Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Tis heel droevig maar ik heb vandaag de hele dag voor de tv gezeten.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ik heb tussendoor gewoon van alles gedaan...in huis en op het balkon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef hexje het volgende:
Ditto.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Wel af en toe in huis wat gedaan.
Of de wc even de riolen onveilig te makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef trovey het volgende:
Hij denkt dat WA zit te kijken?Die zit nu te bunkeren joh.
Goeie actrice dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze echt emotioneel gebroken wasZe heeft zich gewoon ingeleefd in het nummer en het moment.
Dat komt erna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of de wc even de riolen onveilig te maken
Ik heb de hond een paar keer uitgelaten en ben uit een soort 'andersishetwelergtriest'-gevoel even een rondje over de faalbraderie (twee turkse pizza kramen) gehold en toen weer snel voor de buisquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Ja, ik ben even wezen hardlopen maar dit was toch best verslavend.
En dat dus amice.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke G ipv dat rochelgedrocht harde G
Amsterdam viel vies tegen; het was koud en eigenlijk was er niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Hier ook voor de tv gezeten de hele dag. Moet wel toegeven dat ik graag in Amsterdam was geweest, mja..
Schone blauwe donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
yo mensen hoe heet dit liedje ook alweer?
An die schöne blaue Donau.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Schoene Blaue Donauquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef zomgmoz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |