GAST IK KOM NU PAS ACHTER DAT MN CAMERA VAN DIE EFFECTS HEEFT EN IK WIL NIET HERKEND WORDEN HIER DUS DAN MAAR ZO TSSSSSKKKquote:
heb je de ijskast opengezet ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
GAST IK KOM NU PAS ACHTER DAT MN CAMERA VAN DIE EFFECTS HEEFT EN IK WIL NIET HERKEND WORDEN HIER DUS DAN MAAR ZO TSSSSSKKK
dus bakkes houwe mien jung
als je t doet, maak ik je leven kapotquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb je de ijskast opengezet ofzo
ik post zometeen je facebook link wel
shit het is waarquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef icareaboutmyself het volgende:
Vet raar, alle YouTube video's hebben 0 dislikes.
ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
vieze verslaafde drugsgebruikers hier allemaal
Jij bent gewoon een mannenneuker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
vieze verslaafde mannenneukers hier allemaal
wauwquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
vieze verslaafde mannenneukers hier allemaal
Ik? Welnee joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mannenneuker.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik op jouw bruiloft bloemenmeisje zijn?
WAT LIEFFFFquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik op jouw bruiloft bloemenmeisje zijn?
Wel blijven opletten he, ik heb al toegegeven dat ik m'n kont hars.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij maar al te graag dat Rezania jouw harige arie onteert.
Als ik hem afhebquote:
Je spaarrekening is leeg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
ik durf voor al het geld wat op mn spaarrekening staat, te wedden dat jordy nu huilie zit te doen achter zn laptop dat hij niet zo'n prachtige sign heeft gekregen en dat hij geen bloemenmeisje op mn bruiloft mag zijn
Ben nu toch wel benieuws hoe je er uit zietquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
mooie bloemen hè
[..]
Ik ben nog liever zonder papier en zonnebril.
Had je gezien hoe het park heet trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Had je gezien hoe het park heet trouwensEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezien
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
wedden op 2 euroquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
ik durf voor al het geld wat op mn spaarrekening staat, te wedden dat jordy nu huilie zit te doen achter zn laptop dat hij niet zo'n prachtige sign heeft gekregen en dat hij geen bloemenmeisje op mn bruiloft mag zijn
gewoon normaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuws hoe je er uit ziet
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
Ezell is een lief, schattig, klein meisje (iets groter dan LB). En ze is heel knap.
Ik weet lekker wel hoe ze eruit zietttt. Boh. Fapfap.
Jij vind alle meisjes op dit moment knap.quote:
ik? gedist door jordy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 00:31:59 ]
Pics die ik nooit heb gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik post genoeg pics op FOK!
Van jou heb ik nog nooit wat gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |