SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig waren er blusbotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef icloud het volgende:
Hier het verassings bezoek http://nos.nl/koningshuis(...)ij-koningsvaart.html
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Op RTL steekt Jamai nu drie vingers in de reet van Ewbank.
Klinkt als een normale dinsdagavond voor hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Op RTL steekt Jamai nu drie vingers in de reet van Ewbank.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
zo.. ik vind het nu wel genoeg geweest voor vandaag...
Ga Belg kijken, lachen ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
Mijn colaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt als een normale dinsdagavond voor hem
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
Ga maar terug naar je vieze republikeinse holletjequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef icloud het volgende:
Hier het verassings bezoek http://nos.nl/koningshuis(...)ij-koningsvaart.html
Ja ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef superworm het volgende:
Ik vond Con te partiro toch mooierder.
Time to say goodbye bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef superworm het volgende:
Ik vond Con te partiro toch mooierder.
Ja want op het eind lachte ze meteen al weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat hoort bij de show, die was ze al aan het produceren toen ze begon
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
die belgen hahaha die zijn jaloers op ons
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Tis heel droevig maar ik heb vandaag de hele dag voor de tv gezeten.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Oh ik ook hoor. Wel af en toe in huis wat gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Alsof ze echt emotioneel gebroken wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want op het eind lachte ze meteen al weer.
Samen met Amaliaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef trovey het volgende:
Hij denkt dat WA zit te kijken?Die zit nu te bunkeren joh.
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ik heb tussendoor gewoon van alles gedaan...in huis en op het balkon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ditto.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Wel af en toe in huis wat gedaan.
Of de wc even de riolen onveilig te makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef trovey het volgende:
Hij denkt dat WA zit te kijken?Die zit nu te bunkeren joh.
Goeie actrice dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze echt emotioneel gebroken wasZe heeft zich gewoon ingeleefd in het nummer en het moment.
Dat komt erna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of de wc even de riolen onveilig te maken
Ik heb de hond een paar keer uitgelaten en ben uit een soort 'andersishetwelergtriest'-gevoel even een rondje over de faalbraderie (twee turkse pizza kramen) gehold en toen weer snel voor de buisquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Ja, ik ben even wezen hardlopen maar dit was toch best verslavend.
En dat dus amice.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke G ipv dat rochelgedrocht harde G
Amsterdam viel vies tegen; het was koud en eigenlijk was er niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Hier ook voor de tv gezeten de hele dag. Moet wel toegeven dat ik graag in Amsterdam was geweest, mja..
Schone blauwe donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
yo mensen hoe heet dit liedje ook alweer?
An die schöne blaue Donau.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Schoene Blaue Donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Faalbraderiequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de hond een paar keer uitgelaten en ben uit een soort 'andersishetwelergtriest'-gevoel even een rondje over de faalbraderie (twee turkse pizza kramen) gehold en toen weer snel voor de buis
quote:
Ik ken anders wel een harde G uit Limburg. Een rochelgedrocht op een kamerzetel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke G ipv dat rochelgedrocht harde G
Ik ben een uurtje buiten geweest, maar wist niet hoe snel ik thuis moest komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Toch wel een unieke ervaring om ze ook in het echt te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Amsterdam viel vies tegen; het was koud en eigenlijk was er niet zoveel te doen.
Die combinatie was bij toeval ontdektquote:
Hij heeft de Bavaria wals toch al gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Is Rieu vergeten dat we een koning hebben? Hij heeft Bea en Maxima al in de schijnwerpers gezet... Lex is alleen door Van Duin toegelald
Ja komt ook nog (is standaard repetoire)quote:
Staat niet in de agenda, dus wss nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Komen Willy en Maxima straks ook richting het museumplein?
Eén van de Merry-go-round-deuntjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is niet dit deuntje
Hij wilde even laten merken dat het live wasquote:
Party hardquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Correctquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Eén van de Merry-go-round-deuntjes
Aha oke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Staat niet in de agenda, dus wss niet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Eén van de Merry-go-round-deuntjes
Was ie niet gewend dat 't met 't gezicht naar hem toe was en dat het om een vrouw ging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Magisch moment op RTL: Maxima boog naar Gerard Joling.
Dat vind ik zo'n irritante gast. Die mag wel wegblijven.quote:
Ja ok, maar dan had je om een uur of acht de Dam op gemoeten, en had je nu waarschijnlijk een longontsteking van het staan naast het IJ. Staat tegenover dat je wel kunt invoelen waarom koningin Máxima morgen waarschijnlijk ziek is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Toch wel een unieke ervaring om ze ook in het echt te zien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ie niet gewend dat 't met 't gezicht naar hem toe was en dat het om een vrouw ging.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is omgeslagen naar een Wij houden van Oranje programmaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef superworm het volgende:
Is dat Belgische jaloezieprogramma later nog terug te kijken?
Je wilt ze zien boeren?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijgen we de familie zo nog te zien na het eten?
Heb je ze nog niet genoeg gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijgen we de familie zo nog te zien na het eten?
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is omgeslagen naar een Wij houden van Oranje programma
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
Hoop het, zit nu ook elke keer te zappen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.
Nee, moet ze van begin tot eind zien.quote:
In Maastricht doet hij dat toch elk jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen.
Nee maar serieus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nooit geweten dat je meerdere deuntjes zijn in RTC
Eenzaam maar niet alleenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Is ze wel gewend hoor na al die jaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Rieu is tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
I heard you had the best security..quote:
Voor de mensen die de jaren 90 bewust hebben meegemaaktquote:
Ik kan er ook niets van maken.quote:
ja hebben ze ook daar heet het ooit gemist.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.
Ik zie je gaan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
En ja hoor daar istie
*ererondje op paard galoppeert*
Jaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die combinatie zou epischer dan episch zijn![]()
Ik denk dat Herman van Veen zich daar te "goed" voor voelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die combinatie zou epischer dan episch zijn![]()
Iemand die onder de afrastering doorkruiptquote:
Laat die hautaine Belgen toch in hun eigen sop gaar koken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef superworm het volgende:
Die Belgen proppen gewoon alle vooroordelen in 1 programma.
Ha die Frits...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor de mensen die de jaren 90 bewust hebben meegemaakt
Afvoeren, Schnell.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand die onder de afrastering doorkruipt
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Herman van Veen zich daar te "goed" voor voelt.
Kan er nog wel bij na al die Van Ellende reclame.quote:
Top2000 verbleekt erbijquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
Sinds die Belgen zich verkocht hebben aan een koningshuis dat niet eens hun taal spreekt zijn ze natuurlijk sowieso de risee van noord-west Europaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat die hautaine Belgen toch in hun eigen sop gaar koken.
Geniaal ja. Zo naborrelen met Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Deze dag liep gewoon op rolletjes. Zo hoort het.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
En een spelletje willempie prik doen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Geniaal ja. Zo naborrelen met Joanna.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Nee want NOORD KOREA!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En een spelletje willempie prik doen?
Nee die sla ik over... anders verdwijnt er alsnog een afstandsbediening door mijn tvquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Zag ik ook.quote:
Toch niet in Pauw en witteman?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om dit te skippen en gewoon op tijd te gaan slapen maar ben blij dat ik 'm uitzit.quote:
Bij ons kan het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Noord-Korea en China erbij halen en zo. Gezellig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En een spelletje willempie prik doen?
Bah, ik sla over denk ik. Stomme trutquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep. Benieuwd of Van Rossem ermee in discussie gaat.
Ik haat de Toppers, maar ik ben ooit met een gekregen kaart met een groep meegeweest naar de Toppers en ik zal eerlijk toegeven dat ik me rot heb genoten. Songfestivalmedleyquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte Topper...
En terecht dat ze klaagt... ze heeft alleen een kartonnen bord omhoog gehouden...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze zit er weer, klagen over dat ze opgepakt was ongetwijfeld.
Maarten maakt haar helemaal kapot!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep. Benieuwd of Van Rossem ermee in discussie gaat.
Dat mag nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht dat ze klaagt... ze heeft alleen een kartonnen bord omhoog gehouden...
Verwacht je wat anders van haar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze zit er weer, klagen over dat ze opgepakt was ongetwijfeld.
Ja, ik wil!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ga naar een concert op een zwoele zomeravond op het Vrijthof.
Die is aan het acteren, begrijp dat dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef icloud het volgende:
Wat zit dat vrouwtje in het blauw raar te doen?
Blazen niet zuipen
Politie heeft haar even afgevoerd om de mensen van de huldiging te kunnen laten genieten, ik denk dat het een bewussie was.quote:
Ik zou zo gaan. Hostel boeken, naar die shizzle van Rieu - ben sowieso nog nooit in Maastricht geweestquote:
Ze had inderdaad misschien niet opgepakt moeten worden, ze had een verwijzing voor een goede therapeut moeten krijgen. Narcisisme kan je goed dwarszitten in het leiden van een normaal leven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht dat ze klaagt... ze heeft alleen een kartonnen bord omhoog gehouden...
Dit. Bovendien schijnt ze leuzen gescandeerd te hebben en dat mocht gewoon niet, was vooraf al gezegd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Politie heeft haar even afgevoerd om de mensen van de huldiging te kunnen laten genieten, ik denk dat het een bewussie was.
Daarna excuses en alles is weer goed, slim gedaan...
Ja, leukquote:
Ik vind het maar raar, en draagt niks bij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Die is aan het acteren, begrijp dat dan.
Ze kreeg wel excuses en morgen een bloemetje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...ze is opgepakt door de Hollandse Gestapo.
ze is niet opgepaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze had inderdaad misschien niet opgepakt moeten worden, ze had een verwijzing voor een goede therapeut moeten krijgen. Narcisisme kan je goed dwarszitten in het leiden van een normaal leven.
Ze stond ook dingen te roepen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef trovey het volgende:
Die presentatoren moeten nu ook wel gaar zijn.
Dit... ik snap ook niet dat Pauw en Witteman zo'n griet telkens een podium geven... er zit geen mens op te wachten... en laat haar lekker een baan gaan zoeken ipv telkens zielig om aandacht te schreeuwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze stond ook dingen te roepen.
Daarmee verpest ze het voor mensen die daar al uren stonden om van de inhuldiging te genieten.
Daarna kreeg ze een bloemetje. Dus ze moet niet zo zeiken.
Om 12 uur de herhalingquote:
Ze zitten nog aan de hap hè, het is geen Mac-maal...dat mag ik althans hopen voor ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |