SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Kennelijk...quote:
Ze doen het iig beschaafder dan die anarchisten in 1980.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
iPad Mini met oranje smartcoverquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat was het 'cadeau' van Koning Willem aan Beatrix?
Konings.quote:
primaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef superworm het volgende:
Ik zeg hier P&W. Hou niet van verandering.
Houden zo. Gisteravond was ze ook in P&W. Afgrijselijk kindquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
Mooi gezegd....quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
Inderdaad, en bovendien is dit nou net de dag voor de monarchisten. Republikeinen kunnen best een andere dag uitzoeken. De meesten zijn opportunisten die je alleen op bijzondere dagen ziet protesteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.
Eh, jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig dat die Joanna niet in P&W zit....
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leuk hoor, mijn post aanpassen
Zo, kom je ook eens kijken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef MrSweets het volgende:
Het is 2013 dit was leuk in 1854 maar nu toch niet meer :/
Ach, ik ben in een goeie bui, ik maak me er vandaag niet druk overquote:
quote:
Afstandsbediening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef fratsman het volgende:
Het is een complot. Aluhoedjes-tikteef.
jepquote:
Om te zien is ze niet erg, wat ze zegt gaat het ene oor in en het ander uitquote:
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Zo jammer dit. In Argentinie is nog gewoon #Maxima trending topic, en in Nederland #joanna
Ik ken die hele muts niet. Kijk verder ook nooit naar P&W, en dat houd ik ook maar zo denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.
Tof om te zien!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef superworm het volgende:
Toen vs nu-foto's!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergelijk-de-beelden/
Aaah fapfapfapquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef superworm het volgende:
Toen vs nu-foto's!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergelijk-de-beelden/
https://www.facebook.com/Luchtmachtquote:
Ze is wel maar amper in beeld geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat aandachtshoeren van Joanna is dus verdomd effectief... en iedereen trapt erin.
Coolquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
vliegtuigjes boven Adam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
Nu wil ik een discovery/ngc behind the scenes bij de nos. Geweldig wat voor werk die geleverd hebben
.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen heeft top werk geleverd, wat een supermooie dag!!![]()
![]()
"Sober", Mark?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef -CRASH- het volgende:
Dat waren mijn belastings centen wel waard
Zeg datquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef -CRASH- het volgende:
Dat waren mijn belastings centen wel waard
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..quote:
Grootste deel was gewoon gesponsord door Van de Ende.quote:
Dat was wel ludiek ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..
LOL, pciesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ja, die stadsbussen voor al dat hoge volk..
de speld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat die mantel niet van zijn rug valt.
Duct Tape?
Enige flaw was dat ja. Poef en ze zijn verdwenen. O en Rieu afkappen als iedereen er lekker in zit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom hebben ze na die boottocht eigenlijk helemaal niks meer van het koningspaar uitgezonden. Wel slecht, want blijkbaar zijn ze ook gewoon nog later bij de toespraak van rutte gespot.
Kumse in de stad, wat zuuse.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef -CRASH- het volgende:
Und jetz... Tag der arbeit.
Venlo krijgt weer een invasie van duitsers.....
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onelegant snurken denk ik
Slapen denk ikquote:
Ik laat vandaag fijn de auto staan... Anders is me plaats weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kumse in de stad, wat zuuse.
Welterusten iedereen!
Zag hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |