Volgens mij is het plan wel degelijk om de schoonmaakwerkzaamheden voort te zetten. Heb je wel eens gezien hoe wit die timpaan is geworden na de eerste ronde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap alles aan je vraag, het is alleen een enorm idioot en volslagen krankzinnig plan, nederlands erfgoed willen schoonspuiten/moderniseren my ass
stukjes anky door de slankiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Anky dit ook nog ergens moeten roepen?
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Hij deed het beter dan verwacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat van Ali B nog serieus goed ook.
Is niet afgeschaft, is in NL nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het overigens oprecht matig dat hij niet gekroond werd. Een koning moet je potdorie kronen.
Waarom is dat afgeschaft
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat er serieus mensen tot in de tranen geroerd zijn door dit. Ik bedoel: Ik vind het leuk om te zien, maar om er nou tranen om te laten?
was daar straks bij nieuwsuur (maar dan de focus op de personen die overgeslagen wilden wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |