Ja het was echt raar... Die zin komt trouwens uit het 2e boek van The Hunger Games, daar zoende Gale ook Katniss en zei dat en liep weg. Superraar.quote:
rondsletten is meestal uit vrije wil, rondhoeren doe je omdat je geen keuze hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
Ik droomde dat ik achtervolgd werd door een vriend van me (in pak) en nog wat andere mensen op een station in Berlijn en toen ik in een hoek gedreven werd zoende hij me en zei "ik moest het tenminste één keer gedaan hebben" en liep weg en toen werd ik wakker. Volkomen random. Onderbewustzijn, dafuq u messin' with me brah.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Rondsletten is gratis, rondhoeren is voor geld. Kan je beter dan laatste doen, verdien je er tenminste nog wat aan!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Alberto Stegeman, echt een toffe gast
(Van het TV-programma 'Undercover in Nederland')
[ afbeelding ]
Verder is msacras ook cool
Ja dat zal vast wel. Al zijn er mensen die ook vrijwillig als hoer werken hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rondsletten is meestal uit vrije wil, rondhoeren doe je omdat je geen keuze hebt
iemand zomaar op de bek pakken is iets anders dan daadwerkelijk van te voren flirten en een connectie hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef Trollscience het volgende:
nee maar ik zie het leuke er niet van in???????? ik vind het een beetje zelfdestructief over komen
Ietwat wanhopigquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het was echt raar... Die zin komt trouwens uit het 2e boek van The Hunger Games, daar zoende Gale ook Katniss en zei dat en liep weg. Superraar.
Hoe lang heb je er over gedaan om die quote van 2 maanden oud terug te vinden?quote:
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand zomaar op de bek pakken is iets anders dan daadwerkelijk van te voren flirten en een connectie hebben
Goed gesproken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~
oh wacht hebben we het nu over zoenen of seks als we praten over rondslettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
~betekenisloze seks vult enkel de leegte tussen je benen, niet de leegte in je ziel~
haha hommoquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij nooitquote:
I am willing to tryquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij nooit
Nee die zin en het spontaan zoenen
Viel wel mee hoe lang hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om die quote van 2 maanden oud terug te vinden?
Maar bedankt hoor
seks?????quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh wacht hebben we het nu over zoenen of seks als we praten over rondsletten
In JNG wordt niet zoveel gepost behalve in deze SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |