abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:41:11 #1
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125951439




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna begonnen met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb








Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar het boek (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen.



[ Bericht 0% gewijzigd door Maisnon op 01-05-2013 23:21:07 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125951477
Matige TT.
Amen.
pi_125951478
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, zo'n opmerking zegt niks over je acceptatie van homoseksualiteit. Het zegt er pas wat over als ze zo'n opmerking niet bij een zoenend heterostel plaatsen.
Die toevoeging had er inderdaad nog bij gemogen, maar het feit dat het er expliciet bij wordt vermeld geeft al vaak aan dat dit onderscheid er wel is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125951503
Ik heb nog nooit iets negatiefs naar mn hoofd gekregen als ik op straat uitgebreid stond te snavelen. Nog nooit. En vrienden van me die elkaar een kuis kusje op de mond geven op straat moeten regelmatig horen dat "men" daar niet op zit te wachten en dat "men dat ook over heterostellen zou zeggen".

Ja, m'n reet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:42:51 #5
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125951506
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Jivis het volgende:
Matige TT.
Jij bent een matige TT.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:43:55 #6
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125951554
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nog nooit iets negatiefs naar mn hoofd gekregen als ik op straat uitgebreid stond te snavelen. Nog nooit. En vrienden van me die elkaar een kuis kusje op de mond geven op straat moeten regelmatig horen dat "men" daar niet op zit te wachten en dat "men dat ook over heterostellen zou zeggen".

Ja, m'n reet.
Ik denk dat tolerantere mensen hun mond niet zo snel open zullen trekken over zoiets, ook al bevalt eht ze niet. Hetero of homo. Het zijn vooral de intolerante mensen die overal hun mening over moeten geven.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125951621
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nog nooit iets negatiefs naar mn hoofd gekregen als ik op straat uitgebreid stond te snavelen. Nog nooit. En vrienden van me die elkaar een kuis kusje op de mond geven op straat moeten regelmatig horen dat "men" daar niet op zit te wachten en dat "men dat ook over heterostellen zou zeggen".

Ja, m'n reet.
Nou ja, voor mij persoonlijk gaat het zowel voor hetero- en homostelletjes op. En ik zie mezelf ook niet als intolerant.

Maar ik begin deze kutdiscussie een beetje zat te worden :').
Amen.
pi_125951640
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, voor mij persoonlijk gaat het zowel voor hetero- en homostelletjes op. En ik zie mezelf ook niet als intolerant.

Maar ik begin deze kutdiscussie een beetje zat te worden :').
Ik ook. En toch blijf ik hem voeren.

Over and over again als het nodig is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125951717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ook. En toch blijf ik hem voeren.

Over and over again als het nodig is.
Jij en nog wat mensen zijn ervan overtuigd dat mensen die geen zin hebben om neukende homo's te zien ook gelijk tegen homo's zijn. Daar sla je de plank wat mij betreft mis. En daar gaan we ook niet uitkomen.

Ik houd er dus bij deze mee op en ga het weer gewoon over GoT hebben in dit topic.
Amen.
pi_125951737
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, voor mij persoonlijk gaat het zowel voor hetero- en homostelletjes op. En ik zie mezelf ook niet als intolerant.

Maar ik begin deze kutdiscussie een beetje zat te worden :').
Die discussie had er ook niet hoeven zijn als er niet een man of tien zo had lopen zeiken over een marginale scène van een halve minuut ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125951828
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Jij en nog wat mensen zijn ervan overtuigd dat mensen die geen zin hebben om neukende homo's te zien ook gelijk tegen homo's zijn. Daar sla je de plank wat mij betreft mis. En daar gaan we ook niet uitkomen.

Ik houd er dus bij deze mee op en ga het weer gewoon over GoT hebben in dit topic.
Je zag geen neukende homo's. Je zag homo's minder doen dan wat gemeengoed is in de serie. En je (sorry weet niet of jij het specifiek was, houdt het op "men") vond het nodig dat te benoemen en uit te spreken en te belabellen als negatief. Dat is kortzichtigheid imo.

Nog wel stuitender dan uitgesproken homohaat misschien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:50:34 #12
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125951836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ook. En toch blijf ik hem voeren.

Over and over again als het nodig is.
Doe maar niet, dan kom je vast te zitten in een patroon een raakt je argument op een gegeven moment kant noch wal.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:50:56 #13
133369 Jivis
Critikut
pi_125951848
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die discussie had er ook niet hoeven zijn als er niet een man of tien zo had lopen zeiken over een marginale scène van een halve minuut ofzo.
Ja, die 'ieuw, bah, ranzig' reacties vond ik ook wat overdreven. Ik heb me in eerste instantie ook helemaal niet over die scene beklaagd. Maar goed, let's quit it.
Amen.
pi_125951859
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Doe maar niet, dan kom je vast te zitten in een patroon een raakt je argument op een gegeven moment kant noch wal.
Raakte het maar eens wat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125952145
- Spoilerdiscussie beeindigd: check
- Antihomodiscussie beeindigd: check
_O_

Nieuw topic = nieuwe kansen.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125952471
Godverdomme, zijn er nu al twee topics verpest aan homogeneuzel? :')
Extremistisch gematigd.
pi_125952594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:03 schreef P8 het volgende:
Godverdomme, zijn er nu al twee topics verpest aan homogeneuzel? :')
Nee hoor, die zijn volgepost met de tieten van Ygritte.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125952604
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, die zijn volgepost met de tieten van Ygritte.
* P8 bladert even terug :Y)
Extremistisch gematigd.
pi_125952740
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die discussie had er ook niet hoeven zijn als er niet een man of tien zo had lopen zeiken over een marginale scène van een halve minuut ofzo.
Dit dus!

@Jivis (geef jou nog een reactie, omdat je daar om vroeg, maar ben het verder onderhand ook wel zat met deze discussie)

Ik snap jou wel, zeker omdat ik zelf dus ook zo was. Toch denk ik niet dat je homoseksualiteit écht geaccepteerd hebt, zolang je nog op deze manier naar dat soort scènes kijkt (nou ja, "kijkt"... jij wendt blijkbaar nog je hoofd af ook). Je hoeft er ook niet met veel plezier naar te kijken, maar het gaat er om dat je het wel als "normaal" beschouwt. Hoe je het ook wendt of keert (wendt... hi,hi) je maakt er op deze manier toch een soort van ophef over = geen volledige acceptatie. Vóóral ook omdat er eigenlijk niet eens wat-dan-ook-aan-sex te zien was :D

Ik heb trouwens ook niks met de sexscènes in GoT, van welke soort dan ook. De scène met Loras echter was juist eens functioneel.

(Dit was anders in Spartacus, daar konden de sexscènes me nog wel eens echt boeien. Niet dat ik er opgewonden van werd, maar vond ze wel gewoon mooi om te zien en ja, ik keek dan ook liever/aandachtiger naar man/vrouw. Dat er ook man/man scènes in zaten vond ik echter meer dan logisch en alleen maar bijdragen aan een realistisch en een voor-ieder-wat-wils beeld en op het emotionele vlak vond ik de gay romance juist ronduit schitterend, iets waar ik gewoon nooit oog voor had kunnen hebben als ik was blijven hangen in mijn algemene antipathie voor gay scènes).
Tails tell tales
pi_125952769
pi_125952962
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Onufriev het volgende:
[ afbeelding ]
Aspirine nodig? :P
Tails tell tales
pi_125953021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Forbry het volgende:
Ik heb trouwens ook niks met de sexscènes in GoT, van welke soort dan ook. De scène met Loras echter was juist eens functioneel.
quote:
Gerrit, wat vind jij bijvoorbeeld van al dat bloot op TV?
-Nou, ik heb er geen bezwaar tegen, bloot op TV, maar het moet wel functioneel zijn.

Het moet wel functioneel zijn, zeg jij,wat bedoel je daar precies mee?
-Je moet er wel een stijve van krijgen."
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125953051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef P8 het volgende:

[..]

* P8 bladert even terug :Y)
* P8 is teleurgesteld :(

Zo dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
pi_125953154
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

_O- Ha, ha... nee, ik bedoelde "functioneel" toch anders ;)
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:20:40 #26
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125953190
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:17 schreef P8 het volgende:

[..]

* P8 is teleurgesteld :(

Zo dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar grammetjes vet erbij en ze is perfect. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125953219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef Maisnon het volgende:
beetje pezig
Eens.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:22:13 #28
133369 Jivis
Critikut
pi_125953277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit dus!

@Jivis (geef jou nog een reactie, omdat je daar om vroeg, maar ben het verder onderhand ook wel zat met deze discussie)

Ik snap jou wel, zeker omdat ik zelf dus ook zo was. Toch denk ik niet dat je homoseksualiteit écht geaccepteerd hebt, zolang je nog op deze manier naar dat soort scènes kijkt (nou ja, "kijkt"... jij wendt blijkbaar nog je hoofd af ook). Je hoeft er ook niet met veel plezier naar te kijken, maar het gaat er om dat je het wel als "normaal" beschouwt. Hoe je het ook wendt of keert (wendt... hi,hi) je maakt er op deze manier toch een soort van ophef over = geen volledige acceptatie. Vóóral ook omdat er eigenlijk niet eens wat-dan-ook-aan-sex te zien was :D
Lees de eerste posts van dit topic even door, dan snap je mijn standpunt hierin wel afdoende denk ik ;).
Amen.
pi_125953286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:17 schreef P8 het volgende:

[..]

* P8 is teleurgesteld :(

Zo dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met die borsten toch?, maar ik vind 'r verder wel echt eng mager (en dan te bedenken dat ze op beeld nog wat dikker lijkt ook).
Tails tell tales
pi_125953324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:17 schreef P8 het volgende:

[..]

* P8 is teleurgesteld :(

Zo dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou.. lekker hoor... :') :P

Daarom zou ik ook nooit verder gaan dan Rose Leslie cute te noemen... lekker vind ik haar niet... Mede door die bariton van der en die botte tongval. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125953363
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nou.. lekker hoor... :') :P
Deze UI vind ik zeer schattig O+
Tails tell tales
pi_125953443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nou.. lekker hoor... :') :P

Speciaal voor jou
Extremistisch gematigd.
pi_125953477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nou.. lekker hoor... :') :P

Daarom zou ik ook nooit verder gaan dan Rose Leslie cute te noemen... lekker vind ik haar niet... Mede door die bariton van der en die botte tongval. :)
Ze is inderdaad vooral erg cute en dat valt in de serie nog wat minder op omdat ze een wildling speelt.
Aan de andere kant heb ik ook weer niet zoveel met van die klinische, perfecte vrouwen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125953529
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze is inderdaad vooral erg cute en dat valt in de serie nog wat minder op omdat ze een wildling speelt.
Aan de andere kant heb ik ook weer niet zoveel met van die klinische, perfecte vrouwen.
Nou ja, ik kijk dus Downton Abbey en daar zit ze ook in, maar daar komt ze niet veel beter uit de verf hoor. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:29:08 #35
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_125953571
TT'tje hoor :').
and then...
pi_125953626
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze is inderdaad vooral erg cute en dat valt in de serie nog wat minder op omdat ze een wildling speelt.
Aan de andere kant heb ik ook weer niet zoveel met van die klinische, perfecte vrouwen.
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je haar als man (niet knap, maar wel) cute vind :)
Tails tell tales
pi_125953660
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nou ja, ik kijk dus Downton Abbey en daar zit ze ook in, maar daar komt ze niet veel beter uit de verf hoor. :)
Ik heb in deze reeks wel de nodige foto's voorbij zien komen van feestjes ed en daar ziet ze er toch wel erg schattig uit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125953681
Meh ik vind haar wel iets leuks hebben maar ze heeft wel een heel ruw uiterlijk dus ik vind het bij de wildlings passen
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:33:54 #39
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125953775
Ik kan trouwens niet wachten tot we meer over Braavos leren. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125953816
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb in deze reeks wel de nodige foto's voorbij zien komen van feestjes ed en daar ziet ze er toch wel erg schattig uit.
Jup, schattig. Maar geen vamp ofzo. :P :D
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125954139
Ik dacht vandaag aan Benjen Stark toen ik dat lijstje met knappe mannen aan het opstellen was, maar heeft iemand hier daar nog ideeën over eigenlijk? Hij was toch alleen M.I.A? Is er nog een kans dat hij in leven blijkt? Ik zag hem wel als een goede "vervanger" van Ned (als een soort van surrogaatvader zeg maar) voor Jon. (Geen eventuele spoilers graag, slechts speculatie).
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:41:27 #42
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125954217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:40 schreef Forbry het volgende:
Ik dacht vandaag aan Benjen Stark toen ik dat lijstje met knappe mannen aan het opstellen was, maar heeft iemand hier daar nog ideeën over eigenlijk? Hij was toch alleen M.I.A? Is er nog een kans dat hij in leven blijkt? Ik zag hem wel als een goede "vervanger" van Ned (als een soort van surrogaatvader zeg maar) voor Jon. (Geen eventuele spoilers graag, slechts speculatie).
Ik denk dat hij nog leeft. Misschien is het cliché, maar ik zie hem Jon nog wel redden net op het moment dat het het meest nodig is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125954222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Jup, schattig. Maar geen vamp ofzo. :P :D
Neu, maar daar heb ik sowieso niet zoveel mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:42:27 #44
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_125954267
Gaan er ook fokkers?



https://www.facebook.com/events/247115832099174/

Lijkt me wel lachen!
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_125954360
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef Wihakayda het volgende:
Gaan er ook fokkers?

[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/events/247115832099174/

Lijkt me wel lachen!
Ik vroeg dat laatst ook. Ik ga er waarschijnlijk wel (met partner) heen :)
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:44:24 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125954369
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef Wihakayda het volgende:
Gaan er ook fokkers?

[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/events/247115832099174/

Lijkt me wel lachen!
Als je lekker bent, ga ik met je mee B-)
Laffe huichelaar
pi_125954534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog leeft. Misschien is het cliché, maar ik zie hem Jon nog wel redden net op het moment dat het het meest nodig is.
Wat grappig, ik heb dus precies hetzelfde idee, maar vrees dat het puur "de wens is de vader van de gedachte" is (echt een hele leuke man leek die Benjen me, zeker in combi met Jon... echt een soort Ned, die ik toch wel mis in de serie)
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:48:25 #48
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125954590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat grappig, ik heb dus precies hetzelfde idee, maar vrees dat het puur "de wens is de vader van de gedachte" is (echt een hele leuke man leek die Benjen me, zeker in combi met Jon... echt een soort Ned, die ik toch wel mis in de serie)
Dat vrees ik ook. Ik zie GoT er nog wel voor aan om Benjen als wight terug te laten komen. Net zoals we Sophia in TWD ook slechts als zombie terug zagen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:48:52 #49
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125954612
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125954706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. Ik zie GoT er nog wel voor aan om Benjen als wight terug te laten komen. Net zoals we Sophia in TWD ook slechts als zombie terug zagen.
TWD kijk ik niet ;) , maar Benjen als wight, dat zou me toch wel een flinke domper zijn hoor -O-
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:50:49 #51
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125954737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

TWD kijk ik niet ;) , maar Benjen als wight, dat zou me toch wel een flinke domper zijn hoor -O-
Levert wel een fraai stukje drama op voor Jon die zijn oom moet hermoorden. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125954749
Kan me niet voorstellen dat ze nooit meer iets over hem laten weten eigenlijk.
pi_125954872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Funzel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze nooit meer iets over hem laten weten eigenlijk.
Kan me bij GoT alles voorstellen eigenlijk. Dat is soms juist leuk, soms ook niet ;) Zie GRRM er voor aan dat hij hem simpelweg op een bepaald moment vergeten is :o
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:54:13 #54
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125954938
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Funzel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze nooit meer iets over hem laten weten eigenlijk.
Misschien eindigt GoT wel met allemaal van die korte tekstjes of filmpjes over het verdere leven van sommige mensen.

-zwart scherm-
"Blablabla Jaime daar en daar blabla"
"Mellisandre en Thoros bladieblablabla etc."
"Benjen Stark was found in Yi Ti, where he had become a popular singer and idol."
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125954981
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Misschien eindigt GoT wel met allemaal van die korte tekstjes of filmpjes over het verdere leven van sommige mensen.

-zwart scherm-
"Blablabla Jaime daar en daar blabla"
"Mellisandre en Thoros bladieblablabla etc."
"Benjen Stark was found in Yi Ti, where he had become a popular singer and idol."
Dat zou echt verschrikkelijk zijn _O-
pi_125955004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Funzel het volgende:

[..]

Dat zou echt verschrikkelijk zijn _O-
Dat :D _O-
Tails tell tales
pi_125955019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kan me bij GoT alles voorstellen eigenlijk. Dat is soms juist leuk, soms ook niet ;) Zie GRRM er voor aan dat hij hem simpelweg op een bepaald moment vergeten is :o
GRRM is hem sowieso niet vergeten. Ik denk (ik heb geen idee verder) dat hij ooit nog weleens opduikt, misschien als een wight, misschien als redder in nood van Jon. Kan van alles zijn.
pi_125955062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Funzel het volgende:

[..]

GRRM is hem sowieso niet vergeten. Ik denk (ik heb geen idee verder) dat hij ooit nog weleens opduikt, misschien als een wight, misschien als redder in nood van Jon. Kan van alles zijn.
Dat klinkt me goed in de oren iig :)
Tails tell tales
pi_125955144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat klinkt me goed in de oren iig :)
Weet ik niet zeker hoor, ik zei het meer omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen. Daarvoor is het mysterie te groot en zijn er teveel fans die het willen weten.
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:59:21 #60
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125955205
dus wat hebben we nu eigenlijk gezien van bran en rickon dit seizoen? alleen dat ze door dat wargventje werden gevonden en verder niets :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_125955284
Schrijf ze nog niet af he ze zijn op weg naar het noorden en er zijn genoeg tegenliggers
pi_125955374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Funzel het volgende:

[..]

Weet ik niet zeker hoor, ik zei het meer omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen. Daarvoor is het mysterie te groot en zijn er teveel fans die het willen weten.
Ik lees lang niet alles/overal en dat laatste wist ik niet. Dacht dat ik misschien één van de weinigen was op wie Benjen (in zijn korte tijd in GoT) toch wel veel indruk had gemaakt. Leuk om te horen dat dat niet het geval is (merk het hier nu ook) ^O^
Tails tell tales
pi_125955387
Zo ik wilde me ook maar eens mengen in dit topic. Heb er 2 jaar over gedaan om me thuis te voelen in deze serie. Heb de eerste aflevering destijds gezien toen hij uitkwam, maar hield het niet vol. Vond seizoen 1 echt vrij saai. Maar nu 2 jaar later dacht ik: ik waag een gok en ga verder kijken ^O^ En dat was een goede. Op een gegeven moment ga je echt in die serie zitten en de verhaallijn van Daenarys die trekt me vooral, echt heel leuk _O_ Ik erger me trouwens wel een beetje (en dus nog steeds) aan de vele verhaallijnen en karakters die soms volstrekt plotseling worden geintroduceerd. Er zijn nog steeds verhaal-elementen waar ik geen ene flikker van snap. Sommige personages lijken ook zo op elkaar, en namen onthoud ik ook al niet goed. Vooral bij dat verhaal behind the wall, en dat van Stannis en die groep waar Ayra in terecht is gekomen, en van Theon... :?.Volgens mij mis je echt een boel als de je de boeken niet kent, want ik ben meermaals de draad kwijt. Dat is dan ook de reden dat ik nu maar eens in dit topic post om een beetje mee te lurken. Gelukkig zijn er genoeg intrigerende scenes over. Die scenes met Jamie zijn bv echt _O_

En als ik dit topic zo lees moet ik maar oppassen met in dit topic mee te lurken. Wat een spoilers en een gezeik zeg. Kennelijk werken topics van series waar ook een boek/strip van is totaal niet _O- Beseffen mensen niet dat ze niet steeds uit het boek moeten gaan quoten :') Walking Dead is ook al zo'n verschrikkelijke topicreeks vol spoilers... Maar ik zal vast nog wel een beetje lurken, tot ziens :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125955490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Schrijf ze nog niet af he ze zijn op weg naar het noorden en er zijn genoeg tegenliggers
Er kan nog een hoop gebeuren natuurlijk, maar wat ze daar tot nu toe van hebben laten zien vind ik zwaar ondermaats. Op deze manier (en dus tot dusver bekeken) hadden ze het voor mij wel helemaal weg mogen laten en andere verhaallijnen wat extra aandacht mogen geven.
Tails tell tales
pi_125955515
Ik vind het hier wel meevallen met de spoilers, laatst was er 1 enorme die echt niet leuk is maar voor de rest let iedereen er wel goed op

Soms een beetje te goed :P
pi_125955519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik lees lang niet alles/overal en dat laatste wist ik niet. Dacht dat ik misschien één van de weinigen was op wie Benjen (in zijn korte tijd in GoT) toch wel veel indruk had gemaakt. Leuk om te horen dat dat niet het geval is (merk het hier nu ook) ^O^
Naja dat is meer op die echte GoT fan fora heb ik begrepen.
pi_125955700
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Norrage het volgende:
Zo ik wilde me ook maar eens mengen in dit topic. Heb er 2 jaar over gedaan om me thuis te voelen in deze serie. Heb de eerste aflevering destijds gezien toen hij uitkwam, maar hield het niet vol. Vond seizoen 1 echt vrij saai. Maar nu 2 jaar later dacht ik: ik waag een gok en ga verder kijken ^O^ En dat was een goede. Op een gegeven moment ga je echt in die serie zitten en de verhaallijn van Daenarys die trekt me vooral, echt heel leuk _O_ Ik erger me trouwens wel een beetje (en dus nog steeds) aan de vele verhaallijnen en karakters die soms volstrekt plotseling worden geintroduceerd. Er zijn nog steeds verhaal-elementen waar ik geen ene flikker van snap. Sommige personages lijken ook zo op elkaar, en namen onthoud ik ook al niet goed. Vooral bij dat verhaal behind the wall, en dat van Stannis en die groep waar Ayra in terecht is gekomen, en van Theon... :?.Volgens mij mis je echt een boel als de je de boeken niet kent, want ik ben meermaals de draad kwijt. Dat is dan ook de reden dat ik nu maar eens in dit topic post om een beetje mee te lurken. Gelukkig zijn er genoeg intrigerende scenes over. Die scenes met Jamie zijn bv echt _O_

En als ik dit topic zo lees moet ik maar oppassen met in dit topic mee te lurken. Wat een spoilers en een gezeik zeg. Kennelijk werken topics van series waar ook een boek/strip van is totaal niet _O- Beseffen mensen niet dat ze niet steeds uit het boek moeten gaan quoten :') Walking Dead is ook al zo'n verschrikkelijke topicreeks vol spoilers... Maar ik zal vast nog wel een beetje lurken, tot ziens :)
Welkom en veel plezier met de serie (ook als je niet alles kan volgen) :)
Tails tell tales
pi_125955805
Misschien eens tijd dat die karakter plaatjes uit de OP een update krijgen?
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:12:34 #69
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125955901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:10 schreef Funzel het volgende:
Misschien eens tijd dat die karakter plaatjes uit de OP een update krijgen?
Is er zo'n plaatje van seizoen 3?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125956004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Is er zo'n plaatje van seizoen 3?
eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3 :P maar dan moeten jullie me wel even helpen als er wat mensen ontbreken (en er komen er vast nog bij)
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:16:28 #71
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125956082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3 :P maar dan moeten jullie me wel even helpen als er wat mensen ontbreken (en er komen er vast nog bij)
Is goed. :Y
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125956252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3 :P maar dan moeten jullie me wel even helpen als er wat mensen ontbreken (en er komen er vast nog bij)
Sowieso alle doden uit seizoen 2 eruit (en Jaqen kan ook wel weg denk ik). Ik zou een plek maken voor Mance Rayder, Tormund, Olenna Tyrell, Thoros, Jojen en Meera Reed, de jongen die bij Theon hoort, Loras en Barristan. :P Lord Bolton zou evt. ook nog wel kunnen (denk ik althans)
oh en Stannis moet toch echt bij het bovenste rijtje inmiddels. :P
pi_125956343
Uhuh, en Beric Dondarrion ook die heeft zn beste tijd nog steeds niet gehad. En Grey Worm :) en de piemel van Podrick. Ik zal de oude verdwenen characters vervangen door nieuwe.

Maar verplaatsen naar de bovenste is gevaarlijk he je weet nooit wie er de afvalrace overleefd. Dan zou ik Jaime en Brienne daar bij zetten, en Jorah en Davos, zijn veel vaste karakters inmiddels :P
pi_125956593
quote:
17s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef Maisnon het volgende:
Uhuh, en Beric Dondarrion ook die heeft zn beste tijd nog steeds niet gehad. En Grey Worm :) en de piemel van Podrick. Ik zal de oude verdwenen characters vervangen door nieuwe.

Maar verplaatsen naar de bovenste is gevaarlijk he je weet nooit wie er de afvalrace overleefd. Dan zou ik Jaime en Brienne daar bij zetten, en Jorah en Davos, zijn veel vaste karakters inmiddels :P
naja bovenaan horen imo de Throne contenders en de échte hoofdrollen, zoals Tyrion, Cersei, Jon en Arya enzo. Davos en Jorah horen daar al niet echt bij imo.

Beric was ik trouwens vergeten ja. Net als die familie van Robb, de Blackfish en Edmure.
pi_125956656
Ohja de Tullies mogen er ook bij :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:27:40 #76
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_125956668
Het acteerwerk was wederom fantastisch imo, het verhaal van Jaime in dat bad en het gesprek tussen Arya, Lord Berric en Thoros _O_! Kippenvel O+.
There is no rehab for stupidity.
pi_125956692
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het acteerwerk was wederom fantastisch imo, het verhaal van Jaime in dat bad en het gesprek tussen Arya, Lord Berric en Thoros _O_! Kippenvel O+.
Ja echt eens!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125956700
Misschien niet verkeerd om zoveel mogelijk characters erin te zetten met hun naam, da's wel zo makkelijk voor mensen die het ff kwijt zijn.



















[ Bericht 6% gewijzigd door Khaleesi op 01-05-2013 21:43:35 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125956735
Anguy anguy kweenie kweenie
pi_125956742
Wat is er nu precies met het lichaam aan de hand van die vrouw wat je steeds met Jamie ziet? Antwoord mag in een spoiler.
pi_125956784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Anguy anguy kweenie kweenie
Lijkt me niet nodig inderdaad.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:30:48 #82
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_125956828
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er nu precies met het lichaam aan de hand van die vrouw wat je steeds met Jamie ziet? Antwoord mag in een spoiler.
Niks, ze zou eigenlijk afstotelijk lelijk moeten zijn.
There is no rehab for stupidity.
pi_125956850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er nu precies met het lichaam aan de hand van die vrouw wat je steeds met Jamie ziet? Antwoord mag in een spoiler.
Volgens mij het resultaat van een handjevol verkrachtingspogingen. Pogingen he, Brienne doesn't fuck around
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:32:02 #84
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_125956891

of deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_125956939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Niks, ze zou eigenlijk afstotelijk lelijk moeten zijn.
En het gezicht van dat kleine meisje? Half draak ofzo? :P
pi_125956989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien niet verkeerd om zoveel mogelijk characters erin te zetten met hun naam, da's wel zo makkelijk voor mensen die het ff kwijt zijn.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Kraznys was na 3 eps al dood. :P lijkt me dan niet echt nodig.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:34:37 #87
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_125957011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En het gezicht van dat kleine meisje? Half draak ofzo? :P
Als greyscale dat betekent dan ja, anders nee.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_125957030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef Funzel het volgende:

[..]

Die Kraznys was na 3 eps al dood. :P lijkt me dan niet echt nodig.
Zelfde kun je zeggen over Pyatt Pree, maar die staat er ook.
Zoals ik zeg, ik zou gewoon voor de doorsnee kijker effe een lijstje maken met alle namen erbij, kan alleen maar helpen. Zeggen dat Anguy het niet waard is is keihard spoileren. })
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:35:18 #89
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_125957038
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En het gezicht van dat kleine meisje? Half draak ofzo? :P
Greyscale, een soort ziekte in Westeros.
There is no rehab for stupidity.
pi_125957080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zelfde kun je zeggen over Pyatt Pree, maar die staat er ook.
Zoals ik zeg, ik zou gewoon voor de doorsnee kijker effe een lijstje maken met alle namen erbij, kan alleen maar helpen. Zeggen dat Anguy het niet waard is is keihard spoileren. })
Ik weet niet of Anguy het waard is, maar hij heeft tot nu toe geen grote rol. Anders krijg je dadelijk een lijst van 80 foto's. :P
pi_125957123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Zelfde kun je zeggen over Pyatt Pree, maar die staat er ook.
Zoals ik zeg, ik zou gewoon voor de doorsnee kijker effe een lijstje maken met alle namen erbij, kan alleen maar helpen. Zeggen dat Anguy het niet waard is is keihard spoileren. })
Zeggen dat Anguy spoileren is is spoileren! te veel spoilers! ik zet er plaatjes van spoilers in!

:P

Dankjewel voor het opzoeken van die plaatjes trouwens :) Scheelt een hoop. Komt weer een regeltje aan plaatjes bij sowieso
pi_125957140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ik weet niet of Anguy het waard is, maar hij heeft tot nu toe geen grote rol. Anders krijg je dadelijk een lijst van 80 foto's. :P
Lijkt me wel mee te vallen, volgens mij was ik al halverwege. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:37:45 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125957142
'i don't ever want to leave this cave' fuck off en ga gewoon wee rde wildling chick uithangen :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125957201
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:37 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Lijkt me wel mee te vallen, volgens mij was ik al halverwege. :)
Ja + de huidige personages en nog wat die in seizoen 3 een grotere rol hebben (Loras, Lord Bolton bijv.) geeft toch wel een pittig grote lijst. :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:39:12 #95
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_125957221
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:40:43 #96
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_125957291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:37 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Zeggen dat Anguy spoileren is is spoileren!
Zeggen dat: "Zeggen dat: 'Anguy het niet waard is' is keihard spoileren." is keihard spoileren.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_125957342
Okay ik heb een idee Anguy zit inmiddels in het plaatje en laten we hem niet bespreken :P

Moet er nog iemand meer bij van de Brotherhood? Thoros, Anguy en Berric heb ik nu
pi_125957380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt wel 2 boze plaatjes van ze gekozen hoor
pi_125957384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb een idee Anguy zit inmiddels in het plaatje en laten we hem niet bespreken :P

Moet er nog iemand meer bij van de Brotherhood? Thoros, Anguy en Berric heb ik nu
Neuh de rest zijn enkel figuranten.
pi_125957398
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Je hebt wel 2 boze plaatjes van ze gekozen hoor
Eerste de beste goede die ik zag op google. :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:45:17 #102
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_125957540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Funzel het volgende:

[..]

Neuh de rest zijn enkel figuranten.
Wacht. Wacht! Edmure, Robb's faaloom, zit hij er al tussen?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_125957587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wacht. Wacht! Edmure, Robb's faaloom, zit hij er al tussen?
Denk dat Maisnon hem wel zal toevoegen ja. :)


Nouja Maisnon, omdat je ze zo boos ovnd kijken:

pi_125957596
Die komt er bij :)

Gendry ook

Thoros, Beric, Angy, Gendry, Jojen en Meera zitten nu op de bovenste rij, even verder puzzelen
pi_125957634
Volgens mij heb ik nu ALLE nieuwe figuren wel in die post hierboven gezet. :P
En er komen er nog zat bij in de loop vh seizoen. (ja spoiler, kom haten....)

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125957701
Huh was dat Qyburn die nog leefde in Harrenhal toen ze het als een bloederige rotzooi aantroffen? Dat had ik niet door :P
pi_125957720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Huh was dat Qyburn die nog leefde in Harrenhal toen ze het als een bloederige rotzooi aantroffen? Dat had ik niet door :P
Idd. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125957815
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij heb ik nu ALLE nieuwe figuren wel in die post hierboven gezet. :P
En er komen er nog zat bij in de loop vh seizoen. (ja spoiler, kom haten....)

[ afbeelding ]
Dat er nieuwe figuren bij zullen komen en ongetwijfeld ook weer de nodige zullen verdwijnen lijkt me niet bepaald een spoiler. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125957858
Dezen baasch vergeeten:

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125957982
Zal ik er een Bingo kaart van maken, afstrepen bij elke dode _O-
pi_125958234
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik er een Bingo kaart van maken, afstrepen bij elke dode _O-
Kan je meteen de eerste doorstrepen :P (LC Mormont)
pi_125958504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er bijna


:P
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125958521
Doe je snel
pi_125958645
Nou ik moet nog 1 regel plaatjes erbij denk ik, ik zal die ouwe beer er ook maar inlaten. Moet zuslief Greyjoy er in blijven? Die hebben we niet echt gezien dit seizoen
pi_125958698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik moet nog 1 regel plaatjes erbij denk ik, ik zal die ouwe beer er ook maar inlaten. Moet zuslief Greyjoy er in blijven? Die hebben we niet echt gezien dit seizoen
Kwam d'r een keer tegen in een trailer maar dat was alles eigenlijk.
pi_125958884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Funzel het volgende:

[..]

Kwam d'r een keer tegen in een trailer maar dat was alles eigenlijk.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125959245
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een spoiler, weer wat anders.
pi_125959317
Er komen in totaal 3 regels bij maar de laatste is niet helemaal compleet en das wel goed denk ik dan kunnen we die evt nog aanvullen
pi_125960226
Okay ik heb de OP geupdate :P komt u maar met vragen en opmerkingen
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:24:22 #121
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_125960441
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb de OP geupdate :P komt u maar met vragen en opmerkingen
misschien die kerels van de night watch die in opstand kwamen?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_125960470
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb de OP geupdate :P komt u maar met vragen en opmerkingen
Goed gedaan! _O_ Ik had ze misschien meer in groepjes van verhaallijn gezet maar daar is geen echte reden voor (behalve dat ik controlfreak ben :D )

Verder gewoon top!
Mensen die zeuren dat het te lang is: gewoon wat gifjes weghalen, die kennen we onderhand wel...
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125960529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Goed gedaan! _O_ Ik ze misschien meer in groepjes van verhaallijn gezet maar daar is geen echte reden voor (behalve dat ik controlfreak ben :D )

Verder gewoon top!
Mensen die zeuren dat het te lang is: gewoon wat gifjes weghalen, die kennen we onderhand wel...
Ja heb ik nog een beetje geprobeerd :) maar de originele was ook niet geordend dus dan moest ik een boel gaan schuiven en gedoe. Doen we voor het 4e seizoen :)
pi_125960611
Mooi werk ja :)

Al staat Stannis er nu wel heel anoniem tussen. :P
pi_125960684
Ja je kan misschien een derde rijtje maken onder de bovenste twee rijen waar Jaime en Brienne dan toch ook wel echt inmoeten hoor. :Y
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125960787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Khaleesi het volgende:
Ja je kan misschien een derde rijtje maken onder de bovenste twee rijen waar Jaime en Brienne dan toch ook wel echt inmoeten hoor. :Y
En Littlefinger, Varys, Davos en Jorah. Oftewel, onmogelijk. :P

Trouwens op een van die lege plekken kun je wel Pycelle zetten. Hoort er ook wel tussen.
pi_125960841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef Funzel het volgende:

[..]

En Littlefinger, Varys, Davos en Jorah. Oftewel, onmogelijk. :P
Je gaat Davos toch niet op hetzelfde plan zetten als Jaime.... :N
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125960879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Je gaat Davos toch niet op hetzelfde plan zetten als Jaime.... :N
Nee en Brienne wel zeker?
pi_125960920
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Funzel het volgende:

[..]

Nee en Brienne wel zeker?
Ze hebben een eigen verhaallijn, natuurlijk zijn ze belangrijker. Ze krijgen bijv. meer screentime dan Bran....
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125960930
Brienne en Jaime zijn dikke mik he, de Suske en Wiske van Game of Thrones
pi_125960964
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ze hebben een eigen verhaallijn, natuurlijk zijn ze belangrijker. Ze krijgen bijv. meer screentime dan Bran....
Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.
pi_125960969
Dat brengt me op een goed idee :')
pi_125961317
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Funzel het volgende:

[..]

Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.
Zijn IMHO inmiddels wel een duo. :Y
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 22:38:00 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125961408
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij heb ik nu ALLE nieuwe figuren wel in die post hierboven gezet. :P
En er komen er nog zat bij in de loop vh seizoen. (ja spoiler, kom haten....)

[ afbeelding ]
nu wil ik het ook nog wel even over dat constante gespoiler hebben hier want nu ben ik er echt klaar mee

castingnieuws fine, promo's fine, boekgebrabbel heb ik ook geen enkel probleem mee en als iemand een glazen bol heeft magtie wmb zeggen wie er volgende week dood gaat ... spoiler away wmb maar zet er dan niet steeds bij dat het een spoiler is want dat wil ik graag zelf

je hebt mijn kijkplezier bedorven

* sp3c begint te huilen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 22:39:18 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125961500
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125961518
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

nu wil ik het ook nog wel even over dat constante gespoiler hebben hier want nu ben ik er echt klaar mee

castingnieuws fine, promo's fine, boekgebrabbel heb ik ook geen enkel probleem mee en als iemand een glazen bol heeft magtie wmb zeggen wie er volgende week dood gaat ... spoiler away wmb maar zet er dan niet steeds bij dat het een spoiler is want dat wil ik graag zelf

je hebt mijn kijkplezier bedorven

* sp3c begint te huilen
Je maakt een grapje hoop ik. :P :D
Godzijdank ik dacht al dat je echt aan het huilen was. :D
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125961573
Komen er ook namen bij de plaatjes in de OP? Nu kan je het alsnog niet herleiden wie wie is :P
pi_125961936
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Onufriev het volgende:
Komen er ook namen bij de plaatjes in de OP? Nu kan je het alsnog niet herleiden wie wie is :P
Kan maar... wordt wel lastig te lezen :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:55:51 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125962496
wow, vette aflevering was dit. Behalve dan het mierzoete geneuzel in die grot van een meiske van wie je eigenlijk wildling gedrag verwachtte ipv Twilighct achtige taferelen, was dit echt de beste aflevering tot nu toe. Jamie met z'n verhaal over hoe ie kingslayer werd, weer een Stark style executie en tot slot tywin die effe zijn kinderen OWNT :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125963017
Heb de namen er bij gezet :) als t iets is doe ik het voor t bovenste plaatje ook. Andere wijzigingen komen wel als er nog nieuwe mensen bijkomen
pi_125963164
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Heb de namen er bij gezet :) als t iets is doe ik het voor t bovenste plaatje ook. Andere wijzigingen komen wel als er nog nieuwe mensen bijkomen
Aantal spelfouten maar daar zal ik niks over zeggen :D
Pycelle zou ik er zelf nog eens bijzetten trouwens.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:13:10 #143
400532 Forbry
Tja ...
pi_125963566
Goed werk Maisnon, die gewijzigde OP... dank je wel! :)

Paar mensen die er wellicht bij zouden kunnen/moeten:

Rast (die gast die Jeor vermoord heeft)
misschien dan ook Grenn en Edd (maar lijkt mij geen must)?
Osha
Hodor
misschien Gilly?

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 01-05-2013 23:21:46 ]
Tails tell tales
pi_125963580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Funzel het volgende:

[..]

Aantal spelfouten maar daar zal ik niks over zeggen :D
Pycelle zou ik er zelf nog eens bijzetten trouwens.
Zeg maar want dan kan ik het verbeteren :P

En Pycelle en wat Night Watch mensen enzo komen er binnenkort bij, volgende aflevering ofzo :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:15:26 #145
400532 Forbry
Tja ...
pi_125963697
Was al zo denk ik, maar vind die foto van Tyrion wel heel onduidelijk eigenlijk.
Tails tell tales
pi_125963714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Zeg maar want dan kan ik het verbeteren :P

En Pycelle en wat Night Watch mensen enzo komen er binnenkort bij, volgende aflevering ofzo :P
Thormund > Tormund
Rose > Ros
Sylese > Selyse

Mierenneuken dus, zoals ik al zei. :P
pi_125963744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Forbry het volgende:
Goed werk Maisnon, die gewijzigde OP... dank je wel! :)

Paar mensen die er wellicht bij zouden kunnen/moeten:

Rast (die gast die Jeor vermoord heeft)
misschien dan ook Grenn en Pypar (maar lijkt mij geen must)?
Osha
Hodor
misschien Gilly?
Bedoel je niet Edd? Aangezien die daar steeds bij loopt.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:18:23 #148
400532 Forbry
Tja ...
pi_125963875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Funzel het volgende:

[..]

Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.
Hmm, kan het mis hebben, want heb de boeken niet gelezen, maar krijg de indruk dat Brienne wel (veel) meer is/blijft/wordt dan een bijfiguur.
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:20:10 #149
400532 Forbry
Tja ...
pi_125963966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Funzel het volgende:

[..]

Bedoel je niet Edd? Aangezien die daar steeds bij loopt.
Je hebt gelijk! ^O^ Aangepast ;)
Tails tell tales
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:20:46 #150
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_125963988
Toffe serie, maar ik heb moeite met al die namen :')

Ik kan ook nooit normaal over de serie praten :@

Ja, (insert random naam) en (insert random naam), dit dat!

wat? Wie? ja die (insert random naam)

Wie is dat? :@ Welk huis? :@

ow, ja zo....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')