SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Kennelijk...quote:
Ze doen het iig beschaafder dan die anarchisten in 1980.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
iPad Mini met oranje smartcoverquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat was het 'cadeau' van Koning Willem aan Beatrix?
Konings.quote:
primaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef superworm het volgende:
Ik zeg hier P&W. Hou niet van verandering.
Houden zo. Gisteravond was ze ook in P&W. Afgrijselijk kindquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
Mooi gezegd....quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef superworm het volgende:
Godver wat een fantastische dag was dit. Wat een goedmaker voor Bea ook t.o.v. 1980 - dit is háár erfenis.
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
En zo erg zijn die republikeinen toch ook weer niet? De hele dag was het andermans feestje, en nu mogen ze bij P&W spelen. Dat gun ik ze nog net
Inderdaad, en bovendien is dit nou net de dag voor de monarchisten. Republikeinen kunnen best een andere dag uitzoeken. De meesten zijn opportunisten die je alleen op bijzondere dagen ziet protesteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik kijk wat er aan republikeinen op de been was, dan vind ik het behoorlijk overdreven om die 80-100 man die het de moeite van het demonstreren vindt zo uitgebreid te laten vertegenwoordigen.... alweer, en alweer.
Eh, jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig dat die Joanna niet in P&W zit....
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leuk hoor, mijn post aanpassen
Zo, kom je ook eens kijken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef MrSweets het volgende:
Het is 2013 dit was leuk in 1854 maar nu toch niet meer :/
Ach, ik ben in een goeie bui, ik maak me er vandaag niet druk overquote:
quote:
Afstandsbediening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef fratsman het volgende:
Het is een complot. Aluhoedjes-tikteef.
jepquote:
Om te zien is ze niet erg, wat ze zegt gaat het ene oor in en het ander uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |