Ja dacht ik ook even, maar weet het niet zeker vandaar me vraag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?
Nee dat was toch eh... eh...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.
Nee, volgens mij waren dat gewoon zijn (studie)vrienden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?
Ach Andre Rieu liet een lied over Eva Peron horenquote:
Bea een oranjeoma onderbroek. ElisaBstyloquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maxima en Bea hadden vast ook een oranje slipje aan
Nog een kerel met macht en geld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef icloud het volgende:
[..]
achja een pippatje moet kunnen, misschien houd ze er nog wat aan over, een goed betaalt baantje, een tv job, een boek Déjà vu
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?quote:
Dan waren ze er niet...tenminste niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren dat gewoon zijn (studie)vrienden.
En max een minieme oranje stringetjequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bea een oranjeoma onderbroek. ElisaBstylo
minimaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En max een minieme oranje stringetje.
Horen we misschien later wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook even, maar weet het niet zeker vandaar me vraag.
Was volgens mij tijdens de toespraak van de voorzitter van de 1e kamer, toen hij het over haar had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan waren ze er niet...tenminste niet in het openbaar.
Mooi idd hoe het daar ook leeftquote:
Was dat niet Miltenburg?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.
Je weet nooit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.
Wuiven !quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoogtepunt: toen Beatrix vroeg op de balkonscene: 'moeten we niet even buigen?'
Wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
even wuiven met zijn allen bedoel jequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Klopt, die merkte op dat Amalia de eerste prinses van Oranje is in de geschiedenisquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Was volgens mij tijdens de toespraak van de voorzitter van de 1e kamer, toen hij het over haar had.
Wuiven was dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Gisteren droeg ze ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah net als op bruiloften zeg maar. Nooit opvallender verschijnen dan de bruid.
Haar hele familie niet? Of alleen haar vader?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had Maxima toch ook gezegd in hun interview? Dat haar familie er niet bij zou zijn.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Ze heeft dus duidelijk alle registers opengetrokken deze dagenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren droeg ze dit
[ afbeelding ]
Ze kwamen vanmorgen samen gearmd uit de auto. You tell me.quote:
Drie woorden: Van de Ende.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat ze zei misschien even wuivenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-prinses-amalia.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat blijf ik maar lezen, het knikje. Zelf gemist, dus als reactie op wat knikte ze dan en naar wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |