SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef fratsman het volgende:
Ook hoog tijd dat ze dat paleis eens grondig zandstralen. Of hoort dat zo?
Ja, vaak genoeg gezien tijdens vliegshows.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zijn altijd vet. Vooral deze als ie demo vliegt, zooo vet is dat.
Dank u Dank uquote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die vent met die stok op de vloer
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Waarom heeft Willy die kroon niet opgezet?
like a pimp!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die vent met die stok op de vloer
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Koning wimlex moet nog 33 jaar blijven leven
![]()
amalia is veel te jong voor het koningsschap, je jaagt mensen de dood in met je idiote ideeën.
Ik erger me al tijden aan alle reclame's die het over de kroning hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.
Vond ik ook mooi. We zagen haar ineens in een heel andere rolquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef DaMook het volgende:
Wel mooi hoe die oud koningin en toekomstige koningin telkens zaten te fluisteren. Echt oma met kleinkind.
Is pas helemaal opgeknaptquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef fratsman het volgende:
Ook hoog tijd dat ze dat paleis eens grondig zandstralen. Of hoort dat zo?
Gek hoor, dat men geen 12000 reacties terugleestquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het een inhuldiging is en geen kroning, zeg ik maar voor de tigste keer vandaag hoor.
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my assquote:
In de reeksquote:
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik erger me al tijden aan alle reclame's die het over de kroning hebben.
porta nigra ga je toch ook niet ineens weer wit maken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus die gevel hoort die kleur te hebben? Oke...
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Jupquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Vergeet ook niet al die halve garen op tv die zeggen dat we een nieuwe Koningin hebben.Nee, hebben we niet, we hebben een nieuwe Koning en Maxima krijgt de titel gratis erbij...bij een pakje boter.
Gewoon algemene kennis als je een beetje hebt opgelet de laatste maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gek hoor, dat men geen 12000 reacties terugleest
Ik heb me niet aan hem geergerd iigquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Die is ook nepquote:
Volgens mij is het plan wel degelijk om de schoonmaakwerkzaamheden voort te zetten. Heb je wel eens gezien hoe wit die timpaan is geworden na de eerste ronde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my ass
stukjes anky door de slankiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Anky dit ook nog ergens moeten roepen?
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Hij deed het beter dan verwacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Is niet afgeschaft, is in NL nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat er serieus mensen tot in de tranen geroerd zijn door dit. Ik bedoel: Ik vind het leuk om te zien, maar om er nou tranen om te laten?
was daar straks bij nieuwsuur (maar dan de focus op de personen die overgeslagen wilden wordenquote:
Ken idd zat mensen die al voor tv zitten te huilen, laat staan daar op het plein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Hehehe..quote:
Ja, die wil ik ook zien. Heb ik bijna helemaal gemist omdat ik in de keuken stond.quote:
Ach, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Gevalletje 'hoe krijgt ie dat voor elkaar?!'quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook op de boot stond?
Femke van der Laan, de vrouw van Eberhard van der Laan.
Acceptabel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldiging
Is een talentenjacht winnen toxch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik tel toch zeker 10 mensen die uit een talentenjacht zijn voortgekomen op dat podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |