SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig waren er blusbotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef icloud het volgende:
Hier het verassings bezoek http://nos.nl/koningshuis(...)ij-koningsvaart.html
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Op RTL steekt Jamai nu drie vingers in de reet van Ewbank.
Klinkt als een normale dinsdagavond voor hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Op RTL steekt Jamai nu drie vingers in de reet van Ewbank.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
zo.. ik vind het nu wel genoeg geweest voor vandaag...
Ga Belg kijken, lachen ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
Mijn colaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt als een normale dinsdagavond voor hem
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
Ga maar terug naar je vieze republikeinse holletjequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef icloud het volgende:
Hier het verassings bezoek http://nos.nl/koningshuis(...)ij-koningsvaart.html
Ja ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef superworm het volgende:
Ik vond Con te partiro toch mooierder.
Time to say goodbye bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:53 schreef superworm het volgende:
Ik vond Con te partiro toch mooierder.
Ja want op het eind lachte ze meteen al weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat hoort bij de show, die was ze al aan het produceren toen ze begon
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
die belgen hahaha die zijn jaloers op ons
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Tis heel droevig maar ik heb vandaag de hele dag voor de tv gezeten.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Oh ik ook hoor. Wel af en toe in huis wat gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Alsof ze echt emotioneel gebroken wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want op het eind lachte ze meteen al weer.
Samen met Amaliaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef trovey het volgende:
Hij denkt dat WA zit te kijken?Die zit nu te bunkeren joh.
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ik heb tussendoor gewoon van alles gedaan...in huis en op het balkon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ditto.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Wel af en toe in huis wat gedaan.
Of de wc even de riolen onveilig te makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef trovey het volgende:
Hij denkt dat WA zit te kijken?Die zit nu te bunkeren joh.
Goeie actrice dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze echt emotioneel gebroken wasZe heeft zich gewoon ingeleefd in het nummer en het moment.
Dat komt erna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of de wc even de riolen onveilig te maken
Ik heb de hond een paar keer uitgelaten en ben uit een soort 'andersishetwelergtriest'-gevoel even een rondje over de faalbraderie (twee turkse pizza kramen) gehold en toen weer snel voor de buisquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Ja, ik ben even wezen hardlopen maar dit was toch best verslavend.
En dat dus amice.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke G ipv dat rochelgedrocht harde G
Amsterdam viel vies tegen; het was koud en eigenlijk was er niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Hier ook voor de tv gezeten de hele dag. Moet wel toegeven dat ik graag in Amsterdam was geweest, mja..
Schone blauwe donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
yo mensen hoe heet dit liedje ook alweer?
An die schöne blaue Donau.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Schoene Blaue Donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Faalbraderiequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de hond een paar keer uitgelaten en ben uit een soort 'andersishetwelergtriest'-gevoel even een rondje over de faalbraderie (twee turkse pizza kramen) gehold en toen weer snel voor de buis
quote:
Ik ken anders wel een harde G uit Limburg. Een rochelgedrocht op een kamerzetel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke G ipv dat rochelgedrocht harde G
Ik ben een uurtje buiten geweest, maar wist niet hoe snel ik thuis moest komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Toch wel een unieke ervaring om ze ook in het echt te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Amsterdam viel vies tegen; het was koud en eigenlijk was er niet zoveel te doen.
Die combinatie was bij toeval ontdektquote:
Hij heeft de Bavaria wals toch al gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Is Rieu vergeten dat we een koning hebben? Hij heeft Bea en Maxima al in de schijnwerpers gezet... Lex is alleen door Van Duin toegelald
Ja komt ook nog (is standaard repetoire)quote:
Staat niet in de agenda, dus wss nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Komen Willy en Maxima straks ook richting het museumplein?
Eén van de Merry-go-round-deuntjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is niet dit deuntje
Hij wilde even laten merken dat het live wasquote:
Party hardquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Komen Willy en Maxima straks ook richting het museumplein?
Correctquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Eén van de Merry-go-round-deuntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |