Van Rossem gaat weer shinenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop op vuurwerk vandaag van good old van Rossem.
Die wordt letterlijk een graftak.quote:
Die opmerking van Jeroen Pauwquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutgasten zeg
Thieme, Claudia, Joanna____
Ik wil nu blind en doof worden ...voor een uurtje.quote:
van Rossem is er ook...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutgasten zeg
Thieme, Claudia, Joanna____
die republikeinen toch.quote:
Van Rossem is nog eloquent en heeft humor. Die Joanna is een ordinaire aandachtshoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
opsluiten dat soort gevaarlijke gekken op dagen zoals dit
Van Rossem opsluitenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
opsluiten dat soort gevaarlijke gekken op dagen zoals dit
Nou blind niet. Ik vind haar genot om naar haar te kijken, mooie meid, maar het toneelstukje wat ze opvoert is gewoon te droevig voor woorden. Op een Wilderse manier zitten trollen, bah! Zeg gewoon wat je vind i.p.v. het ingestudeerde praatje van je.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil nu blind en doof worden ...voor een uurtje.
Die vergelijking zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou blind niet. Ik vind haar genot om naar haar te kijken, mooie meid, maar het toneelstukje wat ze opvoert is gewoon te droevig voor woorden. Op een Wilderse manier zitten trollen, bah!
Of ze zijn verstanding en rationeel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
die republikeinen toch.of ze zijn doorgeslagen (joannatypes) of hypocriet (de breij/cohentypes).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |