SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef fratsman het volgende:
Ook hoog tijd dat ze dat paleis eens grondig zandstralen. Of hoort dat zo?
Ja, vaak genoeg gezien tijdens vliegshows.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zijn altijd vet. Vooral deze als ie demo vliegt, zooo vet is dat.
Dank u Dank uquote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die vent met die stok op de vloer
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Waarom heeft Willy die kroon niet opgezet?
like a pimp!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die vent met die stok op de vloer
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Koning wimlex moet nog 33 jaar blijven leven
![]()
amalia is veel te jong voor het koningsschap, je jaagt mensen de dood in met je idiote ideeën.
Ik erger me al tijden aan alle reclame's die het over de kroning hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.
Vond ik ook mooi. We zagen haar ineens in een heel andere rolquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef DaMook het volgende:
Wel mooi hoe die oud koningin en toekomstige koningin telkens zaten te fluisteren. Echt oma met kleinkind.
Is pas helemaal opgeknaptquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef fratsman het volgende:
Ook hoog tijd dat ze dat paleis eens grondig zandstralen. Of hoort dat zo?
Gek hoor, dat men geen 12000 reacties terugleestquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my assquote:
In de reeksquote:
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik erger me al tijden aan alle reclame's die het over de kroning hebben.
porta nigra ga je toch ook niet ineens weer wit maken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus die gevel hoort die kleur te hebben? Oke...
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Jupquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.Nee, hebben we niet, we hebben een nieuwe Koning en Maxima krijgt de titel gratis erbij...bij een pakje boter.
Gewoon algemene kennis als je een beetje hebt opgelet de laatste maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gek hoor, dat men geen 12000 reacties terugleest
Ik heb me niet aan hem geergerd iigquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Die is ook nepquote:
Volgens mij is het plan wel degelijk om de schoonmaakwerkzaamheden voort te zetten. Heb je wel eens gezien hoe wit die timpaan is geworden na de eerste ronde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my ass
stukjes anky door de slankiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Anky dit ook nog ergens moeten roepen?
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Hij deed het beter dan verwacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Is niet afgeschaft, is in NL nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat er serieus mensen tot in de tranen geroerd zijn door dit. Ik bedoel: Ik vind het leuk om te zien, maar om er nou tranen om te laten?
was daar straks bij nieuwsuur (maar dan de focus op de personen die overgeslagen wilden wordenquote:
Ken idd zat mensen die al voor tv zitten te huilen, laat staan daar op het plein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Hehehe..quote:
Ja, die wil ik ook zien. Heb ik bijna helemaal gemist omdat ik in de keuken stond.quote:
Ach, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Gevalletje 'hoe krijgt ie dat voor elkaar?!'quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook op de boot stond?
Femke van der Laan, de vrouw van Eberhard van der Laan.
Acceptabel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldiging
Is een talentenjacht winnen toxch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik tel toch zeker 10 mensen die uit een talentenjacht zijn voortgekomen op dat podium
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef Staal het volgende:
Ik heb een bekende Amerikaanse Hollywood acteur die mij volgt op Twitter, met blauw vinkje. En een prachtige kerel uit Mexico, die me nieuws stuurt.
Blijkbaar ben ik leuk als je me niet kunt verstaan.
O ik was er die uren niet bij, dat hoort niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, meer een gevalletje "hoe haalt zij het in haar hoofd een rode jurk aan te doen".
Vuur.quote:
geldquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Gevalletje 'hoe krijgt ie dat voor elkaar?!'
Status enzo ..quote:
Die werden gedropt vanuit vliegtuigen van het Zweedse Rode Kruisquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef GSMboy het volgende:
Hoe komen ze allemaal aan die opblaaskronen? Werden die uitgedeeld, of was er onlangs een staatsloterijactie?
Well played.quote:
Nee, je overvleugelt de hoofdpersoon (Maxima in dit geval) want bij felrood vallen alle andere kleuren weg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef superworm het volgende:
[..]
O ik was er die uren niet bij, dat hoort niet?
Je hoort niet de Koningin te outshinen qua outfit neequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef superworm het volgende:
[..]
O ik was er die uren niet bij, dat hoort niet?
Was die er dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand een cap van de vrouw van wilders?
Ah net als op bruiloften zeg maar. Nooit opvallender verschijnen dan de bruid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, je overvleugelt de hoofdpersoon (Maxima in dit geval) want bij felrood vallen alle andere kleuren weg.
NOS gaat niet over het geluid daar ter plekke lijkt me, publiek deed verder ook niet echt meequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
Ik wil toch wel weten of de fout bij de NOS lag of bij Armin.
Maxima en haar jurk(en) waren véél mooierquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoort niet de Koningin te outshinen qua outfit nee
Net als dat je niet in een witte jurk naar een bruiloft gaat.
Ik dacht juist dat het publiek wel mee deed...daarom vond ik het zo raar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
NOS gaat niet over het geluid daar ter plekke lijkt me, publiek deed verder ook niet echt mee
Jij toont gewoon je oranje slip, dan outshine je de koningin ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoort niet de Koningin te outshinen qua outfit nee
Net als dat je niet in een witte jurk naar een bruiloft gaat.
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah net als op bruiloften zeg maar. Nooit opvallender verschijnen dan de bruid.
Vooral die blauwe, met bijpassende tiara, stond d'r erg goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima en haar jurk(en) waren véél mooier![]()
![]()
Maxima en Bea hadden vast ook een oranje slipje aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij toont gewoon je oranje slip, dan outshine je de koningin ook
Die verreweg ja, en daarna die laatste rode.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral die blauwe, met bijpassende tiara, stond d'r erg goed.
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
Was er er helemaal geen familie van Maxima?
Die blauwe was het mooist jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker mooiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
schande dat er geen familie van Max erbij wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
Ik vond toen ze uit de boot kwamenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Rickazio het volgende:
hoogtepunt is serieus toen hij zn moeder bedankte?
Ik gok dat ze de PvdA-achtergrond van haar man wilde benadrukkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.quote:
Beetje controversieel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
achja een pippatje moet kunnen, misschien houd ze er nog wat aan over, een goed betaalt baantje, een tv job, een boek Déjà vuquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.
Ja dacht ik ook even, maar weet het niet zeker vandaar me vraag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?
Nee dat was toch eh... eh...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.
Nee, volgens mij waren dat gewoon zijn (studie)vrienden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?
Ach Andre Rieu liet een lied over Eva Peron horenquote:
Bea een oranjeoma onderbroek. ElisaBstyloquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maxima en Bea hadden vast ook een oranje slipje aan
Nog een kerel met macht en geld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
[..]
achja een pippatje moet kunnen, misschien houd ze er nog wat aan over, een goed betaalt baantje, een tv job, een boek Déjà vu
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?quote:
Dan waren ze er niet...tenminste niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren dat gewoon zijn (studie)vrienden.
En max een minieme oranje stringetjequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bea een oranjeoma onderbroek. ElisaBstylo
minimaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En max een minieme oranje stringetje.
Horen we misschien later wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook even, maar weet het niet zeker vandaar me vraag.
Was volgens mij tijdens de toespraak van de voorzitter van de 1e kamer, toen hij het over haar had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan waren ze er niet...tenminste niet in het openbaar.
Mooi idd hoe het daar ook leeftquote:
Was dat niet Miltenburg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.
Je weet nooit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.
Wuiven !quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoogtepunt: toen Beatrix vroeg op de balkonscene: 'moeten we niet even buigen?'
Wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
even wuiven met zijn allen bedoel jequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Klopt, die merkte op dat Amalia de eerste prinses van Oranje is in de geschiedenisquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Was volgens mij tijdens de toespraak van de voorzitter van de 1e kamer, toen hij het over haar had.
Wuiven was dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Gisteren droeg ze ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah net als op bruiloften zeg maar. Nooit opvallender verschijnen dan de bruid.
Haar hele familie niet? Of alleen haar vader?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Ze heeft dus duidelijk alle registers opengetrokken deze dagenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Ze kwamen vanmorgen samen gearmd uit de auto. You tell me.quote:
Drie woorden: Van de Ende.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat ze zei misschien even wuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?
Nee, wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze zei misschien even wuifen
Zo gaat dat. Om dezelfde reden dus als Daphne meeschreef aan het koningsliedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet van Joop de onderkoning van Nederland
Nee, ze zei 'Wuiven' (en na een seconde of zo toen ze zich besefte dat ze fout zat) 'misschien'. Want ze kan natuurlijk niet beginnen met de koning in het openbaar rond te commanderen. Dat misschien maakte er een suggestie van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze kwamen vanmorgen samen gearmd uit de auto. You tell me.
Citroen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Blijft ons toch bij, maakt ook niets uit. Ma weet het toch echt wel beterquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ze zei 'Wuiven' (en na een seconde of zo toen ze zich besefte dat ze fout zat) 'misschien'. Want ze kan natuurlijk niet beginnen met de koning in het openbaar rond te commanderen. Dat misschien maakte er een suggestie van.
Omdat dat lekker spontaan was (al dan niet met voorbedachte rade, maar dat denk ik niet als je ziet hoe ze aan wal moeten klimmen bijna)quote:
Alleen maar herhaling hierna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt andre rieu na pauw en witteman in de hethaling of live?
maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt andre rieu na pauw en witteman in de hethaling of live?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef nattermann het volgende:
Afgelopen. Zeer professioneel aangepakt door de NOS, complimenten.
Ze was even vergeten dat ze geen Koningin meer was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Blijft ons toch bij, maakt ook niets uit. Ma weet het toch echt wel beter
Aha. Hoe lief!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.html
Ik ben de deur niet uitgeweest.quote:
Had ze dit hoofd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Staal het volgende:
Dikke kont en niet die met een rood klokjasje.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef nattermann het volgende:
Zeer professioneel aangepakt door de NOS, complimenten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef GSMboy het volgende:
Wat een geweldige dag, zo saamhorigheid, zo vredig verlopen....
Behalve die 2 taarten idd, mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef fratsman het volgende:
Complimenten NOS. Prachtige televisie. Chapeau.
Traditie en plechtigheid dan is tutoyeren niet echt op zijn plek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef Maartel het volgende:
Ik had de Willem-Alexander/Bea interacties een stuk ontroerender gevonden als ie zijn moeder gewoon met je aan zou spreken.
Dat laatste, ben ik ook zo blij mee, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef GSMboy het volgende:
Wat een geweldige dag, zo saamhorigheid, zo vredig verlopen....
Awwwwquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.html
Ik ook, ik laat m'n avond niet verpesten door die muts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap weg... ik hoef dat aandachtshoerige mormel niet te zien
Het spookte af en toe in mijn hoofd ja, opeens uit het niets chaos en camera's die op zwart springen, brrr.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben godverdomme ook echt heel blij dat het allemaal goed gegaan is vandaag. Met de suzuki, het waxinelichtje, de damschreeuwer etc. is er laatste jaren zoveel gedoe geweest om publieke optredes van de Oranjes. Ik heb me er echt een beetje zorgen om gemaakt, om weer zo'n apeldoornaanslag
Helemaal mee eens, al weet ik niet of dat goed is om zo vaak van koning te wisselenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef fratsman het volgende:
En inderdaad, een prachtige dag. Trots op dit kleine land. Iets wat we met z'n allen veel vaker moeten zijn, ipv altijd maar te zeiken en te klagen.
En er was nog meer in de lucht, maar dan onzichtbaar. Awacs met tankvliegtuigen.quote:
Of Bea, die mag nu ook welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Jammer van de matige gasten bij Pauw&Witteman.. Had op z'n minst Mart Rutte verwacht.
Precies, ik moest echt hard lachen van dat 'misschien'.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze was even vergeten dat ze geen Koningin meer was.
Soort van Governor en Maggie scene.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Jane het volgende:
Waarom er dan zoveel aandacht aan geven, als je zelf zegt dat het er zo weinig zijn, Pauw?
Mart had wel gekunnen. Die vindt zichzelf ook ongetwijfeld Royaltyexpertquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Jammer van de matige gasten bij Pauw&Witteman.. Had op z'n minst Mart Rutte verwacht.
Jij ook bedankt! Tot over 30 jaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef fratsman het volgende:
Ow, en iedereen die hier vandaag heeft meegepost; BEDANKT! het was leuk/mooi/grappig/cynisch/sarcastisch etc. etc.
Er was geen DWDD vanavond.quote:
33 jaar geleden kon ik iedereen wel in elkaar klappen door die rotkrakers die de hele zooi verpesttenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef fratsman het volgende:
En inderdaad, een prachtige dag. Trots op dit kleine land. Iets wat we met z'n allen veel vaker moeten zijn, ipv altijd maar te zeiken en te klagen.
Ik hoop het. Dat ze haar helemaal affakkelen met zijn allenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef superworm het volgende:
Allemaal blijven. Ik gok dat ze haar héééél weinig speelruimte gaan geven.
6500? Grijns.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef fratsman het volgende:
Ow, en iedereen die hier vandaag heeft meegepost; BEDANKT! het was leuk/mooi/grappig/cynisch/sarcastisch etc. etc.
Gelukkig is Buma er.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef allerdings het volgende:
pauw en witteman beetje scheef weer, alleen maar linksen en koningshaters aan tafel. Had gehoopt op interessante gasten die wél respect hebben.
Ik weet niet of ik er dan nog bij ben.quote:
Ik hoop dat we er allebei nog zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan nog bij ben.
dramaqueenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben godverdomme ook echt heel blij dat het allemaal goed gegaan is vandaag. Met de suzuki, het waxinelichtje, de damschreeuwer etc. is er laatste jaren zoveel gedoe geweest om publieke optredes van de Oranjes. Ik heb me er echt een beetje zorgen om gemaakt, om weer zo'n apeldoornaanslag
Hoezo, plan je je dood?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan nog bij ben.
Iemand zal vast de dag betitelen als "DIT IS NOU NEDERLAND!" en dan is de hele studio het eens en staat ze buitenspel. Zoiets stel ik me iig wel voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dat ze haar helemaal affakkelen met zijn allen
Thanks, morgen zal wel leuk zijn dan.quote:
Ik loop dan tegen de 80 en met mijn directe voorouders in acht nemende ben ik dan dood of dement.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |