SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★★★
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze stond ook dingen te roepen.
Daarmee verpest ze het voor mensen die daar al uren stonden om van de inhuldiging te genieten.
Daarna kreeg ze een bloemetje. Dus ze moet niet zo zeiken.
Jep. Petje af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef DaMook het volgende:
Ze hebben het allemaal wel erg lekker in beeld gebracht bij de nos.
Er waren 6 gebieden om leuzen te schreeuwen. De Dam was er niet 1 van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vindt het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Monarchiedeskundige.quote:
Als ze nou op 1 van die 6 aangewezen plekken was gaan staan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Het is retestorend voor de mensen er omheen die er al uren voor wachten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Bea rot op" is niet heel schokkend...ben het niet met haar eens, maar vind het wel jammer dat ieder kritisch geluid monddood wordt gemaakt.
Achja, Belgen. Die moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
Het lelijkste is van nederland is vandaag vertoond aldus de belg.
Ach ja, wij doen 1 dag wat die belgen 365 dagen doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
Die was op Duitse RTLquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Zouden ze nog iets van Sylvie laten zien?
Je mocht blijkbaar alleen in de anonimiteit je mening uiten...lijkt me niet heel democratisch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Er waren 6 gebieden om leuzen te schreeuwen. De Dam was er niet 1 van.
Ja, ja een Belg die dat zegt....zegt eigenlijk genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
En daar waren maar 70 man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is retestorend voor de mensen er omheen die er al uren voor wachten.
En kritisch geluid monddood? Er waren zelfs 6 speciale plekken ingericht waar gedemonstreerd mocht worden
Tja, dat krijg je als je je eigen Keizer het land uitschopt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef kilon het volgende:
Toch heerlijk dat die Duitsers zo jaloers op ons zijn.
Ach, het lelijkste van België is hun prins...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:16 schreef icloud het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn
Was dat maar het grootste probleem wat ze met hem hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het lelijkste van België is hun prins...
[ afbeelding ]
Ik ken zelfs de hele rap.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]dat je de tekst weet ik wel erg, dat weet je toch he?
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.quote:
dat is wel zo ja, het refrein (door de regen en de wind..) vind ik wel nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Polonaise?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef Doodloper het volgende:
de dag die je wist dat zou komen lalalalaaaaaaa
Binnenkort vast een slap excuusquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat was een verhouding van 1 op 10.000 dus vandaag in Amsterdam? En die lui denken dan ook nog dat ze iemand anders vertegenwoordigen dan hun eigen groepje zelfkikkers.
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.quote:
Dat vind ik eigenlijk het leukst aan het hele liedquote:
En zonder die achterlijke de dag die je wist.. en alle andere foutenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het nogmaals... dat lied is gewoon prima minus die tweede rap
Ik ken het alleen als ik een papiertje voor me heb met de lyrics er op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Knap van je, ik weet niet eens wat ze zingen.
Edit; praten.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Trots als een pauw, dit is ons geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |