Nee preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een discussie werkt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee preciesen dan doen alsof ik dom ben. Neen.
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
ik had gedroomd dat ik walter white was en ik moest een hele hoop meth maken anders lieten ze me niet gaan en toen belden mijn ouders dat ik naar huis moest komen eten maar ik was in maastricht in mijn lab en ik was bang dat ze boos zouden zijn als ik te laat kwam
je droomt zelfs over rondhoeren, watch yo ass girlquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuis
wat een bazendroomquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
ik had gedroomd dat ik walter white was en ik moest een hele hoop meth maken anders lieten ze me niet gaan en toen belden mijn ouders dat ik naar huis moest komen eten maar ik was in maastricht in mijn lab en ik was bang dat ze boos zouden zijn als ik te laat kwam
wat zag je toen je in coma lag?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat ik in een jeugdsoos hier vlakbij in een dorp was maar alles was hypermodern en roze lichten overal en ik was aan het rondsletten. ik moest om 2u naar huis dus ik liep naar buiten en daar werd ik neergeslagen door een groot meisje omdat ik met haar vriend gezoend had en toen werd ik 7 jaar later wakker in het ziekenhuis
hé, rondhoeren is wat anders dan rondslettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je droomt zelfs over rondhoeren, watch yo ass girl
ahaha, soort battle royale?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik deed mee ande hunger games, de afloop weet ik niet meer
ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé, rondhoeren is wat anders dan rondsletten
But stillquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
leuke droom xquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben hard2get alle grils en bois willen mij x
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
Ik droomde dat ik achtervolgd werd door een vriend van me (in pak) en nog wat andere mensen op een station in Berlijn en toen ik in een hoek gedreven werd zoende hij me en zei "ik moest het tenminste één keer gedaan hebben" en liep weg en toen werd ik wakker. Volkomen random. Onderbewustzijn, dafuq u messin' with me brah.
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |