hoorquote:
chili was niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mcchicken
chicken chili
Dat ze die weer uit het assortiment hebben gehaald_______!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij mij ook niet
[..]
nee hoor
[..]
chili was niet zo
jawel manquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij mij ook niet
[..]
nee hoor
[..]
chili was niet zo
Ik zal daar wel een keertje heengaan speciaal voor de McDonalds.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jawel man
je moet eens in het oostblok naar de mac gaansuperveel eten voor weinig
Dat is Etsu.quote:
omg echt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal daar wel een keertje heengaan speciaal voor de McDonalds.
[..]
Dat is Etsu.
Of aan Jordy. Kan ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ga ik doen (als hij weer internet heeft
)
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
Oja Ezell was een man, maar is nu omgebouwd naar een vrouw, pax
quote:
hehe eindelijk rustquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
Nu wifi dood is, mooi moment om te slapen, morgen sleutelsdan ga ik foto's van m'n appartement op FB zetten en moeten jullie t liken, ok?!!! Tnx xoxoxoxxxxx
Dan heb je geen sjalen enzo omquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
Paxje, tast de vakantie je hersencellen aan? HOE WILDE JE ME MAANDAG HERKENNEN DAN?!![]()
En zit nu op 3G, wifi is weer dood![]()
Huilen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
Oja Ezell was een man, maar is nu omgebouwd naar een vrouw, pax
wutquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop je middelvinger in je gat, je hebt t nodig
vast welquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
jerry zal wel helemaal over the top zijn van de nieuwe H&M collectie
haha irritant jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die me in een discussie dingen in de mond leggen en dan mij judgen. Ugh ugh.
Dat is niet hoe een discussie werktquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die me in een discussie dingen in de mond leggen en dan mij judgen. Ugh ugh.
Nee preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een discussie werkt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee preciesen dan doen alsof ik dom ben. Neen.
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
ik had gedroomd dat ik walter white was en ik moest een hele hoop meth maken anders lieten ze me niet gaan en toen belden mijn ouders dat ik naar huis moest komen eten maar ik was in maastricht in mijn lab en ik was bang dat ze boos zouden zijn als ik te laat kwam
je droomt zelfs over rondhoeren, watch yo ass girlquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuis
wat een bazendroomquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
ik had gedroomd dat ik walter white was en ik moest een hele hoop meth maken anders lieten ze me niet gaan en toen belden mijn ouders dat ik naar huis moest komen eten maar ik was in maastricht in mijn lab en ik was bang dat ze boos zouden zijn als ik te laat kwam
wat zag je toen je in coma lag?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuis
hé, rondhoeren is wat anders dan rondslettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je droomt zelfs over rondhoeren, watch yo ass girl
ahaha, soort battle royale?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik deed mee ande hunger games, de afloop weet ik niet meer
ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé, rondhoeren is wat anders dan rondsletten
But stillquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
leuke droom xquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben hard2get alle grils en bois willen mij x
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
Ik droomde dat ik achtervolgd werd door een vriend van me (in pak) en nog wat andere mensen op een station in Berlijn en toen ik in een hoek gedreven werd zoende hij me en zei "ik moest het tenminste één keer gedaan hebben" en liep weg en toen werd ik wakker. Volkomen random. Onderbewustzijn, dafuq u messin' with me brah.
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja het was echt raar... Die zin komt trouwens uit het 2e boek van The Hunger Games, daar zoende Gale ook Katniss en zei dat en liep weg. Superraar.quote:
rondsletten is meestal uit vrije wil, rondhoeren doe je omdat je geen keuze hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
Ik droomde dat ik achtervolgd werd door een vriend van me (in pak) en nog wat andere mensen op een station in Berlijn en toen ik in een hoek gedreven werd zoende hij me en zei "ik moest het tenminste één keer gedaan hebben" en liep weg en toen werd ik wakker. Volkomen random. Onderbewustzijn, dafuq u messin' with me brah.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Alberto Stegeman, echt een toffe gast
(Van het TV-programma 'Undercover in Nederland')
[ afbeelding ]
Verder is msacras ook cool
Ja dat zal vast wel. Al zijn er mensen die ook vrijwillig als hoer werken hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rondsletten is meestal uit vrije wil, rondhoeren doe je omdat je geen keuze hebt
iemand zomaar op de bek pakken is iets anders dan daadwerkelijk van te voren flirten en een connectie hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef Trollscience het volgende:
nee maar ik zie het leuke er niet van in???????? ik vind het een beetje zelfdestructief over komen
Ietwat wanhopigquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het was echt raar... Die zin komt trouwens uit het 2e boek van The Hunger Games, daar zoende Gale ook Katniss en zei dat en liep weg. Superraar.
Hoe lang heb je er over gedaan om die quote van 2 maanden oud terug te vinden?quote:
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand zomaar op de bek pakken is iets anders dan daadwerkelijk van te voren flirten en een connectie hebben
Goed gesproken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~
oh wacht hebben we het nu over zoenen of seks als we praten over rondslettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~
haha hommoquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij nooitquote:
I am willing to tryquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij nooit
Nee die zin en het spontaan zoenen
Viel wel mee hoe lang hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om die quote van 2 maanden oud terug te vinden?
Maar bedankt hoor
seks?????quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh wacht hebben we het nu over zoenen of seks als we praten over rondsletten
In JNG wordt niet zoveel gepost behalve in deze SCquote:
als je dat een paar keer doet heb je herpes/pfeiffer, kun je beter iedereen neuken met condoomquote:
ik ben immuun voor herpes en pfeiffer merk ik niks meer vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je dat een paar keer doet heb je herpes/pfeiffer, kun je beter iedereen neuken met condoom
Ze neukt niet, ze wordt geneuktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je dat een paar keer doet heb je herpes/pfeiffer, kun je beter iedereen neuken met condoom
Ooh ik dacht dat het in een sc was gepost, vandaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
In JNG wordt niet zoveel gepost behalve in deze SC, dus ik zag dat topic 'wie jouw idool' weer
....neequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"iemand neuken" staat los van ontvangende/gevende rol tijdens gemeenschapquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze neukt niet, ze wordt geneukt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"iemand neuken" staat los van ontvangende/gevende rol tijdens gemeenschap
Hoedt niet altijd, hangt er helemaal van af met wie. Seks in een onenightstand is minder intiem dan zoenen met degene vannwie je houdt, op wie je verliefd bent. Over het algemeen klopt her wat je zegt, maar ik denk dat het meer met de persoon dan de handeling zelf te maken heeft. Seks doe je nou eenmaal (mag ik hopen) eerder met iemand waar je gevoelens voor hebt, en je zoent sneller met een "vreemde." Dan klopt het wel ja, maar hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens zoen je tijdens seks ook dus dan is de kans dubbel zo groot op 1 van die 2 ookal neuk je met condoom.
sowieso is seks veel intiemer dan zoenen dus we praten over 2 hele andere dingen
eerst truffels/LSD en daarna the wallquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand leuke film
kom niet aan met K3 in wonderland of a serbian film
The Big Lebowskiquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand leuke film
Zeker. Je kraamt geen onzin uit nu, ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoedt niet altijd, hangt er helemaal van af met wie. Seks in een onenightstand is minder intiem dan zoenen met degene vannwie je houdt, op wie je verliefd bent. Over het algemeen klopt her wat je zegt, maar ik denk dat het meer met de persoon dan de handeling zelf te maken heeft. Seks doe je nou eenmaal (mag ik hooen) eerder met iemand waar je gevoelens voor hebt, en je zoent sneller met een "vreemde." Dan klopt het wel ja, maar hoeft niet altijd.
Bill and Ted's excellent adventurequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand leuke film
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoedt niet altijd, hangt er helemaal van af met wie. Seks in een onenightstand is minder intiem dan zoenen met degene vannwie je houdt, op wie je verliefd bent. Over het algemeen klopt her wat je zegt, maar ik denk dat het meer met de persoon dan de handeling zelf te maken heeft. Seks doe je nou eenmaal (mag ik hooen) eerder met iemand waar je gevoelens voor hebt, en je zoent sneller met een "vreemde." Dan klopt het wel ja, maar hoeft niet altijd.
quote:
Nee, alleen seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
quote:
nope. Alleen third or fourth basequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
65 maanden niet? Das wel erg lang, lol. Of heb je een relatie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
nope. Alleen third or fourth base
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 mislukte date gehad, that's it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef msacras het volgende:
[..]
65 maanden niet? Das wel erg lang, lol. Of heb je een relatie?
Das dus geen 65 punten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 mislukte date gehad, that's it.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar
Meh redelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor, jij?
[ afbeelding ]
denk je dat dit goed is?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb er 0 volgens mij klopt het niet
jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meh redelijk
Moest je dat doenMag wel mooier hoor
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Das dus geen 65 punten.
Als je een relatie hebt is het per week een pandapunt erbij, als je geen relatie hebt per maand.
quote:Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
quote:
Nee dat is of je student bent of nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Das dus geen 65 punten.
Als je een relatie hebt is het per week een pandapunt erbij, als je geen relatie hebt per maand.
quote:
pandapunten geven aan hoe lang je droogstaat, en je kunt niet droogstaan als je nog nooit geneukt hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef msacras het volgende:
Maar toch ook pas vanaf je ontmaagding lijkt me? Anders heb je de eerste X jaar van je leven wel heel veel pandapunten.
I guessquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef msacras het volgende:
Maar toch ook pas vanaf je ontmaagding lijkt me? Anders heb je de eerste X jaar van je leven wel heel veel pandapunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |