Maxima en Beatrix lagen elkaar, wederom volgens mij, meteen al. Dat ziet er altijd zo warm en gemeend uit, heel anders dan bijvoorbeeld met die Petra, die zich Leontien laat noemen. Hulde voor prinses Anita!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, ik heb er in het andere topic al vreselijk over gezanikt: maar de duim die over een vinger aait, de trotse blikken, de liefdevolle blikken.. Ja ze waren niet heel alomtegenwoordig (was vooral formeel), maar ze waren er wel.. Bijv. ook Maxima die de hand van de voormalig koningin vasthoud tijdens de balkonscene en die eens bemoedigend drukt
Dat deed ik ook, maar kinderen, hoe klein ook, die mij dichtbij staan, noemen mij bij mijn voornaam.quote:
Dat eerste geldt voor de wisselwerking tussen alle 3 wat mij betreftquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maxima en Beatrix lagen elkaar, wederom volgens mij, meteen al. Dat ziet er altijd zo warm en gemeend uit, heel anders dan bijvoorbeeld met die Petra, die zich Leontien laat noemen. Hulde voor prinses Anita!
Hier ook hoor..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar kinderen, hoe klein ook, die mij dichtbij staan, noemen mij bij mijn voornaam.
Dat Anita zich niet een andere naam heeft aangemeten omdat Anita niet koninklijk genoeg geweest zou zijn. Laurentien deed dat wel. Haar roepnaam was Petra.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste geldt voor de wisselwerking tussen alle 3 wat mij betreft
Wat bedoel je met dat laatste?
Laten we hopen van wel. Richting de buitenwereld moeten ze heel beleefd en formeel zijn, dan hoop ik dat ze thuis wel even de vrijheid krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef mootie het volgende:
En bij WA vroeg ik het me inderdaad ook af. Als ze lekker zitten te kletsen thuis, dan zegt hij vast wel je. Toch?
Tegen zijn moeder? Ik denk van wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:45 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zei ik als klein draakje wel u tegen grootouders en ooms en tantes.
En bij WA vroeg ik het me inderdaad ook af. Als ze lekker zitten te kletsen thuis, dan zegt hij vast wel je. Toch?
Ah, ok.. Eens wat dat betreft!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat Anita zich niet een andere naam heeft aangemeten omdat Anita niet koninklijk genoeg geweest zou zijn. Laurentien deed dat wel. Haar roepnaam was Petra.
Koninklijke dromenquote:
You never walk .... aloooooonneeee!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luisteren/kijken jullie ook naar de herhaling van de André's?
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luisteren/kijken jullie ook naar de herhaling van de André's?
Ja dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
You never walk .... aloooooonneeee!
Ik weet niet eens meer welke dag het isquote:
Het bijzondere is dat hij het zo leuk vindt, dat hij alle omzet die hij maakt meteen weer uitgeeft aan z'n vak.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef mootie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die Rieu is wel verdomd goed in zijn vak.
Beidequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
altijd al late slapers, of is dit toevallig vanwege de inhuldiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |