vast welquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
jerry zal wel helemaal over the top zijn van de nieuwe H&M collectie
haha irritant jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die me in een discussie dingen in de mond leggen en dan mij judgen. Ugh ugh.
Dat is niet hoe een discussie werktquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die me in een discussie dingen in de mond leggen en dan mij judgen. Ugh ugh.
Nee preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een discussie werkt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee preciesen dan doen alsof ik dom ben. Neen.
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
ik had gedroomd dat ik walter white was en ik moest een hele hoop meth maken anders lieten ze me niet gaan en toen belden mijn ouders dat ik naar huis moest komen eten maar ik was in maastricht in mijn lab en ik was bang dat ze boos zouden zijn als ik te laat kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |