SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze stond ook dingen te roepen.
Daarmee verpest ze het voor mensen die daar al uren stonden om van de inhuldiging te genieten.
Daarna kreeg ze een bloemetje. Dus ze moet niet zo zeiken.
Jep. Petje af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef DaMook het volgende:
Ze hebben het allemaal wel erg lekker in beeld gebracht bij de nos.
Er waren 6 gebieden om leuzen te schreeuwen. De Dam was er niet 1 van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vindt het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Monarchiedeskundige.quote:
Als ze nou op 1 van die 6 aangewezen plekken was gaan staan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Het is retestorend voor de mensen er omheen die er al uren voor wachten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Achja, Belgen. Die moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
Het lelijkste is van nederland is vandaag vertoond aldus de belg.
Ach ja, wij doen 1 dag wat die belgen 365 dagen doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
Die was op Duitse RTLquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Zouden ze nog iets van Sylvie laten zien?
Je mocht blijkbaar alleen in de anonimiteit je mening uiten...lijkt me niet heel democratisch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Er waren 6 gebieden om leuzen te schreeuwen. De Dam was er niet 1 van.
Ja, ja een Belg die dat zegt....zegt eigenlijk genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
En daar waren maar 70 man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is retestorend voor de mensen er omheen die er al uren voor wachten.
En kritisch geluid monddood? Er waren zelfs 6 speciale plekken ingericht waar gedemonstreerd mocht worden
Tja, dat krijg je als je je eigen Keizer het land uitschopt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef kilon het volgende:
Toch heerlijk dat die Duitsers zo jaloers op ons zijn.
Ach, het lelijkste van België is hun prins...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn
Was dat maar het grootste probleem wat ze met hem hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het lelijkste van België is hun prins...
[ afbeelding ]
Ik ken zelfs de hele rap.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]dat je de tekst weet ik wel erg, dat weet je toch he?
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.quote:
dat is wel zo ja, het refrein (door de regen en de wind..) vind ik wel nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Polonaise?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Doodloper het volgende:
de dag die je wist dat zou komen lalalalaaaaaaa
Binnenkort vast een slap excuusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.quote:
Dat vind ik eigenlijk het leukst aan het hele liedquote:
En zonder die achterlijke de dag die je wist.. en alle andere foutenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Ik ken het alleen als ik een papiertje voor me heb met de lyrics er op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.
Edit; praten.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Trots als een pauw, dit is ons geluid
Daar zijn ze vanmorgen begonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Groningen was te ver weg om te gaan filmen?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Dat Almere lijkt me ook wel een heel gezellige stad
De inhoud is ook veel te zoet en klef.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
En zonder die achterlijke de dag die je wist.. en alle andere foutenen zonder plagiaat muziek
De gedachte is wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
Oh nu snap ik een beetje de bedoeling van dat lied.
Ze hebben er waarschijnlijk op gegokt dat je toch wel mee lalat als er genoeg bier inzit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:21 schreef HiZ het volgende:
Eventjes; dat koningslied KON niet eens worden meegezongen door het publiek. Er zat naast die rap ook nog een tweestemmig stuk in. Hoe moet je dan als meezinger weten wat je gaat meezingen?
quote:Statement by the President on the Investiture of His Majesty Willem-Alexander as King of the Netherlands
On behalf of the American people, Michelle and I congratulate His Majesty Willem-Alexander on the occasion of his investiture as King of the Netherlands, and we wish the very best to him and Queen Maxima as they assume their new roles. Our two nations share a rich history and strong ties, and we enjoyed hosting the royal couple at the White House in September 2009, when they visited the United States to mark the 400th anniversary of Henry Hudson’s historic voyage. We also send our heartfelt appreciation to Princess Beatrix for her steadfast friendship, selfless service, and exemplary leadership as she steps down after 33 years. The Kingdom of the Netherlands is a valued friend of the United States, and we look forward to continuing our close cooperation in the years to come.
Ikmvroeg me ook af idd wie die vrouw was!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:22 schreef Knaller het volgende:
Hey leuke vrouw in die rode jurk. Iemand een naam?
Ik moet kijken ipv luisteren geloof ikquote:
Was al voor bij gekomenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.whitehouse.gov(...)lexander-king-nether
[..]
was de vrouw van de burgermeersterquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef LDS het volgende:
[..]
Ikmvroeg me ook af idd wie die vrouw was!
Ik ook, maar daar zie ik alleen Fok!quote:
Whehehe doen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb aflevering 5 nog steeds niet gekeken.
De vrouw van Van der Laanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef LDS het volgende:
[..]
Ikmvroeg me ook af idd wie die vrouw was!
Fenk joe mister obemmaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.whitehouse.gov(...)lexander-king-nether
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Het was mij een genoegen, tot over een jaar of 30...
Kijken en snel 'n beetje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb aflevering 5 nog steeds niet gekeken.
Ipad smiley's... Ik kan niet de gewone smileys gebruiken..quote:
Geen enkele moeite mee pop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Doodloper het volgende:
mensen met een zachte ghoe kunnen die zichzelf nog serieus nemen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Doodloper het volgende:
Drie toetsenbordaanslagen....quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ipad smiley's... Ik kan niet de gewone smileys gebruiken..
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen weer aan het werk.
Door jullie voor de gek te houden ermee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Doodloper het volgende:
Omdat hij lekker belangrijk wil doen.quote:
Emoji app?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja macht en geld, sommigen zijn er gek op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef PLAE@ het volgende:
Doet Eberhard van der Laan goed als dat z'n vrouw is
Ik ken er daar maar drie van....:-(quote:
Dacht ik zoek een rustige SC opquote:
Had het bij de radio moeten houdenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef Evertjan het volgende:
die Rachid ziet er ook uit als vis die 2 weken op het droge heeft gelegen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Doodloper het volgende:
Minus een steekpartij voor het SC.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Mooi geen incidenten geen gedoe in Nederland vandaag... ben er wel blij mee...
Kun je gewoon onderaan aantikkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Moet je je eerst door Joanna heen worstelen.quote:
je bent zo oud als je je voelt jwzquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef GSMboy het volgende:
Oma met een vlaggetje op de wang. Is dat niet iets voor kleuters?
Zou jij ook zijn na een dienst van 9.00 tot 22.30 uur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef LDS het volgende:
Volgens mij is Trip t zat, kijkt niet heel blij.
Als het met het voetbal kan dan ook vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:30 schreef GSMboy het volgende:
Oma met een vlaggetje op de wang. Is dat niet iets voor kleuters?
Nee, zit er niet op in deze mobiele weergave.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je gewoon onderaan aantikken
...stamppot gegeten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef superworm het volgende:
Goed om terug te zien. Vanmorgen was ik nauwelijks wakker.
Kan je winnen als je een vraag kon raden.quote:
Kan je winnen....quote:
Kan je in de instellingen aanzetten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, zit er niet op in deze mobiele weergave.
Kan je winnen als je weet waar een foto is genomen.quote:
Staat vast wel op You Tube...en anders herhalen ze het nog wel 10 miljoen keer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ik die abdiedinges niet live heb gezien. Wel erg mooi zeg.
en het antwoord is MAASTRICHTquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je winnen als je weet waar een foto is genomen.
En het antwoord is Valkenburg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je winnen als je weet waar een foto is genomen.
Ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
O, Emile Ratelband volgt me nu op twitter....
Weer een doel bereikt in je levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Tsjakka.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Staat vast wel op You Tube...en anders herhalen ze het nog wel 10 miljoen keer.
Was 33 jaar geleden wel anders.quote:
Hier toch wel:quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, zit er niet op in deze mobiele weergave.
quote:
Wat is het nou?quote:
Ha ha, wist ik niet... Thanks.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan je winnen....
[..]
Kan je in de instellingen aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Weer een doel bereikt in je leven
Bea wilde de scepter nog even niet afgeven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef Kuraudo het volgende:
Whahaha wtf even wuiven misschien had ik gemist vanochtend.. wtf!!
ik wil hem van die faalhaas met dat jasjequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil een herhaling van het afleggen van de 200 eed's
eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil hem van die faalhaas met dat jasje
Jupquote:
zo ziet heel Amsterdam eruit kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef fratsman het volgende:
Ook hoog tijd dat ze dat paleis eens grondig zandstralen. Of hoort dat zo?
En Luts met d'r Frysk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil hem van die faalhaas met dat jasje
ReRecaptionquote:
Die zijn altijd vetquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Die straaljagers waren wel vet om te zien.
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat hij lekker belangrijk wil doen.
te klein voor zijn plofhoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Waarom heeft Willy die kroon niet opgezet?
Is een tijd geleden afgeschaftquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Waarom heeft Willy die kroon niet opgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |