SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Kennelijk...quote:
Ze doen het iig beschaafder dan die anarchisten in 1980.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
iPad Mini met oranje smartcoverquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat was het 'cadeau' van Koning Willem aan Beatrix?
Konings.quote:
primaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef superworm het volgende:
Ik zeg hier P&W. Hou niet van verandering.
Houden zo. Gisteravond was ze ook in P&W. Afgrijselijk kindquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
Mooi gezegd....quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
Inderdaad, en bovendien is dit nou net de dag voor de monarchisten. Republikeinen kunnen best een andere dag uitzoeken. De meesten zijn opportunisten die je alleen op bijzondere dagen ziet protesteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.
Eh, jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig dat die Joanna niet in P&W zit....
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leuk hoor, mijn post aanpassen
Zo, kom je ook eens kijken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef MrSweets het volgende:
Het is 2013 dit was leuk in 1854 maar nu toch niet meer :/
Ach, ik ben in een goeie bui, ik maak me er vandaag niet druk overquote:
quote:
Afstandsbediening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef fratsman het volgende:
Het is een complot. Aluhoedjes-tikteef.
jepquote:
Om te zien is ze niet erg, wat ze zegt gaat het ene oor in en het ander uitquote:
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Zo jammer dit. In Argentinie is nog gewoon #Maxima trending topic, en in Nederland #joanna
Ik ken die hele muts niet. Kijk verder ook nooit naar P&W, en dat houd ik ook maar zo denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.
Tof om te zien!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef superworm het volgende:
Toen vs nu-foto's!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergelijk-de-beelden/
Aaah fapfapfapquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef superworm het volgende:
Toen vs nu-foto's!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergelijk-de-beelden/
https://www.facebook.com/Luchtmachtquote:
Ze is wel maar amper in beeld geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.
Coolquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
Nu wil ik een discovery/ngc behind the scenes bij de nos. Geweldig wat voor werk die geleverd hebben
.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen heeft top werk geleverd, wat een supermooie dag!!![]()
![]()
"Sober", Mark?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef -CRASH- het volgende:
Dat waren mijn belastings centen wel waard
Zeg datquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef -CRASH- het volgende:
Dat waren mijn belastings centen wel waard
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..quote:
Grootste deel was gewoon gesponsord door Van de Ende.quote:
Dat was wel ludiek ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..
LOL, pciesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..
de speld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat die mantel niet van zijn rug valt.
Duct Tape?
Enige flaw was dat ja. Poef en ze zijn verdwenen. O en Rieu afkappen als iedereen er lekker in zit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom hebben ze na die boottocht eigenlijk helemaal niks meer van het koningspaar uitgezonden. Wel slecht, want blijkbaar zijn ze ook gewoon nog later bij de toespraak van rutte gespot.
Kumse in de stad, wat zuuse.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef -CRASH- het volgende:
Und jetz... Tag der arbeit.
Venlo krijgt weer een invasie van duitsers.....
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onelegant snurken denk ik
Slapen denk ikquote:
Ik laat vandaag fijn de auto staan... Anders is me plaats weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kumse in de stad, wat zuuse.
Welterusten iedereen!
Zag hetquote:
Waar is dat te zien?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag het![]()
En prinses Beatrix was dus gewoon op het diner (al had ik niet anders verwacht)
Bij het NOS Journaal zonet.quote:
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.quote:
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef superworm het volgende:
Ik wil dit topic niet F5'en. Dan is het oranje weg.
Waren het er nou 50 ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind die doedelzakkers gewoon wéér awesome
Ik zeg t/m 5 meiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeld
waarom ben jij nog orznajequote:
quote:
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.
Ja, die toespraak zag je ook 10 secondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezig
valt mee nu ben je weer zwartquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk dat je iets te veel pilsjes op hebt.
Minder. Wou wel meer zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, die toespraak zag je ook 10 seconden
14 uur aan het uitzenden en dan gaan ze daar bij de NOS het laatste uur afkappen...
NEE...... mijne is nog ranjaquote:
Alleen de post die er bij zijn gekomen na je laatste refresh worden oranje. De rest blijft zwart.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef icloud het volgende:
Geachte redactie,
Ben zeer verontwaardigt over de hoge salarissen en de overige kosten van het Koningshuis. Dit is echter niet het enigste. Nederlanders hebben jarenlang de meerwijverij van de prinsen Hendrik en Bernard moeten financieren. De echtgenoot van Juliana heeft, in de Lockheed affaire, Nederland misbruikt om zich te verrijken en de toenmalige Minister President werd door Juliana en Beatrix gechanteerd om Bernard niet te vervolgen. Bewindslieden die het koningshuis beperkingen op willen leggen krijgen na hun politieke loopbaan moeilijk een overheidsbaan, ook chantage. De laatste affaires, het Mozambique schandaal en de belasting ontwijking via Beatrix voor haar familie doen voor mij echt de deur dicht. Er zijn in Nederland ministers voor minder de laan uit gestuurd. Hoelang accepteren wij dit nog. Volgende week ga ik op zoek naar een andere bank omdat ik het oranje pasje van de ING niet meer wil zien. Ik ben 65 jaar en wil voor het eerst van mijn leven openlijk protesteren. Ook de reden dat ik mij als lid heb aangemeld.
Met vriendelijke groet,
Wim Nijman.
n.b. Hoe noem je iemand die een boot heeft die "De Groene Draak" heet en wiens huis "Drakenstein"heet? I rest my case!
Time to say goodbye trovey.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Ik ga eens richting klamme lappen, ben ineens kapot.![]()
Hij was leuk.![]()
Trustequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik groet u een goeie nacht en veel dank aan iedereen, met deze NRC-plaatjes.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Hij was leuk.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Hij was leuk.![]()
Trustequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken. Was gezellig met jullie allemaal![]()
(ik ook niet)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Beatrix, Willem-A. en Maxima plus dochters als rozen slapen . Wat zullen ze opgelucht zijn dat het achter de rug is!
(ik zou niet graag met ze willen ruilen)
Alex en Max zijn nog wel aan het feesten denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Beatrix, Willem-A. en Maxima plus dochters als rozen slapen . Wat zullen ze opgelucht zijn dat het achter de rug is!
(ik zou niet graag met ze willen ruilen)
Waarom? Omdat ze onder de pashmina van Maxima kroop??quote:
Hun gemisquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omdat ik toch nieuwschierig was naar berichtgeving vanuit de VS (en dan bedoel ik niet CNN International), net even gekeken naar NBC.
Item van 30 seconden met beelden, maar 25 seconden daarvan gingen over Charles, het item opende ook met het feit dat Charles aanwezig was op de abdicatie van Beatrix.
Voor de VS bestaat er eigenlijk maar 1 Koningshuis.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier wel erg rustig hoor PoezeligDing
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivatiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..![]()
Maar we kunnen mededelen dat we verhuisd zijn als je daar prijs op stelt
quote:
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivaties
Nou nee, mijn inziens verschuilde hij zich plots achter een klein konijn en voetbalvrouwen. Er is zoveel meer op de wereldquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
En hij is er al
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoor
W-A was vandaag tijdens het formele gedeelte ook veel ernstiger dan anders..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Geweldige actiequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeel.
Herlemaal NIET, en dat was prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Die meisjes zijn toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Nou, als ze tijdens werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
ja, zie je Maxima, heel gelukkig, maar ze mag haar tanden niet bloot lachen, ik kreeg een ongemakkelijk gevoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk ja
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ze tijden werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenen
Worden wel knappe meiden denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zag net een foto. Kunnen nog wel eens mooi worden later. Misschien.
Yups. maar het stond niet in het draaiboek en Van der Laan moest dat ff heel snel regelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Misschien. Misschien ook totaal niet. Aparte gezichtjes wel en dat vind ik wel mooi en schattig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.Ik mag nog veel terug kijken aankomende tijd. maar ik verheug me er nu al op
Is dat de jongste?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, wat heeft iedereen sinds vandaag ineens met Ariane??
Niet dat ik haar niet schattig vind, maar dit valt op![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Ja (en aanhang)quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Waarom, is toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Een aanrader dus, ga ik zeker terug kijken!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardig. Ze moesten echt geholpen worden
.
Helemaal eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Schattig en enthousiast was het zeker, maar het ging niet om hun en dat gevoel krijg ik nu welquote:
Begrijpelijk, die is 6.. Dan ben je nog bijna aan moeders borst..quote:
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een aanrader dus, ga ik zeker terug kijken!
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ze tijdens werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenen
Ach, het zijn kinderen he.. Moet je wel rekening mee houden.. De oudste (Amalia) is 9...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schattig en enthousiast was het zeker, maar het ging niet om hun en dat gevoel krijg ik nu wel. Verder vond ik het ook vooral schattig en lief hoor
.
Maxima is luizenmoeder en pleinwacht. En er zijn beelden van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.
Daaruit kan je pas echt zien hoe iemand is.
Hoe ze écht zijn zullen jij en ik nooit weten.. En dat hoeft ook niet. Ik vind het al fijn wat ze nú uitstralen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm hmm, dat is mij ook opgevallen ja. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze echt zijn in hun vrije tijd. Hoe brengt ze de kinderen naar school en dat soort kleine dingetjes.
wat? serieus?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima is luizenmoeder en pleinwacht. En er zijn beelden van.
Vertellen ze dat niet in P en W of Dwdd, of ben jij dan te druk met posten?quote:
Van de week zag ik ergens dat Maxima luizenmoeder en pauzemoeder is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OOk dat ja.. Heb je gezien hoe ze Ariane in haar pashmina wikkelde toen die het koud had? En hoe ze allebei ook oog bleven houden op de (noden van) de kinderen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe ze écht zijn zullen jij en ik nooit weten.. En dat hoeft ook niet. Ik vind het al fijn wat ze nú uitstralen.
Ik moet dus eerst even lezen voor ik post.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima is luizenmoeder en pleinwacht. En er zijn beelden van.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertellen ze dat niet in P en W of Dwdd, of ben jij dan te druk met posten?
Spuit elfquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zag ik ergens dat Maxima luizenmoeder en pauzemoeder is.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:30 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Koopt ook kleding bij de h&m zag ik eens aan een shirtje. Tsja.
Ik neem alles terug.quote:
Ik heb heel weinig gezien. Het was dat een drumband mij deed wakker worden om half 10.. tv aangezet.. maar daarna ben ik weer gaan slapen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OOk dat ja.. Heb je gezien hoe ze Ariane in haar pashmina wikkelde toen die het koud had? En hoe ze allebei ook oog bleven houden op de (noden van) de kinderen?
Was gewoon (ook) een liefdevol gezin, troonswisseling of geen troonswisseling
Ik zat je al mee te plagenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet dus eerst even lezen voor ik post.
Goldigger, starfucker ga je nu lichtelijk terugnemen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat ik dat wel echt geweldig vind
Ik heb me ook verslapen, schrok om 12:00 wakkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig gezien. Het was dat een drumband mij deed wakker worden om half 10.. tv aangezet.. maar daarna ben ik weer gaan slapen..![]()
Ik vond het ook heel apart toen ik de beelden zag. Maar eigenlijk is het heel normaal en verstandig. Als je dat als ouder niet doet plaats je je kind in een uitzonderingspositie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat je al mee te plagen![]()
Maar het geeft niks hoor, onderschrijft/bekrachtigd elkaar alleen maar
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goldigger, starfucker ga je nu lichtelijk terugnemen?
Koningshuis kan dat best zelf iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is geen fout kroningslied voor nodig om mensen dichter bij elkaar te brengen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goldigger, starfucker ga je nu lichtelijk terugnemen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Golddigger en starfucker heb ik niet gezegd (zoek maar na). Ik heb alleen gezegd dat geld en macht waarschijnlijk ook een rol speelt. Dat neem ik wel terug ja
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Golddigger en starfucker heb ik niet gezegd (zoek maar na). Ik heb alleen gezegd dat geld en macht waarschijnlijk ook een rol speelt. Dat neem ik wel terug ja
![]()
Helemaal mijn gevoel ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig. Zoals ik het zie is het echt een gezin wat van elkaar houd, meer zelfs een familie
.
Hoe Beatrix bezig was met de kinderen vond ik prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig. Zoals ik het zie is het echt een gezin wat van elkaar houd, meer zelfs een familie
.
Ja, ook zo'n trotse oma, dat maakte het zo ..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe Beatrix bezig was met de kinderen vond ik prachtig
Dat iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n trotse oma, dat maakte het zo ....
Niet gezienquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even iets heel anders: is het jullie ook opgevallen dat sommige volksvertegenwoordigers eerder een vredesteken maakten dan het "eed"-teken??
Denk dat dat bij de meeste perongeluk wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even iets heel anders: is het jullie ook opgevallen dat sommige volksvertegenwoordigers eerder een vredesteken maakten dan het "eed"-teken??
Kwam een paar keer voor volgens mij. Maar het moet ook allemaal zo snel gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Wat ik me steeds afvroeg, zeggen de prinsesjes je of u tegen oma?
Joh, ik heb er in het andere topic al vreselijk over gezanikt: maar de duim die over een vinger aait, de trotse blikken, de liefdevolle blikken.. Ja ze waren niet heel alomtegenwoordig (was vooral formeel), maar ze waren er wel.. Bijv. ook Maxima die de hand van de voormalig koningin vasthoud tijdens de balkonscene en die eens bemoedigend druktquote:
Dat had ik juist bij W.A. , hij noemde haar telkens U.. toen dacht ik, je zal haar in huiselijke kring toch hopelijk wel tutoyerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik zei u tegen mij opa en oma'squote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef mootie het volgende:
Dat denk ik ook wel, maar het zag er wat vreemd uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk dat dat bij de meeste perongeluk was.
Ik ben ook zo opgevoed, maar inmiddels ben ik oud genoeg om te tutoyerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat had ik juist bij W.A. , hij noemde haar telkens U.. toen dacht ik, je zal haar in huiselijke kring toch hopelijk wel tutoyeren
Ik zeg bijna nooit u .. Zelfs niet tegen mijn baasquote:
Maxima en Beatrix lagen elkaar, wederom volgens mij, meteen al. Dat ziet er altijd zo warm en gemeend uit, heel anders dan bijvoorbeeld met die Petra, die zich Leontien laat noemen. Hulde voor prinses Anita!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, ik heb er in het andere topic al vreselijk over gezanikt: maar de duim die over een vinger aait, de trotse blikken, de liefdevolle blikken.. Ja ze waren niet heel alomtegenwoordig (was vooral formeel), maar ze waren er wel.. Bijv. ook Maxima die de hand van de voormalig koningin vasthoud tijdens de balkonscene en die eens bemoedigend drukt
Dat deed ik ook, maar kinderen, hoe klein ook, die mij dichtbij staan, noemen mij bij mijn voornaam.quote:
Dat eerste geldt voor de wisselwerking tussen alle 3 wat mij betreftquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maxima en Beatrix lagen elkaar, wederom volgens mij, meteen al. Dat ziet er altijd zo warm en gemeend uit, heel anders dan bijvoorbeeld met die Petra, die zich Leontien laat noemen. Hulde voor prinses Anita!
Hier ook hoor..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar kinderen, hoe klein ook, die mij dichtbij staan, noemen mij bij mijn voornaam.
Dat Anita zich niet een andere naam heeft aangemeten omdat Anita niet koninklijk genoeg geweest zou zijn. Laurentien deed dat wel. Haar roepnaam was Petra.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste geldt voor de wisselwerking tussen alle 3 wat mij betreft
Wat bedoel je met dat laatste?
Laten we hopen van wel. Richting de buitenwereld moeten ze heel beleefd en formeel zijn, dan hoop ik dat ze thuis wel even de vrijheid krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef mootie het volgende:
En bij WA vroeg ik het me inderdaad ook af. Als ze lekker zitten te kletsen thuis, dan zegt hij vast wel je. Toch?
Tegen zijn moeder? Ik denk van wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zei ik als klein draakje wel u tegen grootouders en ooms en tantes.
En bij WA vroeg ik het me inderdaad ook af. Als ze lekker zitten te kletsen thuis, dan zegt hij vast wel je. Toch?
Ah, ok.. Eens wat dat betreft!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat Anita zich niet een andere naam heeft aangemeten omdat Anita niet koninklijk genoeg geweest zou zijn. Laurentien deed dat wel. Haar roepnaam was Petra.
Koninklijke dromenquote:
You never walk .... aloooooonneeee!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luisteren/kijken jullie ook naar de herhaling van de André's?
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luisteren/kijken jullie ook naar de herhaling van de André's?
Ja dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
You never walk .... aloooooonneeee!
Ik weet niet eens meer welke dag het isquote:
Het bijzondere is dat hij het zo leuk vindt, dat hij alle omzet die hij maakt meteen weer uitgeeft aan z'n vak.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef mootie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die Rieu is wel verdomd goed in zijn vak.
Beidequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
altijd al late slapers, of is dit toevallig vanwege de inhuldiging?
Dag van de Arbeidquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer welke dag het is![]()
was die depressieve keizerin/ prinses, ik geloof van Japan, er nog bij? Dat zou dan echt écht.. iets speciaals zijn geweestquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vond het echt een mooie dag..Weliswaar deels behoorlijk formeel, maar ook indrukwekkend.. Goede gedaan door iedereen, van de hoofdrolspeles tot de "ondersteuning"in elke vorm..
Ook de gasten al.. Zo veel royalty, en ook zeldzame royalty.. Zo veel afgevaardigden van overal..
Ik ben trots als is helemaal niets mijn persoonlijke verdienste
Ik heb er niet zo veel mee eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef mootie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die Rieu is wel verdomd goed in zijn vak.
De werknemers lijken het ook ontzettend naar hun zin te hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat hij het zo leuk vindt, dat hij alle omzet die hij maakt meteen weer uitgeeft aan z'n vak.
Ja, die was er. En ze glimlachte ook nogquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
was die depressieve keizerin/ prinses, ik geloof van Japan, er nog bij? Dat zou dan echt écht.. iets speciaals zijn geweest
De NOS, die hebben het echt heel mooi in beeld gebrachtquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vond het echt een mooie dag..Weliswaar deels behoorlijk formeel, maar ook indrukwekkend.. Goede gedaan door iedereen, van de hoofdrolspeles tot de "ondersteuning"in elke vorm..
Ook de gasten al.. Zo veel royalty, en ook zeldzame royalty.. Zo veel afgevaardigden van overal..
Ik ben trots als is helemaal niets mijn persoonlijke verdienste
www.nos.nlquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef VacaLoca het volgende:
Nog geen seconde meegemaakt van het hele gedoe, ergens een samenvatting?
Het is ook niet mijn cup of tea, maar hij is heel goed in wat hij doet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee eigenlijk
Heel veel mensen genieten ervan iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn cup of tea, maar hij is heel goed in wat hij doet.
Top!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die was er. En ze glimlachte ook nog
Ze was (met haar gezin) een paar jaar geleden ook al op zomervakantie in NL (2006?) op uitnodiging van koningin Beatrix. Is haar erg goed bevallen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Top!Dat had ik van tevoren meegekregen.. Ik hoop dat ze zelf ook heeft kunnen genieten.. Soort eerste stap op de maan voor die vrouw
Jaquote:
Maar dat was informeel, nu keek haar land ook nog eens mee, moet een enorme druk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze was (met haar gezin) een paar jaar geleden ook al op zomervakantie in NL (2006?) op uitnodiging van koningin Beatrix. Is haar erg goed bevallen..
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan liever Rieu nog een keer![]()
Wat een gezeik in P&W zeg
Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meer
Truequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat was informeel, nu keek haar land ook nog eens mee, moet een enorme druk zijn.
Dat komt bij mij over als een heel sneue vertoning.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meer
Is het ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat komt bij mij over als een heel sneue vertoning.
Heb je wel gelijk in ja....quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat komt bij mij over als een heel sneue vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |