is periode van 3 maanden he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
overigens zijn die EXA-cijfers belachelijk hoog
Gast, is het nog niet duidelijk? Ezell is van mij en daar blijf jij met je vieze poten van af.quote:
we zoeken wel een nieuw bloemenmeisje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben het bloemenmeisje op je bruiloft.
hou je bek en ga slapenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, is het nog niet duidelijk? Ezell is van mij en daar blijf jij met je vieze poten van af.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bier, macdonalds, cocktails, kebab, frikandellen, kroketten, hamburgers.
Mn gewichtwat doe je
Je wordt straks nog een oudje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
omg over 26 dagen ben ik alweer 4 jaar lid op FOK!
Zet die cam dan aan.quote:
laat ik maar even erbij vertellen dat ik vandaag nog 2 frikandellen heb gefrituurd en 8 vissticks op hebquote:
jij eerstquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je wordt straks nog een oudje.
[..]
Zet die cam dan aan.
Ik McDonalds na werktijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat ik maar even erbij vertellen dat ik vandaag nog 2 frikandellen heb gefrituurd en 8 vissticks op heb
kipnuggets en patatquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je besteld?
ik had gister een bigmac, 6 kipnuggets en een grote aardbeien milkshake
Er staat toch niks in bij mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij mij gelurkt. Maar ik kan niet teruglurken, want anoniem.
mcchickenquote:
je gebruikt toch fobo als je bij anderen gaat lurken, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ik dat fobo gebruik of wil gaan gebruiken
Oke, alleen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
je gebruikt toch fobo als je bij anderen gaat lurken, of ligt dat aan mij?![]()
![]()
bij mij ook nietquote:
nee hoorquote:
chili was niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mcchicken
chicken chili
Dat ze die weer uit het assortiment hebben gehaald_______!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |