The Big Lebowskiquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand leuke film
kom niet aan met K3 in wonderland of a serbian film
Zeker. Je kraamt geen onzin uit nu, ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoedt niet altijd, hangt er helemaal van af met wie. Seks in een onenightstand is minder intiem dan zoenen met degene vannwie je houdt, op wie je verliefd bent. Over het algemeen klopt her wat je zegt, maar ik denk dat het meer met de persoon dan de handeling zelf te maken heeft. Seks doe je nou eenmaal (mag ik hooen) eerder met iemand waar je gevoelens voor hebt, en je zoent sneller met een "vreemde." Dan klopt het wel ja, maar hoeft niet altijd.
Bill and Ted's excellent adventurequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand leuke film
kom niet aan met K3 in wonderland of a serbian film
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoedt niet altijd, hangt er helemaal van af met wie. Seks in een onenightstand is minder intiem dan zoenen met degene vannwie je houdt, op wie je verliefd bent. Over het algemeen klopt her wat je zegt, maar ik denk dat het meer met de persoon dan de handeling zelf te maken heeft. Seks doe je nou eenmaal (mag ik hooen) eerder met iemand waar je gevoelens voor hebt, en je zoent sneller met een "vreemde." Dan klopt het wel ja, maar hoeft niet altijd.
quote:
Nee, alleen seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
quote:
nope. Alleen third or fourth basequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
masturbatie telde toch ook bij die pandadingen?
65 maanden niet? Das wel erg lang, lol. Of heb je een relatie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
nope. Alleen third or fourth base
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |