Eerste de beste goede die ik zag op google.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt wel 2 boze plaatjes van ze gekozen hoor
Wacht. Wacht! Edmure, Robb's faaloom, zit hij er al tussen?quote:
Denk dat Maisnon hem wel zal toevoegen ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht. Wacht! Edmure, Robb's faaloom, zit hij er al tussen?
Idd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Huh was dat Qyburn die nog leefde in Harrenhal toen ze het als een bloederige rotzooi aantroffen? Dat had ik niet door
Dat er nieuwe figuren bij zullen komen en ongetwijfeld ook weer de nodige zullen verdwijnen lijkt me niet bepaald een spoiler.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij heb ik nu ALLE nieuwe figuren wel in die post hierboven gezet.
En er komen er nog zat bij in de loop vh seizoen. (ja spoiler, kom haten....)
[ afbeelding ]
Kan je meteen de eerste doorstrepenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik er een Bingo kaart van maken, afstrepen bij elke dode
Kwam d'r een keer tegen in een trailer maar dat was alles eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik moet nog 1 regel plaatjes erbij denk ik, ik zal die ouwe beer er ook maar inlaten. Moet zuslief Greyjoy er in blijven? Die hebben we niet echt gezien dit seizoen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Funzel het volgende:
[..]
Kwam d'r een keer tegen in een trailer maar dat was alles eigenlijk.
misschien die kerels van de night watch die in opstand kwamen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb de OP geupdatekomt u maar met vragen en opmerkingen
Goed gedaan!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb de OP geupdatekomt u maar met vragen en opmerkingen
Ja heb ik nog een beetje geprobeerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Goed gedaan!Ik ze misschien meer in groepjes van verhaallijn gezet maar daar is geen echte reden voor (behalve dat ik controlfreak ben
)
Verder gewoon top!
Mensen die zeuren dat het te lang is: gewoon wat gifjes weghalen, die kennen we onderhand wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |