Aha oke.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Staat niet in de agenda, dus wss niet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Eén van de Merry-go-round-deuntjes
Was ie niet gewend dat 't met 't gezicht naar hem toe was en dat het om een vrouw ging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Magisch moment op RTL: Maxima boog naar Gerard Joling.
Dat vind ik zo'n irritante gast. Die mag wel wegblijven.quote:
Ja ok, maar dan had je om een uur of acht de Dam op gemoeten, en had je nu waarschijnlijk een longontsteking van het staan naast het IJ. Staat tegenover dat je wel kunt invoelen waarom koningin Máxima morgen waarschijnlijk ziek is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Toch wel een unieke ervaring om ze ook in het echt te zien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ie niet gewend dat 't met 't gezicht naar hem toe was en dat het om een vrouw ging.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Komen Willy en Maxima straks ook richting het museumplein?
Het is omgeslagen naar een Wij houden van Oranje programmaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef superworm het volgende:
Is dat Belgische jaloezieprogramma later nog terug te kijken?
Je wilt ze zien boeren?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijgen we de familie zo nog te zien na het eten?
Heb je ze nog niet genoeg gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijgen we de familie zo nog te zien na het eten?
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is omgeslagen naar een Wij houden van Oranje programma
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
Hoop het, zit nu ook elke keer te zappen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.
Nee, moet ze van begin tot eind zien.quote:
In Maastricht doet hij dat toch elk jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen.
Nee maar serieus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nooit geweten dat je meerdere deuntjes zijn in RTC
Eenzaam maar niet alleenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Is ze wel gewend hoor na al die jaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen dat Bea niet alleen is vannacht, het lijkt me zo eenzaam voor d'r na de emoties van vandaag
Rieu is tofquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Cee, zullen we een keer Rieu kaarten kopen?
I heard you had the best security..quote:
Voor de mensen die de jaren 90 bewust hebben meegemaaktquote:
Ik kan er ook niets van maken.quote:
ja hebben ze ook daar heet het ooit gemist.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja en ik haat steeds zappen om stukjes van elk programma te missen, dus Belgen hebben vast wel n uitzendinggemist.
Ik zie je gaan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
En ja hoor daar istie
*ererondje op paard galoppeert*
Jaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die combinatie zou epischer dan episch zijn![]()
Ik denk dat Herman van Veen zich daar te "goed" voor voelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die combinatie zou epischer dan episch zijn![]()
Iemand die onder de afrastering doorkruiptquote:
Laat die hautaine Belgen toch in hun eigen sop gaar koken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef superworm het volgende:
Die Belgen proppen gewoon alle vooroordelen in 1 programma.
Ha die Frits...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor de mensen die de jaren 90 bewust hebben meegemaakt
Afvoeren, Schnell.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand die onder de afrastering doorkruipt
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Herman van Veen zich daar te "goed" voor voelt.
Kan er nog wel bij na al die Van Ellende reclame.quote:
Top2000 verbleekt erbijquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
Sinds die Belgen zich verkocht hebben aan een koningshuis dat niet eens hun taal spreekt zijn ze natuurlijk sowieso de risee van noord-west Europaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat die hautaine Belgen toch in hun eigen sop gaar koken.
Geniaal ja. Zo naborrelen met Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Deze dag liep gewoon op rolletjes. Zo hoort het.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik durf morgen niet naar de dagcijfers te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |