Ach, het lelijkste van België is hun prins...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
Het lelijkste is van nederland is vandaag vertoond aldus de belg.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn
Was dat maar het grootste probleem wat ze met hem hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het lelijkste van België is hun prins...
[ afbeelding ]
Ik ken zelfs de hele rap.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]dat je de tekst weet ik wel erg, dat weet je toch he?
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.quote:
dat is wel zo ja, het refrein (door de regen en de wind..) vind ik wel nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Polonaise?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Doodloper het volgende:
de dag die je wist dat zou komen lalalalaaaaaaa
Binnenkort vast een slap excuusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.quote:
Dat vind ik eigenlijk het leukst aan het hele liedquote:
En zonder die achterlijke de dag die je wist.. en alle andere foutenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Ik ken het alleen als ik een papiertje voor me heb met de lyrics er op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.
Edit; praten.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Trots als een pauw, dit is ons geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |