Waar is dat te zien?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag het![]()
En prinses Beatrix was dus gewoon op het diner (al had ik niet anders verwacht)
Bij het NOS Journaal zonet.quote:
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.quote:
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef superworm het volgende:
Ik wil dit topic niet F5'en. Dan is het oranje weg.
Waren het er nou 50 ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind die doedelzakkers gewoon wéér awesome
Ik zeg t/m 5 meiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeld
waarom ben jij nog orznajequote:
quote:
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.
Ja, die toespraak zag je ook 10 secondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezig
valt mee nu ben je weer zwartquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk dat je iets te veel pilsjes op hebt.
Minder. Wou wel meer zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, die toespraak zag je ook 10 seconden
14 uur aan het uitzenden en dan gaan ze daar bij de NOS het laatste uur afkappen...
NEE...... mijne is nog ranjaquote:
Alleen de post die er bij zijn gekomen na je laatste refresh worden oranje. De rest blijft zwart.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef icloud het volgende:
Geachte redactie,
Ben zeer verontwaardigt over de hoge salarissen en de overige kosten van het Koningshuis. Dit is echter niet het enigste. Nederlanders hebben jarenlang de meerwijverij van de prinsen Hendrik en Bernard moeten financieren. De echtgenoot van Juliana heeft, in de Lockheed affaire, Nederland misbruikt om zich te verrijken en de toenmalige Minister President werd door Juliana en Beatrix gechanteerd om Bernard niet te vervolgen. Bewindslieden die het koningshuis beperkingen op willen leggen krijgen na hun politieke loopbaan moeilijk een overheidsbaan, ook chantage. De laatste affaires, het Mozambique schandaal en de belasting ontwijking via Beatrix voor haar familie doen voor mij echt de deur dicht. Er zijn in Nederland ministers voor minder de laan uit gestuurd. Hoelang accepteren wij dit nog. Volgende week ga ik op zoek naar een andere bank omdat ik het oranje pasje van de ING niet meer wil zien. Ik ben 65 jaar en wil voor het eerst van mijn leven openlijk protesteren. Ook de reden dat ik mij als lid heb aangemeld.
Met vriendelijke groet,
Wim Nijman.
n.b. Hoe noem je iemand die een boot heeft die "De Groene Draak" heet en wiens huis "Drakenstein"heet? I rest my case!
Time to say goodbye trovey.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Ik ga eens richting klamme lappen, ben ineens kapot.![]()
Hij was leuk.![]()
Trustequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik groet u een goeie nacht en veel dank aan iedereen, met deze NRC-plaatjes.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Hij was leuk.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
Hij was leuk.![]()
Trustequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken. Was gezellig met jullie allemaal![]()
(ik ook niet)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Beatrix, Willem-A. en Maxima plus dochters als rozen slapen . Wat zullen ze opgelucht zijn dat het achter de rug is!
(ik zou niet graag met ze willen ruilen)
Alex en Max zijn nog wel aan het feesten denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop dat Beatrix, Willem-A. en Maxima plus dochters als rozen slapen . Wat zullen ze opgelucht zijn dat het achter de rug is!
(ik zou niet graag met ze willen ruilen)
Waarom? Omdat ze onder de pashmina van Maxima kroop??quote:
Hun gemisquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Omdat ik toch nieuwschierig was naar berichtgeving vanuit de VS (en dan bedoel ik niet CNN International), net even gekeken naar NBC.
Item van 30 seconden met beelden, maar 25 seconden daarvan gingen over Charles, het item opende ook met het feit dat Charles aanwezig was op de abdicatie van Beatrix.
Voor de VS bestaat er eigenlijk maar 1 Koningshuis.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier wel erg rustig hoor PoezeligDing
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ajaxgast dan maar hierheen sleuren
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivatiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel opdagen als hij daar zin in heeft..![]()
Maar we kunnen mededelen dat we verhuisd zijn als je daar prijs op stelt
quote:
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als hetgeen waar we het net over hebben geen voortgang heeft. Ben altijd wel benieuwd naar motivaties
Nou nee, mijn inziens verschuilde hij zich plots achter een klein konijn en voetbalvrouwen. Er is zoveel meer op de wereldquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
En hij is er al
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaf ons net gelijk..
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Daarnaast heb ik nog te weinig gezien om er over te kunnen oordelen, en ik denk dat dit ook zo blijft, want ze zijn te formeel.
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho! Jij was het toch die alle P en W's en DWDD's kijkt?
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
W-A en Maxima formeel????? Tijdens het formele deel van vandaag wel ja, maar verder valt dat heel erg mee hoor
W-A was vandaag tijdens het formele gedeelte ook veel ernstiger dan anders..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Geweldige actiequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even Armin en het orkest opzoeken was idd formeel.
Herlemaal NIET, en dat was prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij wel stoorde, van het deel wat ik zeg, misschien is het eerder genoemd, heb niet gelezen hier.. Die ijzige blikken tijdens het ondertekenen, alsof het verboden was om te lachen.. Pasfotomomentje..
Die meisjes zijn toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herlemaal NIET, en dat was prachtig![]()
En ook leuk dat de prinsesjes dat meekrijgen
Nou, als ze tijdens werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
In vergelijking met andere vorsten zijn ze heel vrij. Maar ik kan ze nog steeds niet goed inschatten. Ik zou niet weten hoe ze echt zijn... jij wel?
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
ja, zie je Maxima, heel gelukkig, maar ze mag haar tanden niet bloot lachen, ik kreeg een ongemakkelijk gevoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat stukje was echt heel ongemakkelijk ja
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, als ze tijden werkbezoeken ed al zo spontaan lijken dan zijn ze dat ook wel lijkt mij.. En aan het eind van de Koningsvaart ook weer: gewoon meteen hun vrienden begroten en omhelzen/zoenen
Worden wel knappe meiden denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zag net een foto. Kunnen nog wel eens mooi worden later. Misschien.
Yups. maar het stond niet in het draaiboek en Van der Laan moest dat ff heel snel regelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*littlerabbitmode* er stonden camera's bij..
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Misschien. Misschien ook totaal niet. Aparte gezichtjes wel en dat vind ik wel mooi en schattig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardigquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.Ik mag nog veel terug kijken aankomende tijd. maar ik verheug me er nu al op
Is dat de jongste?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, wat heeft iedereen sinds vandaag ineens met Ariane??
Niet dat ik haar niet schattig vind, maar dit valt op![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze aan wal kwamen vanaf de boot was dit iig niet in scene gezet, dan hadden ze wel een makkelijkere manier gemaakt om aan wal te komen.
Ja (en aanhang)quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Wat voor vrienden? Gewoon hun eigen vrienden?
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Waarom, is toch schattig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Worden wel knappe meiden denk ik.
Ze hadden alleen wel iets minder mogen zwaaien.
Een aanrader dus, ga ik zeker terug kijken!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze klommen echt via de boeg van een andere boot aan wal. Als dat gepland was dan was het iig niet koningswaardig. Ze moesten echt geholpen worden
.
Helemaal eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze op mij overkomen: minder stijf dan Beatrix.. en ik vind dat een pré
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |