En Littlefinger, Varys, Davos en Jorah. Oftewel, onmogelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Khaleesi het volgende:
Ja je kan misschien een derde rijtje maken onder de bovenste twee rijen waar Jaime en Brienne dan toch ook wel echt inmoeten hoor.
Je gaat Davos toch niet op hetzelfde plan zetten als Jaime....quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef Funzel het volgende:
[..]
En Littlefinger, Varys, Davos en Jorah. Oftewel, onmogelijk.
Nee en Brienne wel zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat Davos toch niet op hetzelfde plan zetten als Jaime....
Ze hebben een eigen verhaallijn, natuurlijk zijn ze belangrijker. Ze krijgen bijv. meer screentime dan Bran....quote:
Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen verhaallijn, natuurlijk zijn ze belangrijker. Ze krijgen bijv. meer screentime dan Bran....
Zijn IMHO inmiddels wel een duo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.
nu wil ik het ook nog wel even over dat constante gespoiler hebben hier want nu ben ik er echt klaar meequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij heb ik nu ALLE nieuwe figuren wel in die post hierboven gezet.
En er komen er nog zat bij in de loop vh seizoen. (ja spoiler, kom haten....)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je maakt een grapje hoop ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu wil ik het ook nog wel even over dat constante gespoiler hebben hier want nu ben ik er echt klaar mee
castingnieuws fine, promo's fine, boekgebrabbel heb ik ook geen enkel probleem mee en als iemand een glazen bol heeft magtie wmb zeggen wie er volgende week dood gaat ... spoiler away wmb maar zet er dan niet steeds bij dat het een spoiler is want dat wil ik graag zelf
je hebt mijn kijkplezier bedorven
* sp3c begint te huilen
Kan maar... wordt wel lastig te lezenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Onufriev het volgende:
Komen er ook namen bij de plaatjes in de OP? Nu kan je het alsnog niet herleiden wie wie is
Aantal spelfouten maar daar zal ik niks over zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Heb de namen er bij gezetals t iets is doe ik het voor t bovenste plaatje ook. Andere wijzigingen komen wel als er nog nieuwe mensen bijkomen
Zeg maar want dan kan ik het verbeterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
Aantal spelfouten maar daar zal ik niks over zeggen![]()
Pycelle zou ik er zelf nog eens bijzetten trouwens.
Thormund > Tormundquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg maar want dan kan ik het verbeteren
En Pycelle en wat Night Watch mensen enzo komen er binnenkort bij, volgende aflevering ofzo
Bedoel je niet Edd? Aangezien die daar steeds bij loopt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Forbry het volgende:
Goed werk Maisnon, die gewijzigde OP... dank je wel!![]()
Paar mensen die er wellicht bij zouden kunnen/moeten:
Rast (die gast die Jeor vermoord heeft)
misschien dan ook Grenn en Pypar (maar lijkt mij geen must)?
Osha
Hodor
misschien Gilly?
Hmm, kan het mis hebben, want heb de boeken niet gelezen, maar krijg de indruk dat Brienne wel (veel) meer is/blijft/wordt dan een bijfiguur.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Het gaat daar meer om Jaime dan Brienne hoor.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Funzel het volgende:
[..]
Bedoel je niet Edd? Aangezien die daar steeds bij loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |