Nee, wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze zei misschien even wuifen
Zo gaat dat. Om dezelfde reden dus als Daphne meeschreef aan het koningsliedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet van Joop de onderkoning van Nederland
Nee, ze zei 'Wuiven' (en na een seconde of zo toen ze zich besefte dat ze fout zat) 'misschien'. Want ze kan natuurlijk niet beginnen met de koning in het openbaar rond te commanderen. Dat misschien maakte er een suggestie van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoogtepunt: toen Beatrix vroeg op de balkonscene: 'moeten we niet even buigen?'
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze kwamen vanmorgen samen gearmd uit de auto. You tell me.
Citroen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Blijft ons toch bij, maakt ook niets uit. Ma weet het toch echt wel beterquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ze zei 'Wuiven' (en na een seconde of zo toen ze zich besefte dat ze fout zat) 'misschien'. Want ze kan natuurlijk niet beginnen met de koning in het openbaar rond te commanderen. Dat misschien maakte er een suggestie van.
Omdat dat lekker spontaan was (al dan niet met voorbedachte rade, maar dat denk ik niet als je ziet hoe ze aan wal moeten klimmen bijna)quote:
Alleen maar herhaling hierna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt andre rieu na pauw en witteman in de hethaling of live?
maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt andre rieu na pauw en witteman in de hethaling of live?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef nattermann het volgende:
Afgelopen. Zeer professioneel aangepakt door de NOS, complimenten.
Ze was even vergeten dat ze geen Koningin meer was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Blijft ons toch bij, maakt ook niets uit. Ma weet het toch echt wel beter
Aha. Hoe lief!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.html
Ik ben de deur niet uitgeweest.quote:
Had ze dit hoofd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Staal het volgende:
Dikke kont en niet die met een rood klokjasje.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef nattermann het volgende:
Zeer professioneel aangepakt door de NOS, complimenten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef GSMboy het volgende:
Wat een geweldige dag, zo saamhorigheid, zo vredig verlopen....
Behalve die 2 taarten idd, mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef fratsman het volgende:
Complimenten NOS. Prachtige televisie. Chapeau.
Traditie en plechtigheid dan is tutoyeren niet echt op zijn plek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Maartel het volgende:
Ik had de Willem-Alexander/Bea interacties een stuk ontroerender gevonden als ie zijn moeder gewoon met je aan zou spreken.
Dat laatste, ben ik ook zo blij mee, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef GSMboy het volgende:
Wat een geweldige dag, zo saamhorigheid, zo vredig verlopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |