Awwwwquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.html
Ik ook, ik laat m'n avond niet verpesten door die muts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap weg... ik hoef dat aandachtshoerige mormel niet te zien
Het spookte af en toe in mijn hoofd ja, opeens uit het niets chaos en camera's die op zwart springen, brrr.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben godverdomme ook echt heel blij dat het allemaal goed gegaan is vandaag. Met de suzuki, het waxinelichtje, de damschreeuwer etc. is er laatste jaren zoveel gedoe geweest om publieke optredes van de Oranjes. Ik heb me er echt een beetje zorgen om gemaakt, om weer zo'n apeldoornaanslag
Helemaal mee eens, al weet ik niet of dat goed is om zo vaak van koning te wisselenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef fratsman het volgende:
En inderdaad, een prachtige dag. Trots op dit kleine land. Iets wat we met z'n allen veel vaker moeten zijn, ipv altijd maar te zeiken en te klagen.
En er was nog meer in de lucht, maar dan onzichtbaar. Awacs met tankvliegtuigen.quote:
Of Bea, die mag nu ook welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Jammer van de matige gasten bij Pauw&Witteman.. Had op z'n minst Mart Rutte verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |