Know the difference: idool, niet wijven die je lekker vindt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Natalie Portman
Milla Jovovich
Scarlett Johansson
Zangeres, danseres, actrice, songwriter, model en verloofd met Liam Hemswroth.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
Zangeres, danseres, actrice, songwriter, zakenvrouw, moeder en man van JAY Z
Ja, zij is ook heel idoleerbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zangeres, danseres, actrice, songwriter, model en verloofd met Liam Hemswroth.
[ afbeelding ]
Miley
Professor Barabas zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mag het idool ook een fictief persoon zijn?
Waarom niet? Als het voor jou van betekenis is kan dat misschien juist wel interessant zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mag het idool ook een fictief persoon zijn?
Ik moet nu eigenlijk meteen ook denken aan Freddie Mercury. Wat een artiest was dat zegquote:
Ja maar ik zou hem niet willen zijn met z'n aids. Mick viert al 70 jaar feest, ik denk dat hij een van de beste levens ooit leeft, heeft iedereen ontmoet die iets voorstelt in de wereld en doet het met 4000 vrouwen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk meteen ook denken aan Freddie Mercury. Wat een artiest was dat zeg
Mensen die niet alleen geweldige muziek maken maar ook door zichzelf te durven zijn heel wat teweeg brengen. Fantastisch
Rodney Mullen is een baas jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Sport: Rodney Mullen.
Mode: Vivienne Westwood.
Muziek: Johnny, Dee Dee en Joey Ramone.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef nilssanders het volgende:
Skrillex is mijn idiool
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |