Heb je ze nog niet genoeg gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijgen we de familie zo nog te zien na het eten?
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is omgeslagen naar een Wij houden van Oranje programma
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
Hoop het, zit nu ook elke keer te zappen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.
Nee, moet ze van begin tot eind zien.quote:
In Maastricht doet hij dat toch elk jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen.
Nee maar serieus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nooit geweten dat je meerdere deuntjes zijn in RTC
Eenzaam maar niet alleenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Is ze wel gewend hoor na al die jaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Rieu is tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
I heard you had the best security..quote:
Voor de mensen die de jaren 90 bewust hebben meegemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |