quote:
Nee, alleen seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
quote:
nope. Alleen third or fourth basequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
65 maanden niet? Das wel erg lang, lol. Of heb je een relatie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
nope. Alleen third or fourth base
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 mislukte date gehad, that's it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef msacras het volgende:
[..]
65 maanden niet? Das wel erg lang, lol. Of heb je een relatie?
Das dus geen 65 punten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 mislukte date gehad, that's it.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar
Meh redelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor, jij?
[ afbeelding ]
denk je dat dit goed is?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb er 0 volgens mij klopt het niet
jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meh redelijk
Moest je dat doenMag wel mooier hoor
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Das dus geen 65 punten.
Als je een relatie hebt is het per week een pandapunt erbij, als je geen relatie hebt per maand.
quote:Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
quote:
Nee dat is of je student bent of nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Das dus geen 65 punten.
Als je een relatie hebt is het per week een pandapunt erbij, als je geen relatie hebt per maand.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pandapunten geven aan hoe lang je droogstaat, en je kunt niet droogstaan als je nog nooit geneukt hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef msacras het volgende:
Maar toch ook pas vanaf je ontmaagding lijkt me? Anders heb je de eerste X jaar van je leven wel heel veel pandapunten.
I guessquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef msacras het volgende:
Maar toch ook pas vanaf je ontmaagding lijkt me? Anders heb je de eerste X jaar van je leven wel heel veel pandapunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |