Levert wel een fraai stukje drama op voor Jon die zijn oom moet hermoorden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
TWD kijk ik niet, maar Benjen als wight, dat zou me toch wel een flinke domper zijn hoor
Kan me bij GoT alles voorstellen eigenlijk. Dat is soms juist leuk, soms ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Funzel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze nooit meer iets over hem laten weten eigenlijk.
Misschien eindigt GoT wel met allemaal van die korte tekstjes of filmpjes over het verdere leven van sommige mensen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:50 schreef Funzel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze nooit meer iets over hem laten weten eigenlijk.
Dat zou echt verschrikkelijk zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien eindigt GoT wel met allemaal van die korte tekstjes of filmpjes over het verdere leven van sommige mensen.
-zwart scherm-
"Blablabla Jaime daar en daar blabla"
"Mellisandre en Thoros bladieblablabla etc."
"Benjen Stark was found in Yi Ti, where he had become a popular singer and idol."
GRRM is hem sowieso niet vergeten. Ik denk (ik heb geen idee verder) dat hij ooit nog weleens opduikt, misschien als een wight, misschien als redder in nood van Jon. Kan van alles zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kan me bij GoT alles voorstellen eigenlijk. Dat is soms juist leuk, soms ook nietZie GRRM er voor aan dat hij hem simpelweg op een bepaald moment vergeten is
Dat klinkt me goed in de oren iigquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
GRRM is hem sowieso niet vergeten. Ik denk (ik heb geen idee verder) dat hij ooit nog weleens opduikt, misschien als een wight, misschien als redder in nood van Jon. Kan van alles zijn.
Weet ik niet zeker hoor, ik zei het meer omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen. Daarvoor is het mysterie te groot en zijn er teveel fans die het willen weten.quote:
Ik lees lang niet alles/overal en dat laatste wist ik niet. Dacht dat ik misschien één van de weinigen was op wie Benjen (in zijn korte tijd in GoT) toch wel veel indruk had gemaakt. Leuk om te horen dat dat niet het geval is (merk het hier nu ook)quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Funzel het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker hoor, ik zei het meer omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen. Daarvoor is het mysterie te groot en zijn er teveel fans die het willen weten.
Er kan nog een hoop gebeuren natuurlijk, maar wat ze daar tot nu toe van hebben laten zien vind ik zwaar ondermaats. Op deze manier (en dus tot dusver bekeken) hadden ze het voor mij wel helemaal weg mogen laten en andere verhaallijnen wat extra aandacht mogen geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Schrijf ze nog niet af he ze zijn op weg naar het noorden en er zijn genoeg tegenliggers
Naja dat is meer op die echte GoT fan fora heb ik begrepen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik lees lang niet alles/overal en dat laatste wist ik niet. Dacht dat ik misschien één van de weinigen was op wie Benjen (in zijn korte tijd in GoT) toch wel veel indruk had gemaakt. Leuk om te horen dat dat niet het geval is (merk het hier nu ook)
Welkom en veel plezier met de serie (ook als je niet alles kan volgen)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Norrage het volgende:
Zo ik wilde me ook maar eens mengen in dit topic. Heb er 2 jaar over gedaan om me thuis te voelen in deze serie. Heb de eerste aflevering destijds gezien toen hij uitkwam, maar hield het niet vol. Vond seizoen 1 echt vrij saai. Maar nu 2 jaar later dacht ik: ik waag een gok en ga verder kijkenEn dat was een goede. Op een gegeven moment ga je echt in die serie zitten en de verhaallijn van Daenarys die trekt me vooral, echt heel leuk
Ik erger me trouwens wel een beetje (en dus nog steeds) aan de vele verhaallijnen en karakters die soms volstrekt plotseling worden geintroduceerd. Er zijn nog steeds verhaal-elementen waar ik geen ene flikker van snap. Sommige personages lijken ook zo op elkaar, en namen onthoud ik ook al niet goed. Vooral bij dat verhaal behind the wall, en dat van Stannis en die groep waar Ayra in terecht is gekomen, en van Theon...
.Volgens mij mis je echt een boel als de je de boeken niet kent, want ik ben meermaals de draad kwijt. Dat is dan ook de reden dat ik nu maar eens in dit topic post om een beetje mee te lurken. Gelukkig zijn er genoeg intrigerende scenes over. Die scenes met Jamie zijn bv echt
En als ik dit topic zo lees moet ik maar oppassen met in dit topic mee te lurken. Wat een spoilers en een gezeik zeg. Kennelijk werken topics van series waar ook een boek/strip van is totaal nietBeseffen mensen niet dat ze niet steeds uit het boek moeten gaan quoten
Walking Dead is ook al zo'n verschrikkelijke topicreeks vol spoilers... Maar ik zal vast nog wel een beetje lurken, tot ziens
Is er zo'n plaatje van seizoen 3?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:10 schreef Funzel het volgende:
Misschien eens tijd dat die karakter plaatjes uit de OP een update krijgen?
eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3quote:
Is goed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3maar dan moeten jullie me wel even helpen als er wat mensen ontbreken (en er komen er vast nog bij)
Sowieso alle doden uit seizoen 2 eruit (en Jaqen kan ook wel weg denk ik). Ik zou een plek maken voor Mance Rayder, Tormund, Olenna Tyrell, Thoros, Jojen en Meera Reed, de jongen die bij Theon hoort, Loras en Barristan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
eQual heeft die gemaakt voor seizoen 2 denk ik. Ik zou het wel kunnen doen voor 3maar dan moeten jullie me wel even helpen als er wat mensen ontbreken (en er komen er vast nog bij)
naja bovenaan horen imo de Throne contenders en de échte hoofdrollen, zoals Tyrion, Cersei, Jon en Arya enzo. Davos en Jorah horen daar al niet echt bij imo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef Maisnon het volgende:
Uhuh, en Beric Dondarrion ook die heeft zn beste tijd nog steeds niet gehad. En Grey Wormen de piemel van Podrick. Ik zal de oude verdwenen characters vervangen door nieuwe.
Maar verplaatsen naar de bovenste is gevaarlijk he je weet nooit wie er de afvalrace overleefd. Dan zou ik Jaime en Brienne daar bij zetten, en Jorah en Davos, zijn veel vaste karakters inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |